Se fuld version : Computere. En velsignelse eller en forbandelse?
Til alle dem, der ikke er en haj, som Sally (og mig :roll: )
Gå på www.bog-ide.dk og i feltet "avanceret søgning" (øverst i højre hjørne) skriv -Jesper Asmussen-.
Frem kommer en del bøger i A4 str og på ca. 90 sider hver. Alle titler er "bla, bla, bla for pensionister" (hold op med at fnise Sally :evil: :wink: ).
Det er noget af det bedste, der kan overgå en menig bruger af en computer. En nybegynder, lidt mere avanceret og øvet kan få masser af ting, tips og metoder forklaret på menneskesprog. Alt hvad man har brug for som en daglig hjemmebruger kan man finde vejledning om i disse bøger. At bruge den som en opslagsbog er også meget praktisk - derfor vil jeg anbefale disse titler til enhver, der ikke har brug for hverken it-jargon eller masser af teori.
Skulle man vælge blandt flere udgaver/årstal - vælg altid den nyeste- prisen er absolut til at leve med: de nyeste til 148,- og de næstnyeste - 128,-. Kom så i gang (du ved hvem :wink: :D )
Hilsen til alle - Anina :D
http://www.langkawi.dk/smileys/u156.gif
Who? meee?
Sissan.... må jeg bruge din underskrift? Den med fejlene, jeg syntes den er alletiders :D
Gå på www.bog-ide.dk og i feltet "avanceret søgning" (øverst i højre hjørne) skriv -Jesper Asmussen-.
Frem kommer en del bøger i A4 str og på ca. 90 sider hver. Alle titler er "bla, bla, bla for pensionister" (hold op med at fnise Sally :evil: :wink: ).
Det er noget af det bedste, der kan overgå en menig bruger af en computer. En nybegynder, lidt mere avanceret og øvet kan få masser af ting, tips og metoder forklaret på menneskesprog. Alt hvad man har brug for som en daglig hjemmebruger kan man finde vejledning om i disse bøger. At bruge den som en opslagsbog er også meget praktisk - derfor vil jeg anbefale disse titler til enhver, der ikke har brug for hverken it-jargon eller masser af teori.
Skulle man vælge blandt flere udgaver/årstal - vælg altid den nyeste- prisen er absolut til at leve med: de nyeste til 148,- og de næstnyeste - 128,-. Kom så i gang (du ved hvem :wink: :D )
Hold da op - computerbøger for pensionister :D , som skal deles op i øvede og mindre øvede! :D
8 stks minsandten...og siden de er henvendt til pensionister, er prisen helt rigtig : een bog pr. måned - så kan de osse nå at fordøje alt det læste og efter et år er de bedre end os... :D
Må jeg slet ikke fnise..... :oops: det er for sent ! :mrgreen:
Den bedste computerbog til pensionister: For erfarne, For viderekommende, For begyndere, For let øvede, For øvede, Modul 1, Modul 2-3-4-7.....hvor blev 5 og 6 af? :D
Gad vide om de, pensionisterne, også er i en slags overgangsalder :-)
Modul 5 og 6 dukkede op som selvstændige bøger ved fornyet søgning... :D
Hej.
Vedrørende disse pensionist - PC- bøger, så har en fattigrøv som jeg lige chekket,- til de der ikke har lyst eller råd til at investere i bøgerne, -at de kan lånes på biblioteket, ( i DK forstås)..ganske gratis :D
KH Sissan
Helle skrev:
Sissan.... må jeg bruge din underskrift? Den med fejlene, jeg syntes den er alletiders
Hej Helle.
Ja, det er kloge ord, ikke. Men jeg tror ikke jeg forstår helt; hvordan vil du bruge min underskrift? Hvis du mener, at bruge den samme her i forum, så er det nok ikke nogen god ide, at vi er 2 der bruger den.
Et eller andet sted her i forum findes et link til gode citater ( du må selv lede efter det :wink: ). Jeg har ikke selv tjekket det ud, men det er sikkert muligt at finde noget der, der er lige så godt.
KH Sissan
Helle skrev:
Sissan.... må jeg bruge din underskrift? Den med fejlene, jeg syntes den er alletiders
Et eller andet sted her i forum findes et link til gode citater ( du må selv lede efter det :wink: ). Jeg har ikke selv tjekket det ud, men det er sikkert muligt at finde noget der, der er lige så godt.
KH Sissan
:D http://overgangsalderen.net/kvindesnak/viewtopic.php?t=67 :D
:D :D
Helle skrev:
Hej Helle.
Ja, det er kloge ord, ikke. Men jeg tror ikke jeg forstår helt; hvordan vil du bruge min underskrift? Hvis du mener, at bruge den samme her i forum, så er det nok ikke nogen god ide, at vi er 2 der bruger den.
KH Sissan
Hej Sissan
Jeg ville nu bruge det på en anden debat, jeg finder et andet sjovt hertil :)
Hej Sissan
Jeg ville nu bruge det på en anden debat, jeg finder et andet sjovt hertil
Hej Helle.
Jamen, selvfølgelig kan du da bruge det på en anden debat...værs`go :wink:
KH Sissan