PDA

Se fuld version : Penisfælde....

admin
03-09-05, 15:50
Penisfælde skal stoppe voldtægter

En ny opfindelse vil påføre voldtægtsmanden enorm smerte i kønsorganet

En sydafrikansk kvinde har udviklet en slags kondom, der ved hjælp af små pigge skal sætte en stopper for voldtægtsforsøg.

'Penisfælden' indføres i kvindens skede som et tampon. En eventuel voldtægtsmand vil opleve en voldsom smerte og glemme alt om at fuldbyrde forbrydelsen, når piggene først borer sig ind i hans kønsorgan.

Det lover opfinderen, den 57-årige Sonette Ehlers:

- Jeg kan garantere, at manden får andet at tænke på. Han ryger direkte på hospitalet, siger Ehlers, der kalder sin opfindelse for 'Rapex'.

Voldtægtskultur ...Ehlers blev inspireret til at udvikle det nye produkt, efter at hun mødte et voldtægtsoffer, der fortalte, at hun havde ønsket, at hun 'havde haft tænder, der hvor hun havde brug for dem'.

Det er næppe et tilfælde, at opfindelsen kommer fra Sydafrika, der er det land i verden, hvor der er størst risiko for at blive voldtaget.

Her taler man ligefrem om en voldtægtskultur, hvor hver tredje sydafrikanske kvinde på et eller andet tidspunkt i sit liv bliver udsat for voldtægt.

Vil du se "vidunderet" klik på:

http://www.ekstrabladet.dk/visArtikel.iasp?pageID=309640

Sally
03-09-05, 16:02
Hi - ja, jeg så det godt og synes, at det er alletiders opfindelse, hvis den vel og mærke får henledt opmærksomheden på det lidende kønsorgan, i stedet for at give øget grund til vold overfor kvinden..

KH
Sally

Avalon
03-09-05, 17:57
Jeg grinede også da jeg så den, og hvor ville de tvære ovenud fantastisk, hvis der endelig var noget der hjalp. Men den må jo kunne tages ud, og det finder de jo nok hurtigt ud af. Derudover er der jo mange måde, at voldtage på uden at komme i nærheden af skeden, så jeg tvivler på, at det hjælper noget. Desværre. :(

Joanna
03-09-05, 18:17
Jeg griner også lidt…kom til at tænke på – tænk hvis man en aften vil gå en lille tur alene, måske ved strand eller park, nyde ensomheden lidt… og indsætter ”fælden” – da man jo kan føle sig lidt
udsat for den slags overgreb på ensomme steder – alt er roligt og sikkert, og man går hjem til
ham Tarzan derhjemme, som sidder klistret til computeren…. senere på aftenen i sovegemakket
har man glemt at fjerne fælden… viser det sig…man kan jo være glemsom… og Tarzan giver sig til at brøle højt og inderligt…. ja… så må man vel bare ringe efter ambulancen, og fluks sende den "uheldige" på skadestuen eller hva’ ???? og afvente skilsmisse papirer til underskrivning???

Kærlig hilsen
Joanna

Dinah
04-09-05, 17:13
Kære Joanna!

Hi, hi, ha, ha... Åh, hvor jeg altså lige kan se det for mig... :lol:

Så ka' det nok være, at Tarzan kan få svunget sig i lianerne...

Knus,
Linda