Se fuld version : Jeg mangler :o)
Min lillebrors pc (som han har arvet efter et par stykker) er død, han er på kontanthjælp som enlig uden forsørgerpligt så pengene er meget små, jeg har lovet ham at hører rundt de steder på nettet jeg kommer om der ikke er en som har en pc stående som bare samler støv?
Det eneste han bruger den til er småspil, netbank og mail + msn, så det behøver ikke være et monster.
Han kan ikke give så meget for den, men vil gerne pudse dine vinduer hvis du bor i kbhs området :)
Hej Helle :smt039
Jeg kender een, der har en Pentium3 comp. uden Ram og uden harddisk. Hvis din lillebror har disse fra den døde computer, kan han godt få den.
Nu ved jeg ikke, hvorfor din brors computer døde. Om det var virus eller motherboardet, eller noget andet.... Men hvis hans gammel ram og harddisk virker, kan det være løsningen. Måske, bare måske kan "donoren" finde noget Ram i sine gemmer, men det er ikke sikkert..... :smt039
Tak, jeg har nogle DDRram liggende , jeg ved ikke med harddisken :shock: Det må jeg lige hører ham om :)
Han kan få computeren, lige så snart du evt. siger til. :smi039
Jeg fik besked om, at den er ca. 2-3 år gammel, så må I selv regne ud om hastigheden vil være o.k.
:smi001
Hastigheden er nok fin, han bruger den ikke til så meget, jeg snakker med ham i løbet af formiddagen.
Så skriver jeg lige (hvis jeg kan) :lol:
Anina
Ja tak han vil gerne have den. Det med harddisken finder jeg ud af, og jeg har 512 drram + 2 gange 256 så det er ikke noget problem, så er det bare med afhentning? og kan det vente til efter d 19/7 ?
Det var en grim virus siger han, som han ikke kunne få bugt med, han er meget ny i pc, så han har ikke hørt efter når jeg råber op om virus :lol:
Han er lider af angst og socialfobi, så pc var faktisk hans eneste kontakt til omverden udover vores mor..... Så ahn bliver rigtig glad hvis jeg kan samle den så han kan bruge den :)
... kan det vente til efter d 19/7 ?
Det var en grim virus siger han, som han ikke kunne få bugt med, han er meget ny i pc, så han har ikke hørt efter når jeg råber op om virus :lol:
Han er lider af angst og socialfobi, så pc var faktisk hans eneste kontakt til omverden udover vores mor..... Så ahn bliver rigtig glad hvis jeg kan samle den så han kan bruge den :)
Hvis det var virus, så er det nok bedst ikke at risikere noget... 19/7? Jeps. Det kan vi godt finde ud af. Og når du har samlet dyret for ham, få så i det mindste AVG på med automatisk update for ham, så han er bedre sikret end før. :smt039
Ja den sidste virus beskyttelse han havde var Avast, den lagde jeg på for ham, men det hjælper ligesom ikek når han glemmer at opdaterer og virustjekke, så han SKAL have en der gør det hele pr automatik :lol:
Nu må jeg se om jeg kan finde en harddisk til ham og så sætte det sammen :shock:
Jamen så bliver det lige efter jeres ferie, ikk`? Du siger bare til, når I er tilbage :smi001
Jamen så bliver det lige efter jeres ferie, ikk`? Du siger bare til, når I er tilbage :smi001
Det kan du tro, han glæder sig allerede :lol:
Vi er tilbage lørdag eftermiddag d 19 ( hvis jeg ikke gør som dem i spies reklamen ) :smi010