PDA

Se fuld version : Drømmetydning?

Sally
16-10-05, 13:43
Kære Joanna

Du skrev noget om, at du ville tyde drømme også?

Jeg har en god een, drømt sidste nat! :D

Jeg går sammen med min mand og datter på stranden - der er også andre mennesker.

Pludselig ser jeg vandet trække sig tilbage og jeg kigger mod nord - jeg kan rent faktisk se 1500 km væk i drømmen...

Jeg ser en mur af vand rejse sig deroppe mod nord - den vokser sig større og større.

Andre har også set den og skynder sig at løbe mod højereliggende land, men jeg råber til min mand, at vi kun vil kunne overleve, hvis vi svømmer ud på havet og lader os løfte af bølgen.

Det var en herlig drøm, synes du ikke? :D

KH
Sally

Joanna
16-10-05, 13:56
Hej Sally

Tak for din drøm og fordi du kiggede ind her!

Vil du have den tolket her i SOL eller under PB?

Kærlig hilsen
Joanna SOL

Sally
16-10-05, 13:59
Kære Joanna

Tusind tak!

Du må da gerne tyde den her! :D

KH
Sally

Joanna
19-10-05, 14:35
Hej Laura
Det skal jeg nok, men lige nu har jeg lidt travlt, min mor er stadig syg, og så har jeg også lidt PR jeg skal have sendt ud til en koncert d. 2. Nov i Loppen på Christiania.

Men jeg vender til bage på et tidspunkt.

Knus
Joanna Sol

laura
20-10-05, 10:57
hej Joanna :D god bedring med din mor, og tak fordi du trods alt har formået at tyde min drøm =D> det er så stort af dig, nu må du sige hvis det er for meget !! du er meget vigtig for os så du skal ikke overbebyrdes knus laura :smt061

laura
20-10-05, 11:00
Hej Sally :D sikken en spændende drøm, den lyder som om du har tjek på tingende og ved hvad vej du skal gå, sådan ser jeg på den :wink: håber at det bare er rigtig noget af det knus laura :smt061

Sally
20-10-05, 12:45
Kære Laura

Ja, jeg har sommetider nogle meget klare drømme, som både viser mig problemet og løsningen samtidig! :D

KH
Sally

Sally
20-10-05, 12:46
Kære Joanna

Jeg tilslutter mig Lauras visdomsord - du skal ikke påtage dig mere, end du kan overkomme, for så ender det bare med, at du slet ikke har lyst til at være her! :?

KH
Sally