PDA

Se fuld version : Masser af nye smileys..

admin
14-04-05, 10:08
Masser af nye smileys....lige til at hente :D

http://www.langkawi.dk/
http://www.chatbreak.dk/smiley/
http://teknikogsjov.gilau.dk/animationer/ikoner-humor.asp

admin
16-04-05, 07:06
Masser af nye smileys....lige til at hente :D

http://www.langkawi.dk/

Hej Alle :D
Vi er blevet spurgt om vi kan få flere smileys vi kan vælge imellem når vi skriver indlæg - svaret er... ja og nej.....

Der er milioner af dem på f.eks. langkawi.dk og andre steder - hvad skal man vælge, hvad skal man vrage.......?

Vi får Markowitch til at importere en håndfuld, men hvis du vil have et fudstændig frit valg - kommer du ikke udenom at skulle over på langkawi.dk selv http://www.langkawi.dk/smileys/b318.gif og hente enkeltsvis, hvad du har lyst til.

Hihihihilsen fra
Admin http://www.langkawi.dk/smileys/a1501.gif

Sissan
16-04-05, 12:08
Jeg vil rigtig gerne hente selv, det er ikke det. Men kan jeg vælge nogle og lægge dem ind et sted, så de er tilgængelige for mig her i Forum? Nogen der ved det?
Jeg har prøvet at hente til et indlæg, efter at jeg havde teksten færdig...men så blev jeg logget af her imens og indlægget var væk. Jeg kopierede så en enkelt og satte ind...men det gider man jo ikke hver gang. Det er RART med fornyelser, også på smileys 8)

Jeg undrer mig forresten over, at jeg ikke kan gå væk fra siden og komme tilbage til den, uden at blive logget af. Jeg kan hente links her og komme tilbage. Men jeg kan ikke gå på en anden side og derefter komme tilbage hertil. Eller, det er måske meget almindeligt?
KH Sissan

16-04-05, 12:36
Jeg undrer mig forresten over, at jeg ikke kan gå væk fra siden og komme tilbage til den, uden at blive logget af.

Hej Sissan
Jeg bliver også smidt af igen :?

Jeg har lige besvaret dit indlæg andet sted, og ser bagefter at jeg står som gæst, og må logge mig ind igen.

Hej Sine

Anina
16-04-05, 14:10
Jeg vil rigtig gerne hente selv, det er ikke det. Men kan jeg vælge nogle og lægge dem ind et sted, så de er tilgængelige for mig her i Forum? Nogen der ved det?

Hej Siss
Har du glemt "dagbogen"?

Jeg undrer mig forresten over, at jeg ikke kan gå væk fra siden og komme tilbage til den, uden at blive logget af. Jeg kan hente links her og komme tilbage. Men jeg kan ikke gå på en anden side og derefter komme tilbage hertil. Eller, det er måske meget almindeligt?
KH Sissan

Nu skal du høre...
Først finder du tasten Ctrl, trykker den ned og trykker T med den anden hånd. Når du har gjort det - får du en "ny" skærm hvorpå du kan surfe lige så meget du vil samtidigt med, at du ikke er logget af eller kommet væk fra forummet her.

Lige i overkanten af den nye skærm ser du fra venstre "bjælken" med forumets adr. og i forlængelsen, i den næste ser du adressen på det du nu surfer på. Ved at klikke skiftevis på den ene og så det andet skifter du mellem de to skærme uden at komme af nogen af siderne.

Når du har øvet dig lidt kan du åbne lige så mange nye skærme du har lyst til. Du lukker for en skærm ved at klikke på det lille røde kryds under det store kryds som du normalt lukker din browser med. Du skal være opmærksom på at den skærm du lukker ved at klikke på det LILLE kryds er den skærm du ser (ikke det andet eller det tredje ...) Prøv dig frem. Det er nemmere end du tror. Hvis det fortsat driller får jeg Markowitch til at forfatte en lille beskrivelse.

Hvad angår at kunne bevæge sig frit her i forrummet medens du skriver et indlæg - kan du desværre ikke gøre det uden at miste hvad du har skrevet, medmindre du copypaster det hele og indsætter det kopierede i et nyt skrivefelt forfra igen. Du skal gøre det for hver gang du skal "ud" og hente noget ude i forummet , inden du er helt færdig med det pågældende indlæg.

Sally er en IT-haj.....kan være hun kender en nemmere måde....??

Mange kram :D

Sally
16-04-05, 18:23
Men jeg bruger : filer - åben nyt vindue, og dette vindue bruger jeg så til at surfe på nettet og evt. kopiere fra. "Under" dette vindue ligger dette forum så og gemmer sig.
Læg mærke til, at der nederst på skærmen altid er markeret det aktive vindue, og at man kan skifte mellem dem ved at klikke på dem.

Der sker ikke noget ved at prøve sig frem - man skal være meget uheldig, hvis computeren går død af det :D

16-04-05, 18:37
Hej Sally
TDC har lige sendt mig et andet modem - måske er det årsagen til mine problemer, de skriver at det gamle kan give ustabil forbindelse og lejlighedsvise nedbrud.

Men det skal nu ikke have skylden for, at deres central gik ned :)

Sine

16-04-05, 20:07
Hvad angår at kunne bevæge sig frit her i forrummet medens du skriver et indlæg - kan du desværre ikke gøre det uden at miste hvad du har skrevet, medmindre du copypaster det hele og indsætter det kopierede i et nyt skrivefelt forfra igen. Du skal gøre det for hver gang du skal "ud" og hente noget ude i forummet , inden du er helt færdig med det pågældende indlæg.

Sally er en IT-haj.....kan være hun kender en nemmere måde....??

Mange kram :D

Det kan man nu godt - bevæge sig frit...Man kan jo åbne flere vinduer, hvor man navigerer rundt på forum, mens man bibeholder dette vindue, hvor man skriver sit indlæg og så kopiere, indsætte og skifte mellem vinduerne så tosset man vil.... :D

Anina
16-04-05, 22:51
Det kan man nu godt - bevæge sig frit...Man kan jo åbne flere vinduer, hvor man navigerer rundt på forum, mens man bibeholder dette vindue, hvor man skriver sit indlæg og så kopiere, indsætte og skifte mellem vinduerne så tosset man vil.... :D

Hej haj :D
Du har fuldstændig ret, men når man ikke er brætvant - kan man risikere at slå et par kolbøtter. Man må kravle før man kan gå og efterhånden finder man ud af finesserne. Jeg er bare lidt bange for, at uden nøje instruktion, kan det blive svært at følge dit eksempel.

Tænk...2 modne piger sidder foran en computer...uden erfaring og uden kurser...kun almindelig logisk sans og sund fornuft. Og alligevel går den.
Jeg er sgu imponeret over, at de lod sig ikke overmande af computerskræk, første gang - har ellers set mange der gjorde.

Hilsen - Anina

Sally
16-04-05, 23:05

Hej haj :D
Du har fuldstændig ret, men når man ikke er brætvant - kan man risikere at slå et par kolbøtter. Man må kravle før man kan gå og efterhånden finder man ud af finesserne. Jeg er bare lidt bange for, at uden nøje instruktion, kan det blive svært at følge dit eksempel.

Tænk...2 modne piger sidder foran en computer...uden erfaring og uden kurser...kun almindelig logisk sans og sund fornuft. Og alligevel går den.
Jeg er sgu imponeret over, at de lod sig ikke overmande af computerskræk, første gang - har ellers set mange der gjorde.

Hilsen - Anina

Fanfare!!!! Det gik sgu....vi kunne....og vi kan stadig lære!!!! :D