PDA

Se fuld version : En underskriftindsamling er sat i gang på

Hejdien
16-03-08, 01:52
http://www.borgersagsbehandling.underskrifter.dk

Vedr. sagsbehandling af borgersager.

Der er mange der bliver dårligt behandlet i forbindelse med deres sagsbehandling i forvaltningerne, og det er nu på tide at vi samlet står sammen og fortæller de ansvarlige politikere / ministerier om dette.

Det kan ikke være rigtigt at vi i et retssamfund skal finde os i at vores retssikkerhed den ene gang efter den anden negligeres ene og alene fordi at kommunerne er nød til at tænke økonomi før de tænker menneskeværd og liv.

Der må og skal laves om på den måde de syge borgere bliver behandlet på i systemet og et minimum af kvalitet i sagsbehandlingen må og skal være et krav.

Derfor. Vær med til at få rettet op på dette og skriv under for en bedre sagsbehandling.

Med venlig hilsen

Og på vegne af www.k10.dk og www.depweb.dk

Håber at i vil støtte op om dette for mig i hvertfald vigtige emne :D

og admin hvis jeg har sat det her et skrup forkert sted så flytter eller sletter du bare :smi001

Bea
16-03-08, 10:47
Du er en figther Hejdien. Trods sygdom og modgang forsætter du din og vores kamp for en bedre sagbehandling. Du er helt fantastisk :smi060

Bea :august1

Hejdien
16-03-08, 10:55
Her må jeg hellere fortælle at vi fik @ChrPer som er bruger og ejer af depnet til at skrive skrivelsen , vi andre orkede det ikke he he ...

Men ellers tak for rosen Bea :smi001

Men jeg håber at rigtig mange støtter op om den underskrift indsamling, om ikke så bare for at modbevise min egen skepsis , for da vores bruger foreslog det ja så var min første tanke .. .der bliver lavet så mange underskriftindsamlinger, at det ikke hjælper noget som helst , jeg tror ikke på at de bliver taget alvorligt ,de er for nemme at forfalske og det er for nemt at afvise dem, men et eller andet sted skal man jo prøve noget for at få noget til at ske og hvem ved , hver en dråbe kan jo gøre nytte også selv om det er havet det skal fylde op....

på et eller andet tidspunkt må man jo blive hørt (tror jeg he he ) så nu vil jeg skrive til Karen Jespersen som jo lige pludselig er blevet så ansvarlig (da det var et SF medlem der fortalte om ulovligheder hun havde lavet i kommunerne ) så nu må det da være tid til at bede Karen om lige at kigge på alle de andre ting som hun jo normalt ikke vil gå ind i he he

Tak for underskrifterne på forhånd til dem der vil skrive under :smi001