Se fuld version : Tandlæger
Jeg har brug for en tandlæge... og har ringet til flere... maaange. #-o
Indtil videre kunne INGEN af dem svare tilfredsstillende på følgende spørgsmål:
"Tager De afstand fra amalgam, fluor og Colgate Palmolive med deres triclosanholdige Colgate Total?"
Hellere miste alle tænder, end at miste helbredet og skade hormonbalancen for resten af livet!!! :ny20
Kanskje du skulle ta deg en tur til Norge? Her tar de avstand fra amalgam i allefall. Fluor kan de vel ikke dytte på deg, og den riktige tannkremen har du jo...:smi008
Kanskje du skulle ta deg en tur til Norge? Her tar de avstand fra amalgam i allefall. Fluor kan de vel ikke dytte på deg, og den riktige tannkremen har du jo...:smi008
Jo, men hvordan kan jeg stole på nogen, der fylder det skidt i mundene på folk uden at tage sig det besvær, at finde ud af om det er sikkert? Og pensler småbørns tænder med fluorlak? Og lader sig selv bruge i reklamerne for fluorholdig tandpasta, mundskyl og lignende samt anbefaler Colgate Total med triclosan?
Hvor meget mon de tandlæger ellers tager "let på" i så fald? Nej, tak. Kun de økologiske tandlæger til mig, eller hellere et gebis.... i en giftfri mund :smi039
Læs mere om fluor -> her! (http://www.overgangsalderen.net/forum/forumdisplay.php?f=445)