PDA

Se fuld version : progesteroncreme/overgangsalder

Sissan
18-02-05, 21:19
Er du i overgangsalder? Vil du vide noget om et alternativt middel og tanker bag det?
Så er vi et par stykker her, der kan fortælle om egne erfaringer :D

19-02-05, 10:10
Jeg kan anbefale at læse dette link :

http://www.uib.no/isf/utposten/2003nr2/utp03205.htm

Det drejer sig om en progesteroncreme ( naturligt progesteron ) som kan afløse hormonpiller på recept.
Og hvem vil ikke gerne kunne undvære dem :D

For mit vedkommende har jeg taget Livial i 7 år, og har forsøgt før at holde pause uden held :(
Nu har jeg ikke taget pillerne i 6 uger, og jeg har det godt, kun ganske få milde hedeture, og de bliver mindre som tiden går.

Et produkt man kan få i Danmark er Pro-Cell

Det Norske er der lang leveringstid på, og portoen er dyr - men begge cremer kan anbefales.

Sine

Anina
22-02-05, 16:29
Hej Piger

Hvis I klikker på linket, kommer I på Amazon.com i USA.

Man kan købe ProgestaCare som creme. liniment, lotion o.s.v. Min nabo har betalt over nettet med Dankort/VISA og efter 11 dage har det været fremme. Amazon er meget pålideligt sted at handle og de har verdens supersikreste netbetalingsystem. Men foreløbigt kan I bare se udvalget.

Mange kram - Anina

http://www.amazon.com/gp/search.html/ref=br_ss_/104-9764750-2479969?page=1&url=rh%3Da%3A3760931%2Ck%26node%3D3760931&keywords=progesta+care&x=0&y=0

Sissan
22-02-05, 23:58
Jeg har kigget på linket og set cremerne. Der er mange spændende !
Nu er mit spørgsmål: skulle de være anderledes eller bedre end Pro-cell?
Jeg kan nemlig ikke se at der ER nogen forskel, men der kan jo være noget jeg har overset? Så vidt jeg kan se er det også soya, der er plantebestandelen i Progesta-Care.
Hvis det er det samme vil jeg slå til lyd for, at vi køber lokalt i SilentHerbs, for at støtte et firma, der importerer varerne til os. Og der kan man oven i købet få varerne til indkøbspris :D Det har jeg ALDRIG oplevet hos andre firmaer.
KH Sissan

23-02-05, 00:13
Hej Sissan
Indholdet er ikke det samme, jeg har begge produkter/cremer.
Pro-Cell er med soya og Progesta-Care er med yamsrod.

Jeg tror de kan være lige gode, jeg er blevet glad for den sidste, jeg har fået det så godt i de sidste dage, at jeg var ved at glemme at smøre i aftes :D

Og til Anina :)
Tak for linket, jeg er ikke god til engelsk, og ved ikke hvordan prisen er sammenlignet med danske kroner :?
Jeg har købt min i Norge, der var en uges leveringstid.

Nu vil jeg sige god nat - det må være tiden :)

Kram til jer begge 2

Sine

Sissan
23-02-05, 00:28
Hmmm, jeg vil jo gerne have det bedste! Men også det billigste. Så hvilken er mon er både bedst og billigst?

KH Sissan

23-02-05, 05:48
Hej Sissan :)
Ja det er et godt spørgsmål, det kommer måske an på hvem man er :D

Jeg havde et problem da jeg skiftede over til Progesta- Care, jeg fik slemme hedeture den første nat, men ellers er det gået den rigtige vej.

Prisen er sådan set den samme, der er dobbelt så meget i den Norske, og med porto m.m. så bliver der ikke den store forskel.

Nu skal jeg ud og se på snevejret :)

Ha`en god dag.
Kærlig hilsen Sine

admin
23-02-05, 21:04
[quote="sine"]
Tak for linket, jeg er ikke god til engelsk, og ved ikke hvordan prisen er sammenlignet med danske kroner :?[quote]

Hej Sine

Du kan gå til http://www.valutakurser.dk

Du får en side frem med alle aktuelle valutakurser.

Gå til OMREGNER (øverst til højre for tabellen).
Udfyld feltet med BELØB
Udfyld feltet med FRA VALUTA (f.eks. USdollars)
Udfyld feltet med TIL VALUTA (f.eks. dkr) og.....klik på UDREGN. Det præcise beløb kommer straks frem.

God fornøjelse :D

Sissan
27-02-05, 23:49
Hej Sine.
Vil du skrive linket her til indkøb af cremen i Norge? jeg kan ikke huske det :)
KH Sissan

28-02-05, 05:40
Hej Sissan
Det er her :
www.progesteron.no/

Jeg glemte at smøre aftenen/natten til lørdag, vågnede med hedeture, stod op og smurte, og havde derefter en god dag med et par milde hedeture.
Jeg huskede så at smøre i aftes, og har sovet som en "sten" hele natten :D

Du skal regne med 5-6 dages leveringstid.

Kærlig hilsen Sine

Sissan
28-02-05, 09:51
Tak Sine!
Det er da utroligt at det kan virke så hurtigt...skulle du ikke nu have et lager i kroppen, så du ikke skulle mærke at springe en eller 2 gange creme over?

Jeg er begyndt at have rigtig ondt i mine hofter, led eller knogler. Uhh,... DET kan jeg ikke lide, jeg kommer straks til at tænke på operation, og på alt det de mennesker må igennem. Var der ikke noget om, at på sigt skulle cremen afhjælpe dette problem?
Jeg har haft irriterede ledkapsler i hofterne i mange år, men det er ikke det, kan jeg mærke. Den smerte har jeg nemlig altid. Den kom af, at jeg tabte mig 10-12 kg, da jeg blev skilt og siden da har ledkapslerne været irriterede. Nå, men jeg har kun haft den anden smerte et par dage, det kan være, at den går væk (krydser fingre).
KH Sissan

28-02-05, 11:14
Hej Sissan
Jo - jeg har et lager, det må jeg da ha`- men du så hvordan det gik da jeg holdt pause med Pro-Cell.
Her gik det jo ikke så galt, måske havde jeg vågnet med hedeture alligevel, det er jo lidt op og ned, men det er længe siden jeg har haft de slemme !
Indholdet i Progesta-Care er :
Water -aloe vera gel -yamsrod -eveng primrose olie - vegetable glyserin - shea butter -vitamin e - sunflower seed olie -glucoamin - burdock root.
Plus nogle få andre navne som jeg alle har tjekket på nettet som helt uskyldige.

Progesteron alene skulle jo være godt for knoglerne - derudover indeholder cremen jo Glucoamin som jo tages mod gigt.

Måske er det kulden der er årsagen til dine smerter, den går jo lige igennem "marv og ben" !
Jeg går med rygsmerter i øjeblikket, men ikke værre end jeg kan holde det ud.
Kærlig hilsen Sine

20-03-05, 22:06
Hej
Jeg har fundet et nyt link :

http://www.buylife-flo.com/shop/shopexd.asp?id=95

Her er prisen kun 15,95

Hvad er det omregnet i danske kroner - hm, jeg har fået et link Anina :) jeg må se om jeg kan finde ud af det ..

Jeg tænkte på, at måske det var billigere direkte fra USA end over Norge ..

Hej fra Sine

20-03-05, 22:13
Så fandt jeg prisen i danske kroner : 89,46 kr

Det er ellers noget af en forskel :o

Så er der bare fragten - hvad mon den koster ...

Sine

20-03-05, 22:15
Jeg vil lige nævne prisen i Norge 440 kr med fragt og ciroindbetaling.

Anina
21-03-05, 14:55
Hej
Jeg har fundet et nyt link :

http://www.buylife-flo.com/shop/shopexd.asp?id=95

Her er prisen kun 15,95

Hvad er det omregnet i danske kroner - hm, jeg har fået et link Anina :) jeg må se om jeg kan finde ud af det ..

Jeg tænkte på, at måske det var billigere direkte fra USA end over Norge ..

Hej fra Sine

Hej Sine (og Sissan :-)

Den ProgestaCare du fandt på den pågældende side er en "rejsestørrelse" d.v.s. en lille pumpeflaske til rejsekufferten.

En alm. størrelse er indeholder fire gange mere og koster 34,95 USD (196,02 dkr). Det er rigtigt, at man ikke kan se nogen steder hvad er leveringsbetingelserne samt fragtprisen, men jeg har nu sendt en mail over Atlanten og hvis de er seriøse - svarer de nok snart.

Hvad er det bedste ved denne måde at benytte dette produkt er, at man selv kan præcist anvende 20 mg ved 2 tryk på pumpen eller 10 mg ved 1 tryk - hvis man mener, at det er nok i en periode.

Mange kram - Anina

(citat) ProgestaCare (PCW-04)
Natural Progesterone Cream

The #1 selling Progesterone Cream Just Got Better
Now 4 oz. size for the price of the old 3 oz.

ProgestaCare is the #1 selling natural progesterone cream trusted by millions of women worldwide. Our superior formula represents the purest ingredients you can buy. ProgestaCare is made entirely from natural ingredients (no fragrances). It is non-oily, does not leave a residue on the skin, and it absorbs quickly.
UNIQUENESS:

* Measured Dosage Pump Dispenser
No guessing how much to apply ¶ Each full press of the pump dispenses the doctor recommended 20 mg. of natural progesterone
* Airtight Clinical Container
Protects the ingredients from oxidation and ensures the potency of the natural progesterone
* Available in Three Sizes:
4 oz. measured dosage pump ¶ 90 day supply
2 oz. measured dosage pump ¶ 40 day supply
1 oz. travel pump (convenient purse size)

KEY INGREDIENTS:

* Natural Progesterone (USP)
-Helps balance hormone levels
-Reduces estrogen dominance
* Tocotrienols (Natural Super Vitamin E)
-Powerful anti-oxidant
* Primrose Oil
-Helps reduce PMS symptoms
* Aloe Vera
-Soothing skin softener
* MSM (Methyl Sulfonyl Methane)
-Stimulates the immune system
* Grape Seed Extract
-Powerful anti-oxidant

COMPLETE FORMULA:

Purified & Deionized Water, Aloe Vera Gel, Caprylic/Capric Triglyceride, Natural Progesterone USP (Micronized), Evening Primrose (oenothera biennis) Oil, Vegetable Glycerin, Stearic Acid, Glyceryl Stearate, MSM (Methyl Sulfonyl Methane), Shea Butter, Lecithin, Tocotrienols (Natural Super Vitamin E), Chamomile Extract, Sunflower Seed Oil, Glycerine, Siberian Ginseng, Triethanolamine, Burdock Root, Allantoin, Carbomer, Sorbic Acid, Grape Seed Extract
SUGGESTED USE:

One full press of the pump dispenses the recommended 20mg of natural progesterone. Rotate area of application each time between face, hands, chest, inner arms and thighs.

ProgestaCare (PCW-04)

ProgestaCare (PCW-04)

Your Price: $34.95 (citat slut)

Sissan
21-03-05, 15:20
Hej Sine.
Fint link. Jeg har lige tjekket det. De reklamerer for en ny pumpe i lommestørrelse med et indhold på 1 oz. (28,35 g) og jeg synes det ser ud som om det er den, der koster de ca 85 kr? Man kan få pumpen i 3 forskellige størrelser, 1 oz, 2 oz og 4 oz. Jeg kan ikke finde på siden hvilken der koster hvad?! Jeg kan heller ikke se at der er yamsrod i?! Jeg har lige betilt cremen fra Norge, pyh, det er godt nok dyrt :?
Hilsen Sissan

Sissan
21-03-05, 15:21
Nå, hmm :D Anina svarede lige før mig!
Sissan

Anina
21-03-05, 15:49
Hej Sine.
Fint link. Jeg har lige tjekket det. De reklamerer for en ny pumpe i lommestørrelse med et indhold på 1 oz. (28,35 g) og jeg synes det ser ud som om det er den, der koster de ca 85 kr? Man kan få pumpen i 3 forskellige størrelser, 1 oz, 2 oz og 4 oz. Jeg kan ikke finde på siden hvilken der koster hvad?! Jeg kan heller ikke se at der er yamsrod i?! Jeg har lige betilt cremen fra Norge, pyh, det er godt nok dyrt :?
Hilsen Sissan

Hej Sissan :D

ProgestaCare er et registreret varemærke og derfor bør indeholde det samme, uanset hvor man køber cremen. Nogle forhandlere gør mere ud af at beskrive indholdsstoffer, andre mindre og på denne side Sine fandt står der kun "naturlig" vist nok, men er der yamsrod i det ene er der også det samme i andre - blot det er det samme varemærke.

Hilsen - Anina

21-03-05, 18:30
Hej begge 2
Tak for hjælpen, jeg er ikke god til engelsk, husk på jeg er ældre end jer, og jeg havde kun lidt engelsk i min skoletid.
Men hvad fandt I frem til med hensyn til prisen, jeg forstår at den trods alt er billigere end den fra Norge ?

Manden er sulten jeg løber :lol:

Knus fra Sine

21-03-05, 19:49
Hej igen

En alm. størrelse er indeholder fire gange mere og koster 34,95 USD (196,02 dkr). Det er rigtigt, at man ikke kan se nogen steder hvad er leveringsbetingelserne samt fragtprisen, men jeg har nu sendt en mail over Atlanten og hvis de er seriøse - svarer de nok snart.

Hvad er det bedste ved denne måde at benytte dette produkt er, at man selv kan præcist anvende 20 mg ved 2 tryk på pumpen eller 10 mg ved 1 tryk - hvis man mener, at det er nok i en periode.

Den jeg har er på 113 g - mon det er den der koster 196,02 danske kroner ?
Den koster så 340 kr ca. i Norge plus ciroindbetaling 100 kr.

Jeg syntes for det første, at det bedste er at den virker :D dernæst er det godt med den pumpe, men jeg har aldrig brugt mere end et tryk.

Hej fra Sine

P.S. Jeg venter med længsel efter en ny, der er bestilt for over en uge siden.

Anina
21-03-05, 21:19
Hej Sine.
Hilsen Sissan

Hej begge 2 :D

Også jeg har i dag bestilt cremen fra Norge.

Hvis det viser sig, at det ikke er for besværligt at købe ind fra USA - kan vi bare dele en colli mellem hinanden. Som regel er det 12 stk ad gangen, men lad os nu først se om det praktisk er gennemførligt. Der er over hundrede kroner at spare per enhed ved køb fra USA.

Til den gang kan vi måske kontakte Biddipigen og høre om hun vil være med på en deler. Biddipigen har tidligere skrevet, at hun købte sin første Pro-Cell og alle hendes gener taget i betragtning vil ProgestaCare gavne hende bedre mener jeg.

Mange kram - Anina

21-03-05, 23:08
Hej Anina
Jeg har en veninde jeg har bestilt sammen med dennegang, så måske vil hun også være med på en "deler" :)

Hun vil dog prøve at ringe til Glostrup Apotek for at høre om prisen der, men så skal vores læge jo udskrive en resept.

Knus fra Sine

Anina
21-03-05, 23:18
Hej Anina

Hun vil dog prøve at ringe til Glostrup Apotek for at høre om prisen der, men så skal vores læge jo udskrive en resept.

Knus fra Sine

Hej Søde :D

Jeg har mine tvivl om man kan skaffe netop dette produkt via et apotek. Da jeg talte om det med min gynækolog har hun krevet en recept til mig på Perlutex (tror jeg det hedder). Det viste sig at være syntetisk progesteron (med en hulens masse af bivirkninger) og som var det eneste progesteronpræparat tilgængelig for "ambulante" kunder. Så er der også andre former - men disse bruges vist nok mest til indlagte patienter og også disse midler er syntetiske.

Hvis...og jeg siger HVIS apoteket ved et mirakel kunne skaffe ProgestaCare frem - er jeg bange for, at prisen ville være høj, taget i betragtning de enorme avancer danske apoteker har for vane at lægge på produkterne. Så indtil der kommer et svar fra USA vil jeg foreløbigt forvente mig mest af denne mulighed.

Rigtig mange knus - Anina

P.S. Sissaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan :!: :cry: . Hvordan har du det?

22-03-05, 06:22
Hej Anina
Jeg har oplysningen fra www.viktoria-klinikken.dk

Men det er jo ikke den samme creme, den skulle dog indeholde yamsroden.

Jeg venter spændt på, at du hører nyt fra USA :)

Knus Sine

Anina
22-03-05, 18:12
Hej Anina

Jeg venter spændt på, at du hører nyt fra USA :)

Knus Sine

Hej Sine og andre :-)

Nu er det i hvert fald bekræftet, at vi kan få cremen fra US. Jeg tror, at hvis man køber et års forbrug ad gangen - vil evt. alm. besvær svare sig alligevel, for ikke at glemme en besparelse på over et hundrede kroner per enhed.

Hvis vi kan blive enige om her, hvor mange enheder vil vi samlet handle ind første gang - vil vi kunne få et præcist svar om fragtomk. INDEN ordren ekspederes.

Vi høres ved - hilsen fra Anina

(citat start)Dear Anina,
It will depend on the weight of the order. If you want, you can e-mail me
the order first.
I will check with our Shipping Dept. & verify the shipping cost before you
place the order.
Let me know if this would work for you.
Sincerely,
~ Diana Martinez
Life-flo Health Care Products

-----Original Message-----

Sent: Monday, March 21, 2005 6:39 AM
To: orders@buylife-flo.com
Subject: Shipping details

Monday 21 March 2005 7:39:04 AM

Hi life-flo

I've visited your excellent site, and found your products very
interesting. I would very much like to become a customer. The only thing
holding me back is that I can't find any information regarding overseas
shipping - since I live in Denmark, Europe.

Can you please inform me about your shipping prices so that I can
calculate how much it would cost me to buy products from your shop.

Kind regards
Anina
(citat slut)
--

Anina
22-03-05, 22:46
Jeg håber Biddipigen ikke river hovedet af mig, fordi jeg copypaster hendes besked til mig her - men den er yderst relevant for emnet og desuden bringer Biddipigen lidt tættere på:

Hej Anina
Ja undskyld jeg ikke har meldt mig, men det går måske lidt bedre efter at jeg er startet på cremen. Jeg har dog bestilt den fra Norge, fordi den er bedre efter hvad jeg har forstået på jer. Jeg vil sige der er flere hedeture end førcremen, men min søvnkvalitet er en anelse bedre, det er nu en måned på cremen. Men jeg følger intenst med i jeres forslag,
Knus fra
biddipigen

Tak Biddi - jeg ville ønske, du fik lyst til at skrive direkte til os her på "emnet" af og til. Tak for din besked og fortsat god bedring.

Her kommer Biddis indlæg på NetDoktor, som gjorde et så "tungt" et indtryk på mig, at jeg besluttede, at prøve på at få Biddi over til os:

Debat: Overgangsalderen
Dato: 22. februar 2005
Fra: Biddi

Overskrift: muskel og ledsmerter

jeg har for første gang idag været inde på debatsiden, og
tak og lov for det!for jeg har igennem længere tid været
meget plaget af muskel og ledsmerter, så meget at jeg ind
immellem har tænkt det hele kunne være lige meget. Er
blevet udersøgt på RH for mulige sygdomme heldigvis med
negativt resultat.Men smerterne er der jo stadigvæk, så
var det jeg læste forskellige indlæg b.l.a om noget creme
der kunne hjælpe. ER der nogen med lignende symptomer der
kan råde mig Tak af hjertet

venlig hilsen
biddi

23-03-05, 07:03
Hej Anina
Jeg vil gerne aftage 6 stk. det vil ca. være til et års forbrug.

Hvis nogen syntes det er for mange af een gang, tænker jeg stadig på, om det var noget for min datter at formidle, altså hun kunne tage et parti hjem, og så sælge i klinikken.
Selvfølgelig skal hun så også have en fortjeneste, men ciro på 100 kr. vil der jo være sparet !!

Medmindre det er ulovligt at sælge i Danmark ....

Men inden jeg spørger hende, skal vi lige have en pris for evt. 12 stk.

--------------------------------------------------------------------------------------

Hej Biddipigen
Det er jo ikke så godt at du har fået flere hedeture :(
Men måske er årsagen at Pro-Cell ikke indeholder yamsroden, det gør den norske jo, og da jeg skiftede over, fik jeg også nogle slemme hedeture den første dag, men så er det bare gået fremad, med mindre og mildere, nu kun et par stk. i døgnet.
Du har sikkert læst om indhold m.m. så det vil jeg ikke gentage, men den
norske ( Progesta-care ) indeholder jo Glusiamin ( sikkert stavet forkert )
og det er jo godt mod gigtsmerter.

God påske til alle

Knus fra Sine

Sissan
23-03-05, 09:47
Hej Sine forretningskvinde.
Det er da en skøn ide at din datter kunne sælge det fra sin klinik, hvis det overhovedet kan lade sig gøre. Det er hurtigere at få sin creme, det er billigere og ikke mindst, det er lettere også for andre kvinder også at få fat i.
GOD IDE :D
KH Sissan

23-03-05, 15:45
Hej Sissan
Ja - jeg syntes jo det var en god ide, men jeg skal have nogle flere oplysninger da jeg jo ikke forstår engelsk ret godt :(
Jeg har sendt linket til min søn, han kan engelsk og han er vant til at handle over nettet, men han har så travlt, så det lader vente på sig..

Jeg er ved at blive godt nervøs, cremen var heller ikke med posten i dag, og nu kommer påsken :shock: Det er det jeg gerne vil undgå, hvis vi fik den her til Danmark var det problem jo løst !

Jeg afventer svar enten fra min søn eller Anina.

God påske - vi tager i sommerhuset i aften, og kommer kun lige hjem og vender ( dyrene skal jo fodres )

Knus fra Sine

Anina
24-03-05, 23:12
Hej Anina
Jeg har oplysningen fra www.viktoria-klinikken.dk

Knus Sine

Hej Sine :D
Tak for linket.

Det direkte link til artiklen er:
http://www.viktoria-klinikken.dk/Specialer/Hormonstatus/body_hormonstatus.html

Hilsen fra Anina :D

25-03-05, 11:40
Sidste nyt :

Med hensyn til Glostrup Apotek, så bruger de ikke yamsroden.

Derudover har jeg læst at det er forbudt at købe over nettet i lande undenfor EU
Men Norge skulle være tilladt.

Så der nok ikke andre muligheder end at fortsætte med at handle i Norge :)

Hej fra Sine

Anina
25-03-05, 14:37
Hej Sine og andre :D

Jeg har i dag send en mail til Norge i forb. med at vi alle, forgæves har ventet på forsendelsen. Jeg har skrevet følgende:

Beskjed: Jeg har bestilt 2 stykker ProgestaCare i sidste uge. Jeg har IKKE
modtaget nogen ordrebekræftelse og nu hører jeg fra andre, der også køber
ind hos Jer, at de har ventet forgæves på den sidste levering. Vi I venligst
bekræfte, at I fortsat sælger produktet samt, i så fald - hvornår kan vi
vente en levering. Med venlig hilsen -

Jeg har fået et svar med det samme 8) :

Heisann!.
Ja vi selger produket , det er påskeferie I norge nu så om den ikke allerede
er sendt , vil den bli sendt på mandag.
Og da vil det ta ca 2-3 dager før du vil motta pga postgang.
Mvh
T.Hegerland

Håber vi alle bliver glade igen i næste uge. Jeg vil dog fortsætte med at udforske alternativer a.h.t. både leveringssikkerhed OG prisen.

Mange gode Påskehilsner - Anina :D

25-03-05, 18:12
Hej Anina
Jeg har også skrevet og fået nogenlunde samme svar for et par dage siden eller var det i går :?
Det er dog ikke nogen god undskyldning, da jeg bestilte den 12-3-05 :)

Jeg håber jeg kan "styre" hedeturene så længe ....

Hede påskehilsener herfra :oops:

Sine

Anina
26-03-05, 01:04
Hej Anina
Jeg har også skrevet og fået nogenlunde samme svar for et par dage siden eller var det i går :?
Det er dog ikke nogen god undskyldning, da jeg bestilte den 12-3-05 :)

Jeg håber jeg kan "styre" hedeturene så længe ....

Hede påskehilsener herfra :oops:

Sine

Hej Sine :D

Jeg troede du var tilbage i sommerhuset på dette tidspunkt? Jeg håber ikke I skal opgive sommerhusturen nu din mand er syg.... God bedring med ham :) .

Jeg krydser fingrene for postgangen i morgen. I øvrigt vil jeg skrive til manden i Norge, at næste gang cremen er i restordre eller af anden årsag er forsinket - har han bare sende besked. Ellers... :evil:

Knus - Anina :D

26-03-05, 09:15
Hej Anina
Jeg skal hjem 2 gange og fodre dyrene :D
Vi har kun et kvarters kørsel så det er ikke noget problem :)
Min mand har det bedre i dag.

Knus Sine

27-03-05, 10:45
Så kom pakken :D

Da vi kom hjem til dyrene her i formiddag, så sad pakken fra Norge fast i postkassen, altså helt synlig og vi har postkassen 1 m fra offentlig vej :shock:
Der står klart og tydeligt udenpå pakken at værdien er 600 kr !

Det er simpelthen ulovligt - jeg har selv været post :)
og skal lige have fat i personalet dernede 8)

Tænk hvis den var blevet stjålet, og jeg skulle jo betale under alle omstændigheder.

Men det gik godt, miraklernes tid er ikke forbi :lol:

Og nu skal der smøres, efter flere dage med halv dosis og hedeture på stribe :)

Hej fra Sine

Sissan
27-03-05, 12:17
Pyh, Sine, godt du fik din pakke, trods det tåbelige postbud. ...Meen, havde postbudet ikke været så tåbeligt, så havde du ikke fået pakken før på tirsdag, når posthuset åbner=mange flere hedeture :wink:

Vi er nu noget udsatte i vores o.a.! Hvis vi ikke får vores creme..eller andet vigtigt...så er vi på den!

Jeg glæder mit itl at få ProgestaCare og se, om den også tager MINE hedeture :lol:

KH Sissan

27-03-05, 17:54
Hej Sissan
Da jeg var post, der fik jeg det råd, at finde et åbent udhus at lægge pakken i.
Derefter skulle jeg skrive en seddel og lægge i postkassen med besked om pakken.
En dag jeg havde en pakke, så fandt jeg på at lægge den i en barnevogn som stod i en carport, der mente jeg den var godt skjult.
Jeg skrev en seddel : Posten ligger i barnevognen :lol:
Den kunne misforstås :)
Men senere blev det forbudt, vi skulle tage pakken med igen, og lægge en besked om, at den kunne afhentes fra dato til dato på posthuset.

Men du har da ret, jeg fik cremen før, men bare det at der havde ligget en besked om pakken, det ville have fået mig til at save beholderen over, og se hvor stort indhold der var tilbage :)

Knus Sine

admin
10-04-05, 18:34
Sissan
IndlægSkrevet: 10 Apr 2005 18:14 Emne:
Hej Sine.
Er progestaCare begyndt at virke på din veninde?

KH Sissan

admin
10-04-05, 18:34
Sissan
IndlægSkrevet: 10 Apr 2005 18:14 Emne:
Hej Sine.
Er progestaCare begyndt at virke på din veninde?

KH Sissan

admin
10-04-05, 18:36
sine
IndlægSkrevet: 10 Apr 2005 18:30 Emne:
Hej Sissan
Min veninde er ikke begyndt på ProgestaCare endnu, da hun lige skal have brugt en anden creme op først.

Hvordan går det for dig, syntes du den hjælper ?

Kærlig hilsen Sine

admin
10-04-05, 18:36
sine
IndlægSkrevet: 10 Apr 2005 18:30 Emne:
Hej Sissan
Min veninde er ikke begyndt på ProgestaCare endnu, da hun lige skal have brugt en anden creme op først.

Hvordan går det for dig, syntes du den hjælper ?

Kærlig hilsen Sine

Sissan
10-04-05, 18:40
Hej Sine.
Nøhh, ikke endnu. Jeg har smurt med cremen i 7 dage, så der kan jo gå lidt tid endnu.
Hvor længe var cremen om at virke på dig?...nåh nej, det er jo svært at sige, da du overlappede med Livial.
Men..du VED da nu, at den virker på dig, ikk?
KH Sissan

Sissan
10-04-05, 18:40
Hej Sine.
Nøhh, ikke endnu. Jeg har smurt med cremen i 7 dage, så der kan jo gå lidt tid endnu.
Hvor længe var cremen om at virke på dig?...nåh nej, det er jo svært at sige, da du overlappede med Livial.
KH Sissan

10-04-05, 19:09
Hej Sissan

Jo - ingen tvivl om det :D

Sine

10-04-05, 19:09
Hej Sissan

Jo - ingen tvivl om det :D

Sine

Sissan
10-04-05, 22:47
Hej Sine.
Godt, det er betryggende, så skulle det jo være mærkeligt, om det ikke også virkede på mig :) ...med tiden.
KH Sanne

Sissan
10-04-05, 22:47
Hej Sine.
Godt, det er betryggende, så skulle det jo være mærkeligt, om det ikke også virkede på mig :) ...med tiden.
KH Sanne

Jasmin
26-04-05, 23:53
Hej hej
Jeg har lige læst spalten ned om den creme; hvad hjælper den på sådan helt specifikt??!! jeg bed mærke i, der var en, der havde sovet som en sten; det lyder jo skønt!!!!!!!!!!!!!!! \:D/

Hvor kan den fås og hvor skal den smøres og hvor tit og hvor længe m.v.??? Vil nogen fortælle mig det ??
Knus fra jasmin O:)

27-04-05, 05:47
Hej Avalon
Det var sikkert mig der sov som en sten :lol:
Jeg havde taget Livial, og gik over til ProgestaCare.
Jeg sover tungere nu, men om det var fordi Livial påvirkede min søvn, det ved jeg ikke ..
Sissan blev overfrisk med Livial, så hun måtte stoppe med dem.

Men du får linket her :
www.progesteron.no/

Kærlig hilsen Sine

Jasmin
27-04-05, 23:37
Hej Sine

Tak for dit link til cremen. Jeg kan forstå på det hele, den lader til at virke. Så måske skulle jeg prøve; det er bare lidt dyrt; men er der til lang tid i sådan en beholder?

Jeg er lidt :? omkring brugen m.v.., men der er vel udførlig brugsanvisning med ??

Kærlig hilsen Jasmin :) :wink:

Sissan
27-04-05, 23:48
Jeg kan forstå på det hele, den lader til at virke. Så måske skulle jeg prøve; det er bare lidt dyrt; men er der til lang tid i sådan en beholder?

Jeg er lidt omkring brugen m.v.., men der er vel udførlig brugsanvisning med ??
Hej Jasmin.
Cremen virker i hvert fald på Sine, som er den her i forum, det har brugt cremen længst. Jeg har kun brugt den i 3 uger og ved ikke helt endnu, hvordan den vil virke på mig. Men jeg synes nu at kunne spore en nedgang i de værste hedeture :)
Det er noget dyrt og jeg var også ved at falde bagover, da jeg hørte prisen. Man skal endda lægge ca 100 kr oveni. Det koster det at betale et girokort til udlandet! MEN, så holder cremen også i 2 mdr, lyder det fra Sine. Og så er det såmænd ikke så meget dyrere end andre naturmidler man kan købe i f eks helsekostbutikkerne.

Der er en lang og god brugsanvisning med i den creme jeg fik. Den beholder man får har en dispenser, der giver nøjagtigt hvad man skal bruge hver dag. Man skal smøre sig hvor huden er tynd, f eks på underarmene eller indelårene. Cremen er hurtigt absorberet.

KH Sissan

Dinah
28-04-05, 15:36
Åh, jeg har lige siddet og læst alle indlæggene på disse sider om det åbenbart afhængighedsskabende creme, og det er da længe siden, jeg har grinet så godt :lol: !
Især Sines indlæg om da hun var post, og det om at hun ville ha' savet beholderen over.... Jeg kan lige forestille mig det :D
Mine hedeture er nu ved at være ovre (efter ca. 6-7 år), men havde jeg vidst, at der fandtes et sådan et produkt, havde jeg gladeligt betalt prisen...
Min læge havde kun hormoner at tilbyde, og det takkede jeg nej til - og så var der jo kun tilbage at leve et liv som en roterende grill-kylling :oops:
Knus fra Linda. :wink:

28-04-05, 15:45
Hej Sissan
Jeg vil lige rette dig :D

Man skal endda lægge ca 100 kr oveni. Det koster det at betale et girokort til udlandet! MEN, så holder cremen også i 2 mdr, lyder det fra

Prisen der står i linket på hjemmesiden - det er prisen med porto og indbetaling

Og ja - den holder endnu længere hvis man holder de anbefalede pauser, men det gør jeg ikke - mine hedeture bliver for slemme :oops:

Kærlig hilsen Sine

28-04-05, 15:46
Hej Linda
Godt du morer dig :lol:

Kærlig hilsen Sine

Sissan
28-04-05, 15:55
Hej Sine :)

Hej Sissan
Jeg vil lige rette dig

Citat:
Man skal endda lægge ca 100 kr oveni. Det koster det at betale et girokort til udlandet! MEN, så holder cremen også i 2 mdr, lyder det fra

Det forstår jeg ikke, men jeg har måske ikke tjekket prisen godt nok på siden :?
Jeg fik et girokort med pris kr 345,61. Dertil kom de 100 kr i girogebyr, så det i alt blev 445,61 kr.

Er det det beløb du har givet også?

Kram Sissan

28-04-05, 16:08
Hej Sissan :D
Prøv at klikke på linket til Progesteron - og se prisen der :)
Det er den pris vi betaler alt ialt.

At så det er den oprindelige pris der står på regningen, det har du ret i, men den fulde pris er oplyst på siden hvor vi bestiller.

Jeg skrev bare fordi, ikke nogen vil sidde og lægge 100 kr til de 445 kr :)

Kærlig hilsen Sine