PDA

Se fuld version : Kosttilskud?

Helle
16-01-08, 10:48
Jeg har tænkt mig at prøve med noget kosttilskud for min hals, jeg har fundet ud af at B vitaminer og Scanalka muligvis vil være godt, er der nogen der kender det? Og så er der også "combi kapsler" noget olie noget, jeg tager fiske olie hver dag så jeg ved ikke helt om det er nødvendigt, jeg tager også ingefær og hvidløgskapsler.
Jeg kvier mig lidt for bare at købe, det er smådyrt og hvis det alligevel ikke vil virke så er det for meget at bare "smide" ud når man er på kontanthjælp :shock:
Oplysningerne om ekstra vitaminer og mineraler fandt jeg hos Carsten Vagn Hansen, og ham tror jeg på ved hvad han snakker om :)

Anina
16-01-08, 13:13
Hej Helle :oktober15:

Hvis du vil væbne dig lidt med tålmodighed... sådan max et par dage - vil jeg komme tilbage med nogle gode (forhåbentlig) forslag, der er til at skaffe for menneskepenge, i stedet for en formue :smi039

Helle
16-01-08, 13:24
He He om jeg kan væbne mig eller ej så siger min pengepung at det kan jeg :lol: Nu har jeg i første omgang købt B vitaminer og Scanalka, det var til at betale, så begynder jeg på det...
Tak fordi du gider :smi001
Det er godt nok en jungle med alt det der er af kosttilskud :shock:

Helle
25-01-08, 07:19
Så er jeg begyndt på forskelligt kosttilskud.
Jeg har nu siden d 16/1 taget Scanalka Senior og en B vitamin complex, jeg ved ikke om det er indbildning men jeg syntes min hals er lidt bedre, fra i dag supplerer jeg så med D vitamin, Q10, C vitamin og B12 vitamin.
Jeg har også fået nogle der hedder True Balance, men om de går sammen med Scanalka prøver jeg om jeg kan hitte ud af, mit humør er blevet væsenligt bedre efter jeg er begyndt på B vitamin og Scanalka, men om der er nogen sammenhæng ved jeg ikke ? Jeg er også ligeglad, jeg føler det hjælper og DET er væsenligt for mig !
De næste 14 dage 3 uger bliver spændende :)

Bea
25-01-08, 10:00
Hej Helle

Det bliver spændende og se hvad der sker. Du har helt ret i at det væsentlige er, at du føler du har det bedre.

Det glæder mig at du er under opsyn, og trøster mig at du ikke går rundt med noget ondartet stads. Vær obs på hvad din krop sender af signaler og fortæl det til din læge. Det skal nok blive bedre med tiden, selv om lige netop tiden, er ved at give dig " røde knopper". det forstår jeg udmærker, for ventetid og sygdom er en slem kombination. Det kan i sidste ende gøre os endnu mere syge.

Håber du kan holde ventetiden ud, men når jeg tænker på, hvor meget du har ventet og ventet, så er jeg sikker på at du også klarer dette. Du er ved at blive stærk. Der et et gammelt ordsprog der lyder nogen lunde sådan. " Det der ikke slår of ned, gør os stærke". Orlyden er ikke korrekt men betyddningen er den samme.

Som jeg ser det, så er du stærk, mere end du selv tror. Jeg siger det set ud for den betragtning, at hvis du skulle gå ned psykisk, så havde du nok gjort det for længe siden. Du er sej og du er nået langt med dit liv. Jeg lærer af det og vil gerne sige at jeg er taknemmelig for at få lov at være med på sidelinjen.

Knus Bea:smt058