Se fuld version : Og hvordan gik det så med den beroligende medicin?
Kære alle
På grund af hedeturene gik jeg jo til lægen, som ordinerede et hav af blodprøver plus en mammografi og en speciel screening for kræft i al almindelighed.
Jeg venter stadig på svar :cry:
Desperat, som jeg jo var - fordi jeg snart sagt ikke sover mere - ordinerede han et mildt indsovningsmiddel.
Jo, jo, jeg falder skam i søvn og får da ro ca. i 10 minutter før den første "hedebølge" indsætter - og derefter "sover" jeg da nok, kun afbrudt ca. hvert kvarter... ](*,)
Jeg er holdt op med at tage dette sløvemiddel, for dagene er om muligt sværere at komme igennem - det er ligesom virkningen først fortager sig ud på eftermiddagen, og da det alligevel ikke har den ønskede effekt, sååå...
Det lykkedes mig i går at få en kort middagssøvn, og jeg havde de gyseligste mareridt.
Har I også det? :?:
KH
Sally
Hej Sally
Det er ikke så tit jeg har mareridt - og jeg husker sjældent mine drømme, men til morgen huskede jeg dog en :)
Jeg befandt mig i København et sted, og pludselig var jeg kommet for langt væk fra den gade jeg ellers kendte.
Mig og min stedsans ](*,)
Jeg måtte spørge om vej til hovedbanegården.
En dame viste vej, men hun førte mig lige ud i noget vand, dog ikke dybere end jeg kunne bunde, men jeg blev våd og vågnede :shock:
Dog var jeg ikke våd - heller ikke af en hedetur :lol:
Det var det mareridt.
Kærlig hilsen Sine
Hej Sally
Det er ikke så tit jeg har mareridt - og jeg husker sjældent mine drømme, men til morgen huskede jeg dog en :)
Jeg befandt mig i København et sted, og pludselig var jeg kommet for langt væk fra den gade jeg ellers kendte.
Mig og min stedsans ](*,)
Jeg måtte spørge om vej til hovedbanegården.
En dame viste vej, men hun førte mig lige ud i noget vand, dog ikke dybere end jeg kunne bunde, men jeg blev våd og vågnede :shock:
Dog var jeg ikke våd - heller ikke af en hedetur :lol:
Det var det mareridt.
Kærlig hilsen Sine
Jamen kære Sine - din drøm er jo helt klar! :)
Du er selvfølgelig bange for Jeres træf her om kort tid og alligevel siger drømmen klart og tydeligt "du kan godt bunde" :D
Som du ser, skal du blot have hjælp til at finde vej - resten går af sig selv :P
KH
Sally
Hej Sally
Det havde jeg da svedt ud for længe siden :oops:
Så det kan ikke være årsagen til mit mareridt :)
Sine
Hej Sally
Det havde jeg da svedt ud for længe siden :oops:
Så det kan ikke være årsagen til mit mareridt :)
Sine
Kære Sine - ja, drømmen er jo din, så det kan da godt være at du har ret :D . Men selv om DU måske havde glemt det, så kan din krop jo godt huske - og hvis der er noget man er lidt bange for, ja, så kan psyken gemme det af vejen i det daglige, blot for at dukke op i drømmene og gøre os opmærksomme på, at der er et eller andet der ikke fungerer. :D
Vi er egentlig meget sindrigt indrettede =D>
KH
Sally
Men selv om DU måske havde glemt det, så kan din krop jo godt huske - og hvis der er noget man er lidt bange for, ja, så kan psyken gemme det af vejen i det daglige, blot for at dukke op i drømmene og gøre os opmærksomme på, at der er et eller andet der ikke fungerer. :D
Hej Sally :D
Jeg tror at du har ret, bare ikke helt m.h.t. Sine - hvis der er nogen her, der har mod på at møde nye mennesker ude i det virkelige....er det nok Sine. Endda måske mere end du og jeg tilsammen. Til gengæld er også Sine som os andre , underkastet de "regler" vores ubevidste følger og når man drømmer om åbent vand, endda rent vand og ikke alt for dybt - kan det ikke være det helt slemme Sines ubevidste meddeler hende (tror jeg på).
"Ses" og kram - Anina :D