PDA

Se fuld version : Når dumhed bliver uovervindelig!

Anina
13-12-08, 14:01
Hvornår bliver dumhed uovervindelig?

Dumhed bliver uovervindelig når den rammer bunden, dèr hvor kløgten end ikke kan overleve! Dèr, hvor intet klogt menneske kan finde vejen ned til og hvor det ikke længere er muligt at debattere.

Kunne det være den strategiske og tilsløret årsag til, at dumheden udnævnes til samfundets høje poster, idet deri jo ligger indbygget en automatisk, dialogfri selvbevarelse, som følge af at de kloge end ikke kan stille noget op mod.... dumheden, hvorfor den vil fortsætte uantastet, blot den bevarer sin.... dumhed.

Det er ved at stå lysende klart, hvorfor end ikke guder kan kæmpe mod dumheden!

Brian Mikkelsen er dog klar til at bruge Henning Koch som ekspert en anden gang.

- Selvfølgelig kan jeg det. Vi bruger professorer hele tiden. Så vi bruger alle, siger Brian Mikkelsen til Ritzau.

Så du vil gerne indkalde Henning Koch som ekspert en anden gang?

- Ja, selvfølgelig. Jeg har ikke nogen mening om det, siger justitsministeren.

Du har ikke nogen mening om det?

- Jeg kender ikke noget til de forskellige professorer. Vi bruger de kvalifikationer, de har. Og vi kommer helt sikkert til at bruge ham til noget, siger Brian Mikkelsen.

Kilde: Ekstra Bladet (http://ekstrabladet.dk/) i artiklen: "Brian Mikkelsen vil bruge Koch igen"
Hmm... "vi bruger professorer" og toiletpapir, og skraldeposer "hele tiden"... "Jeg har ikke nogen mening om det".... Hvem skal så have det...?

Det kan bare ikke være tilfældigt... Der må være en eller anden rationel begrundelse for disse (og lignende) udnævnelser. #-o