Se fuld version : Brand i hytten!!!
Skrevet af admin: Jeg har en del af de slettede tråde liggende på det gamle forum. Disse vil jeg overføre ved at poste dem her i samme rækkefølge, de var postet dengang... Det vil tage hundrede år, men jeg gør det alligevel mellem 1-4 tråde hver dag fremover og indtil de alle er her, gældende til den dato vi flyttede forum. #-o Det er selvfølgelig "tilladt" at kommentere, selv om det er gamle tråde.....
Skrevet af Anina: Søn Apr 22, 2007 14:43
He, he... :smi024
Mine "bevingede" ord om bogen og søskende-flokken ( http://www.overgangsalderen.net/forum/showthread.php?t=10196 ) havde lige kostet mig en stegepande og en teflon-spartel :ny001
Jeg kom i tanker om bogen mens jeg skulle til at varme lidt "pande-grøntsager" op til mig selv, før jeg skal på job og.... så glemte jeg alt om maden, da jeg igen kom i tanker om denne bog og skulle liiiiige skrive "lidt". Resultat: en gennembrændt stegepande, en nedsmeltet teflonske og.... røg i hele hytten.... SÅDAN! :smi010
Skrevet af Helle: Søn Apr 22, 2007 15:05
Tja.... sådan kan man jo også få skiftet kogegrejet ud :smi038
Havde det ikke været nemmer bare at ønske sig noget nyt?? :mrgreen: :mrgreen:
God arbejdslyst......
Skrevet af Anne: Søn Apr 22, 2007 22:51
Uha, jeg kender den situation til bevidstløshed! Det har også kostet mig nogle gryder og pander undervejs. :?
Jeg har nu lært ikke at sætte mig foran computeren, mens jeg venter på at maden bliver færdig - mere behøver jeg vist ikke sige (og jeg gør det sikkert alligevel igen!). :wink:
Knus, Anne :smi055
Skrevet af Anina: Ons Maj 02, 2007 17:24
Tja.... sådan kan man jo også få skiftet kogegrejet ud :smi038
Havde det ikke været nemmer bare at ønske sig noget nyt?? :mrgreen: :mrgreen:
Hov, hov..... det var nyt.... Ganske fin rustfritstålpande med titaniumbelægning, købt for hele 129 i selveste LIDL :smi011
Jeg er nemlig blevet klogere efter at have "ofret" et par hundedyre Raadvad-grejer på denne konto før - bestemte jeg mig for, ikke at handle dyrt køkkengrej ind, sålænge jeg er med på Overgangsalderen.net :smi021
Skrevet af Bea: Ons Maj 02, 2007 20:46
Jeg vil bare slutte mig til listen af stegepandeafbrændere. Jeg har ofte oset hytten til, fået skæld ud og så bare gjort det igen #-o
Knus Bea :smt045
Ja, jeg er mester i at brænde de dersens skjulere til kogepladerne af:smi049. Har brændt 4 sæt af, så ingen kogepladeskjulere her i huset :smi071
Ja, jeg er mester i at brænde de dersens skjulere til kogepladerne af:smi049. Har brændt 4 sæt af, så ingen kogepladeskjulere her i huset :smi071
Ulla velkommen i klubben den laver jeg også i stor stil :D
lige nu har jeg sådan et moderne mønster ,,, det er rustfrit med brunt i midten he he he ....
Hvorfor har man dog ikke bare keramisk komfur som standard i alle lejemål så var man fri for det :D
(øøøhhh ved keramiske skal man lige sikre sig at man ikke bruger komfuret til at opbevare plastikposer , det går heller ikke godt sammen :D )
Ja jeg er bare god til at brænde alt af. Så nu hvor det kun er mig og søn hjemme har jeg købt en kombiovn til bordet. Men kan lave ALT i den og det tager ingen tid. Så den er vi mega glade for. Keramisk ovn kan vi nemlig ikke få da vi bor til leje i en boligforening og lige har fået moderniseret køkkenet. Og så var der ikke råd til ovn, men vi fik da nyt køleskab.
:august3