Anina
04-10-08, 16:28
I artiklen Røverienke må ikke få besøg af mænd (http://politiken.dk/indland/article577698.ece) skriver Politiken om, at denne kvinde, der fornylig havde overværet sin mand blive dræbt af hjemmerøvere - er nu sluset ind på et kvindecenter for voldsramte kvinder, hvor mænd har ingen adgang. Hun kan ikke komme tilbage hjem til sig selv, fordi stedet er fortsat afspærret af politiet.
Sidst i artiklen spørger journalisten en af de efterladte: "Kan børnene ikke have hende hos sig?"
Og der bliver svaret: »De er helt kørt ned og føler ikke, de kan yde hende den hjælp, hun har brug for. Og efter så voldsom en tragedie skal der efter min mening helt andre fagfolk med viden og overskud til at hjælpe«
Sig mig... er det mig, der har hul i hovedet, eller står verden bare ikke længere? :-k
Sidst i artiklen spørger journalisten en af de efterladte: "Kan børnene ikke have hende hos sig?"
Og der bliver svaret: »De er helt kørt ned og føler ikke, de kan yde hende den hjælp, hun har brug for. Og efter så voldsom en tragedie skal der efter min mening helt andre fagfolk med viden og overskud til at hjælpe«
Sig mig... er det mig, der har hul i hovedet, eller står verden bare ikke længere? :-k