PDA

Se fuld version : Et gratis blad...om alternative emner

Joanna
11-08-05, 11:53
Jeg kan anbefale det alternative blad LYSTREJFET, som er Danmarks største alternative blad.
LYSSTREJFET er gratis, ligger som regel fremme i helsekost forretninger, hos alternative behandlere på messer og lign. steder.
Bladet indeholder selvfølgelig reklamer, men også mange små spændende artikler, hvis man er interesseret i alternative emner.

Kærlig hilsen
Terese

Sally
11-08-05, 12:10
Kære Terese

Tak for tippet - og skidt med reklamerne - de findes jo også i Helse og mange andre steder. :D

Da jeg ikke selv kan få fat i bladet vil jeg spørge, om du kunne have lyst til at skrive lidt af, hvis du falder over noget, som du synes kunne have interesse for andre :?:

KH
Sally

Joanna
11-08-05, 12:34
Hej igen Sally
Jo....men tror du ikke det vil fylde for meget herinde????

Der er rigtig mange gode artikler, om alt lige fra stjernetegn, selvværd, forskellige behandlingsformer etc.etc.

K.h.
Terese - og forsat god dag til dig.....jeg kan se du bor nede sydpå....
SKØNT.....har selv boet mange år i Africa.... hils solen fra mig....disse dage her i D.K. regn og regn - øv øv - jeg har ferie....

Sally
11-08-05, 12:39
Kære Terese

Du må meget gerne bruge rubrikken "Med en forfatter eller digter i maven" - er jeg sikker på. :D Så hvis du har tid og lyst, så skriv løs - en regnvejrsdag kan ikke bruges bedre! :D

Ja, jeg bor i Torino og lige i øjeblikket er det overskyet og 23 grader :D

Så kan man da trække vejret :oops:

KH
Sally

Sally
11-08-05, 12:41
Næh, forresten - du skal bruge "Fra aviser, blade, bøger m.m." :D

Undskyld, jeg var lige lidt for hurtig... :shock:

KH
Sally

Joanna
11-08-05, 16:09
Kære Sally
Jeg kan desværre ikke finde ud af at få en artikel herind i forum, kun hvis skriver hele artikelen af....
Det har jeg ikke rigtigt tid til.

K.h.
Terese

ann-vibeke
11-08-05, 16:28
Jeg ved godt at dette ikke er 'Anbefal-et-link'-afdelingen men mon ikke det er relevant nok alligevel?

http://www.lys-strejfet.dk/

Jeg formoder, at det er det tidsskrift der er tale om?!

mvh/ann-vibeke

Sally
11-08-05, 17:20
Kære Terese

Man kan kopiere en tekst fra internettet ved at føre musen hen over den, så den er markeret og trykke Ctrl + c ( copy = kopier).
Derefter åbner man sit dokument eller sit indlæg her på forum og trykker Ctrl + v og indsætter sin kopi.

Jeg har fundet en interessant artikel på www.lys-strejfet.dk og sætter det ind under rubrikken "Fra aviser, blade, bøger m.m."

KH
Sally

admin
11-08-05, 17:38
Jeg har fundet en interessant artikel på www.lys-strejfet.dk og sætter det ind under rubrikken "Fra aviser, blade, bøger m.m."
....og jeg har flyttet den hertil, hvor den passer meget fint med resten af indholdet....

Ann-Vibeke :smt039

Tak for linket. Som du ser, er Sally på pletten, som sædvanligt

Sally
11-08-05, 17:42
Ok, det må man altså ikke, og nu var jeg lige ved at undervise Terese! :smt022

Kære Terese

Ja, så skal du jo bare klikke på linket www.lys-strejfet.dk og selv gætte dig til, hvad det er for en artikel jeg hentyder til! :D =D> #-o

KH
Sally

Sally
11-08-05, 17:44
Nååååååhhhhh, nu forstår jeg bedre.....den er her skam, bare under en anden rubrik...

:shock:

KH
Sally

Sally
11-08-05, 17:45
Her, kære veninder!

http://overgangsalderen.net/kvindesnak/viewtopic.php?t=1236

KH
Sally =D>

Joanna
11-08-05, 17:59
Hej Sally
Du er sørme hurtig og ferm....skal jeg lige love for...Vupti...
K.h.
Terese