PDA

Se fuld version : Swingere

Anina
14-05-05, 13:51
I forbindelse med tråd: http://www.overgangsalderen.net/kvindesnak/viewtopic.php?t=708

Men jeg skrev blandt andet, at "svinger-tanken" heller ikke var noget for mig, jeg bryder mig ikke om tanken, at jeg skulle lade flere ligge og rage på mig, jeg vil godt selv bestemme hvem :D
Hej alle :)
Nu er det ikke sådan, at jeg respektløst anbefaler "utugt" og "afvigelser" her som en løsning på et problem.... Af dit svar fremgår det, at du forveksler "swinger-tanken" med "gruppesex" hvor man har ingen indflydelse på hvem, hvad og hvornår....

At gå i byen og hygge sig med sin egen partner i en swingerklub er udelukkende betinget af hvad man som par selv ønsker at deltage i og man på ingen måde tvinges til at acceptere noget som helst man som par IKKE er enig med hinanden om.

Det der ofte lykkes for par, som gennem mange år sammen har udviklet hæmmende samværsmønstre er, at ved at gå i swingerklub, hvor de kun er sammen med hinanden i et anderledes miljø og oplever andre mennesker agere frit - kan opdage sig selv og hinanden pånyt, lidt i stil med dengang de faldt for hinanden i tidernes morgen. Denne "genopdagelse" kan i mange tilfælde "skrue tiden tilbage" og overvinde gamle negative mønster de har erhvervet sig i fælleskabet gennem et langt samliv.

Specielt når ungerne er flyttet hjemmefra har mange gamle ægtepar oplevet, at de pludseligt ikke kan få øje på, hvad der overhovedet binder dem sammen og i denne fase sker der mange af de såkaldte "sølvbryllupsskilsmisser". Ved at nytænke, for nogles vedkommende f.eks. på at tale om, blive enige om og benytte swingerklubbene i en periode - kan de faktisk fornye deres forhold fra at være platonisk (eller næsten) til at være et fuldbyrdet forhold, hvor krop og sind forenes ligevægtigt.

Nogle gange og med afsæt i ekstreme muligheder - bliver perspektivet udvidet så man nemmere kan få øje på den rette sti, der fører mod en god løsning for een selv.. Jeg håber ikke, at I andre også har oplevet mit forslag til disse betragtninger som blot et "lystigt" bidrag til emnet.

Mange hilsner - Anina :)

14-05-05, 14:41
Hej Anina
Jeg har læst en del om det emne, og set en udsendelse på TV hvor "vi" blev inviteret indenfor.
Folk vadede lidt rundt - nogen lå alene i et rum, andre lå flere sammen - nogen tilsluttede sig - andre ikke.

Jeg har min mening - andre må have deres - jeg har ikke frarådet dit råd til nogen, jeg har bare udtrykt min egen mening.
Jeg er opvokset i de glade tressere med konebytning - gruppesex - o.s.v. det skulle være så godt - ingen jalouxsi - men det var der jo alligevel 8)
Vi er ikke så frie når det kommer til stykket.
Jeg kan lige forestille mig, at hvis vi overgangstøser mødte op sådan et sted, så ville vi først se på de andre kvinder : Har hun ligeså stor en bagdel som jeg - hænger hendes mave ikke lidt mere end min - nå - mine bryster er da pænere en hendes den fladpattede derhenne o.s.v. :smt090

Men det står alle frit for at prøve - det kunne da aldrig falde mig ind at spænde ben for nogen :lol:
Jeg har bare min mening, og den beholder jeg 8)

Hej fra Sine

Anina
14-05-05, 18:35
Hej Sine, JS, Linda m.fl.
Da denne tråd handler slet ikke om "swingere" versus "ikke swingere" - vil jeg gerne afslutte "snakken" om disse her og kommer ikke med flere kommentarer til dette "sideskud".

Knus. Anina