PDA

Se fuld version : Tenna55

admin
27-02-08, 14:30
Hej Venner :smt039

Vi er blevet kontaktet af en kvinde, der i sin søgning efter info om overgangsalderen er stødt på vores site. Jeg citerer fra henvendelsen:

På min "hede" jagt efter fornuftige artikler og lign. omkring overgangsalderen ( specielt hedeture) stødte jeg på jeres site og tænkte...endelig nogle ligesindede.... det var en dejlig oplevelse;-)

Jeg er 55 år og har været i overgangsalderen i de seneste 2 år. Trænger i den grad til nogle fornuftige kvinder at dele tanker, op- og nedture med, samt høre om andres. Det var især et indlæg om en bruger, der havde læst "Åndelig ensomhed" af Asger Lorenzen, der sagde mig, at jeg måtte prøve kontakt med jeres gruppe.
Denne tråd, der gjorde indtryk er " livsguiden åndelig ensomhed" http://www.overgangsalderen.net/forum/showthread.php?t=8084 og jeg tillod mig allerede kontakte Joanna og Bea, der var "hovedkræfterne" bag denne tråd - så de ved, at selv mere end to år efter, er der fortsat mennesker der har nytte af den. :smi039

Kære Tenna55 :smt039

Velkommen hos os :smi039

Helle
27-02-08, 15:10
Hej Tenna55
Velkommen til, her er utroligt rart at være, og vi hjælper hinanden på alle de måder vi nu kan, håber du bliver glad for at være her. :august6

Yvette
27-02-08, 16:26
Hei tenna55:oktober15:

Jeg gleder meg til å høre mer fra deg. Velkommen velkommen skal du være! Jeg gleder meg veldig til å "bli kjent med deg"!!!

Knus:smi001 Yvette

Biddi
27-02-08, 16:29
Hej Tenna55
Jeg vil gerne byde dig hjertelig velkommen her hos os, det bliver spændende at lære dig at kende:august3
Jeg er ikke på forum, så meget som jeg gerne ville , men håber det igen vil flaske sig tidsmæssigt for mig.
Der er den hage ved placeringen af min pcer, at vi fik lavet et computerrum på loftet, og det er for langt væk, kan jeg se nu, jeg får ikke besøgt den så meget som jeg bestemt skulle:idea:
Knus Biddi:D

Bea
27-02-08, 21:15
Kære Tenna 55

Jeg glæder mig til at lære dig nærmere og kende. :ny18

Velkommen til et Forum, hvor alle forsøger at være søde og rare ved hinanden. Du kan trygt skrive uden at være udsat for mobning eller andet i den boldgade. Her er plads til alle.

Knus Bea :smt055

Zuzan
27-02-08, 21:30
Hej Tenna55 og velkommen.:smi054

Jeg glæder mig også til at lære dig at kende. Jeg er en af de "nyere" på siden, og her er rigtig dejligt at være.

Du har noget at glæde dig til.

:smi004

laura
27-02-08, 22:06
Hej Tenna:D velkommen her på denne side. Dejligt at høre at du syntes det lige var her du ville være, kan godt forstå at du følte det her var noget ,for jeg vil sige dig at det har du ret i:ny001. Jeg selv har været her næsten lige fra begyndelsen, er ikke i overgangsaldren lige pt, men syntes selv at det er her jeg måtte være. Jeg er pt ikke så meget på lige i øjeblikket da jeg er i gang med en uddannelse og har meget jeg skal lære og læse,:ny16 så jeg har ikke så meget tid. Men jeg syntes at du skal læse lidt rundt omkrigs til du får et indtryk, og spørg endelig os alle vi er her for det samme og tro mig vi løber ingen steder ha ha:august23 knus laura:smi001

Anne
27-02-08, 22:52
Hej Tenna

Også et stort velkommen fra mig, der er et godt stykke på den anden side af overgangsalderen - meeeen jeg husker skam stadig godt både humørsvingninger og hedeture :bwadr:

Du vil helt sikkert kunne finde en masse brugbare informationer herinde, og har du brug for at "læsse af" eller bare til en snak om løst og fast, er du kommet til det helt rigtige sted, for alle herinde er utroligt søde, rare og hjælpsomme.

Knus, Anne :smi0055

Anina
02-03-08, 14:48
hmm... Tenna har nok overset denne tråd :-k Men vi har jo ellers "hilst" på hinanden både i chatten og i et par tråde, så dèn går nok alligevel. :smi0055