PDA

Se fuld version : Ipe Roxo

Sissan
12-04-05, 22:39
Jeg er begyndt at drikke Ipe Roxo the. Ifølge Helse skulle denne te have utroligt mange helbredende eller helbredsunderstøttende egenskaber. Jeg fik at vide i Helsekost butikken, at "jeg lige skulle vænne mig til smagen!"..men den smager faktisk godt. Jeg køber en anden te, der hedder Rooibos Madagascar Vanilla Tea, som smager fantastisk godt og Ipe Roxo smager næsten lige sådan. Så samtidig med at det er en god og sund te, så smager den også godt.

Her er linket til at læse om den, hvis man har lyst:
http://www.helsenyt.dk/frame.cfm/cms/id=2270/sprog=1/grp=8/menu=12/
KH Sissan

12-04-05, 23:30
Hej Sissan
Jeg købte theen til min far for 20 år siden, da var det især kræft den skulle hjælpe imod, men jeg tror ikke han drak den ..
Hans sygdom var så alvorlig at han døde af den.

Jeg har flere theer stående, men jeg kan ikke tage mig sammen til at få lavet noget, dog drak jeg salvie på et tidspunkt, da den skulle virke mod hedeture, det gjorde den ikke :(
Jeg kan ikke undvære min kaffe :)

Kærlig hilsen Sine

admin
14-04-05, 00:03
Sissan
Indmeldt: 18. Feb 2005
Geografisk sted: Sjælland

IndlægSkrevet: 13 Apr 2005 14:27

Hej Sine Linkmaster.
Ipe Roxo skulle på sigt være både udrensende og helbredsunderstøttende, så lige nu drikker jeg et par kopper (glas) om dagen. Jeg søder med lidt honning og drikker den gerne kold også.
Jeg er selv en rigtig kaffesøster og undværer bestemt heller ikke min kaffe...det nu næsten altid NesCafe jeg drikker, det er jeg ret vild med. Men det ene behøver jo ikke at udelukke det andet :-)
KH Sissan