Sine*
03-03-05, 08:38
Hej :)
Er der nogen der har erfaring med et lavt stofskifte ?
Min mor har haft det i nogle år, men samtidig har hun Perniciøs blodmangel og folinsyremangel ( de 2 ting følges ad ) og symptomerne kan også ligne hinanden meget.
Faktisk har mange også hedeture og hjertebanken - det har min mor også :?
Læser man om symptomer på nettet, så er de ting ikke nævnt - der står :
Træthed - kuldeskærhed - gener fra muskler og led - nedsat appetit ( det har min mor ikke ) vægtøgning - forstoppelse - tør og ru hud - hæs og dyb stemme ( har min mor ikke ) håret bliver tyndt - dårlig hukommelse.
Min mor har oplevet at falde bevidstløs om, og det hun husker det var, at det ene ben pludselig ikke ville flytte sig, og hun faldt om.
Hun har mistet noget af sin hukommelse, men er sat op i medicin.
Jeg syntes det er mærkeligt at de ting ikke er nævnt.
Har nogen erfaring med det ?
Sine
Er der nogen der har erfaring med et lavt stofskifte ?
Min mor har haft det i nogle år, men samtidig har hun Perniciøs blodmangel og folinsyremangel ( de 2 ting følges ad ) og symptomerne kan også ligne hinanden meget.
Faktisk har mange også hedeture og hjertebanken - det har min mor også :?
Læser man om symptomer på nettet, så er de ting ikke nævnt - der står :
Træthed - kuldeskærhed - gener fra muskler og led - nedsat appetit ( det har min mor ikke ) vægtøgning - forstoppelse - tør og ru hud - hæs og dyb stemme ( har min mor ikke ) håret bliver tyndt - dårlig hukommelse.
Min mor har oplevet at falde bevidstløs om, og det hun husker det var, at det ene ben pludselig ikke ville flytte sig, og hun faldt om.
Hun har mistet noget af sin hukommelse, men er sat op i medicin.
Jeg syntes det er mærkeligt at de ting ikke er nævnt.
Har nogen erfaring med det ?
Sine