PDA

Se fuld version : Og hvordan gik det så med den beroligende medicin?

Sally
25-04-05, 21:02
Kære alle

På grund af hedeturene gik jeg jo til lægen, som ordinerede et hav af blodprøver plus en mammografi og en speciel screening for kræft i al almindelighed.
Jeg venter stadig på svar :cry:

Desperat, som jeg jo var - fordi jeg snart sagt ikke sover mere - ordinerede han et mildt indsovningsmiddel.

Jo, jo, jeg falder skam i søvn og får da ro ca. i 10 minutter før den første "hedebølge" indsætter - og derefter "sover" jeg da nok, kun afbrudt ca. hvert kvarter... ](*,)

Jeg er holdt op med at tage dette sløvemiddel, for dagene er om muligt sværere at komme igennem - det er ligesom virkningen først fortager sig ud på eftermiddagen, og da det alligevel ikke har den ønskede effekt, sååå...

Det lykkedes mig i går at få en kort middagssøvn, og jeg havde de gyseligste mareridt.
Har I også det? :?:

KH
Sally

25-04-05, 22:37
Hej Sally
Det er ikke så tit jeg har mareridt - og jeg husker sjældent mine drømme, men til morgen huskede jeg dog en :)

Jeg befandt mig i København et sted, og pludselig var jeg kommet for langt væk fra den gade jeg ellers kendte.
Mig og min stedsans ](*,)

Jeg måtte spørge om vej til hovedbanegården.
En dame viste vej, men hun førte mig lige ud i noget vand, dog ikke dybere end jeg kunne bunde, men jeg blev våd og vågnede :shock:
Dog var jeg ikke våd - heller ikke af en hedetur :lol:

Det var det mareridt.

Kærlig hilsen Sine

Sally
25-04-05, 22:46
Hej Sally
Det er ikke så tit jeg har mareridt - og jeg husker sjældent mine drømme, men til morgen huskede jeg dog en :)

Jeg befandt mig i København et sted, og pludselig var jeg kommet for langt væk fra den gade jeg ellers kendte.
Mig og min stedsans ](*,)

Jeg måtte spørge om vej til hovedbanegården.
En dame viste vej, men hun førte mig lige ud i noget vand, dog ikke dybere end jeg kunne bunde, men jeg blev våd og vågnede :shock:
Dog var jeg ikke våd - heller ikke af en hedetur :lol:

Det var det mareridt.

Kærlig hilsen Sine

Jamen kære Sine - din drøm er jo helt klar! :)

Du er selvfølgelig bange for Jeres træf her om kort tid og alligevel siger drømmen klart og tydeligt "du kan godt bunde" :D

Som du ser, skal du blot have hjælp til at finde vej - resten går af sig selv :P

KH
Sally

26-04-05, 05:41
Hej Sally
Det havde jeg da svedt ud for længe siden :oops:

Så det kan ikke være årsagen til mit mareridt :)

Sine

Sally
26-04-05, 11:02
Hej Sally
Det havde jeg da svedt ud for længe siden :oops:

Så det kan ikke være årsagen til mit mareridt :)

Sine

Kære Sine - ja, drømmen er jo din, så det kan da godt være at du har ret :D . Men selv om DU måske havde glemt det, så kan din krop jo godt huske - og hvis der er noget man er lidt bange for, ja, så kan psyken gemme det af vejen i det daglige, blot for at dukke op i drømmene og gøre os opmærksomme på, at der er et eller andet der ikke fungerer. :D

Vi er egentlig meget sindrigt indrettede =D>

KH

Sally

Anina
26-04-05, 12:59
Men selv om DU måske havde glemt det, så kan din krop jo godt huske - og hvis der er noget man er lidt bange for, ja, så kan psyken gemme det af vejen i det daglige, blot for at dukke op i drømmene og gøre os opmærksomme på, at der er et eller andet der ikke fungerer. :D

Hej Sally :D
Jeg tror at du har ret, bare ikke helt m.h.t. Sine - hvis der er nogen her, der har mod på at møde nye mennesker ude i det virkelige....er det nok Sine. Endda måske mere end du og jeg tilsammen. Til gengæld er også Sine som os andre , underkastet de "regler" vores ubevidste følger og når man drømmer om åbent vand, endda rent vand og ikke alt for dybt - kan det ikke være det helt slemme Sines ubevidste meddeler hende (tror jeg på).

"Ses" og kram - Anina :D