Se fuld version : Velkommen hos SOL
Velkommen hos SOL
Her er alle velkomne, gæster og aktive brugere af OVERGANGSALDEREN.
I dette subforum vil du finde forskellige artikler omhandlende alternative og spirituelle emner.
Her er mulighed for at stille clairvoyante spørgsmål, og få hjælp til drømmetydning.
Du er altid velkommen til at skrive i dette forum, måske du har spørgsmål, eller kan bidrage
til indlæg. Dog skal du vide, her skal altid herske en positiv tone, - vi kommunikerer med gensidig respekt og omsorg.
Som gæst er du velkommen til at kigge under alle åbne emner på Overgangsalderen.
Kærlig hilsen
JOANNA SOL
Til Kip, Laura og måske andre...
www.musicure.com www.musicahumana.dk
Ang. healende, afslappende og i mine øre noget af det smukkeste musik der er skabt - er indspillet af Niels Eje. Jeg har sat en artikel ind om ham for lang tid siden under spirituel og afslappende musik... Jeg ligger inde med denne musik, og tro mig det er det smukkeste eventyrlige musik jeg nogenside har hørt, her må højere magter have haft en finger med i musikken... cd'en "Fairy Tales" i særdeleshed.... ingen ord kan beskrive denne musik, så smuk er den...
Joanna Sol
Hej Joanna :D den må jeg se om jeg kan få købt, har hørt lidt om den .
Joannea jeg ved ikke om du vil lave en claivoyance på mig ??jeg kunne godt tænke mig at vide , om det er ved at være et gunstigt tidspunkt for mig ,at begynde at søge efter et nyt arbejdet??? og om jeg i såfald ville være parat til det ,uden at få det dårligt igen?? Kan du få tid til det engang vil det glæde mig ,da jeg har brug for at få det at vide!!
Det er forøvrigt længe siden jeg har hørt noget fra dig har du det godt ,og nyder du at din mand er komme hjem?? skal du ud og rejse?? knus laura :smt061
Det er forøvrigt længe siden jeg har hørt noget fra dig har du det godt ,og nyder du at din mand er komme hjem?? skal du ud og rejse?? knus laura :smt061
Hej Laura :smt052
Som du ved fra de private fora - har Joannas tiværelse ændret sig positivt og selv om der skulle arbejdes intenst med tingene omkring dette tidspunkt - er det nu så længe siden, at Joanna har været her, at det kan ikke være hele forklaringen.
Vi må altså regne med, at hvis en brugers vante situation ændrer sig, uanset om det er til det bedre eller næsten - vil der ikke bestå den samme årsagssammenhæng, der har før drevet vedkommende til at søge netkontakt. Måske er netop dette - pt tilfældet med Joanna.... jeg ved det ikke. Jeg havde skrevet til Joanna to gange og har modtaget et svar på den første mail, men ikke på den sidste, for et par uger siden....
God Sankt Hans aften :smt058
hmm hmm det er kedeligt ,men vi skal vidre alle sammen og måske er det det som joanna er kommet til :? tak for du skrev en meldning knus laura :smt061
Hejsa...til alle op... dig Admin
Jeg er ked af jeg er så meget fraværende, men mange ting sket, flytning et par rejser og jeg er stadig afhænig af "lånepc og net forbindelse."
Jeg håber i alle har det godt, og nyder sommeren.
Nu skal jeg et smut til Jylland, men jeg vil kigge herind så tit som muligt, regner med at være stabilt på Nettet om ca. en måned...
Sommerhilsner og kærlige tanker fra Joanna.
Hjælp... admin jeg kan ikke mere logge ind på overgangsalderen????
Ville skrive i Sol... hmmmm måske jeg har glemt min kode...send den lige til mig...
Hjælp... admin jeg kan ikke mere logge ind på overgangsalderen????
Ville skrive i Sol... hmmmm måske jeg har glemt min kode...send den lige til mig...
Joanna kan sagtens logge ind.... men her har hun nok prøvet at gå ind på Sol, uden at logge ind på forummet først. Mens Joanna var bortrejst - har vi installeret "visual bekræftelse" for at undgå de mange spambotter og Joanna har overset (sikkert) at hun skal udfylde "bekræftelseskoden" før hun kan poste et indlæg "udefra"....