Se fuld version : Laura
Hej Johanna :D Hvis du en dag får tid vil jeg gerne have dig til at se, om ikke min lille familie og mig selv vil få det bedre og hvilke muligheder vi selv kan gøre ,da jeg lige i øjeblikket syntes at alt er sort og fyldt med uheld. Knus Laura :smt061
Hej Laura
Tak for du kiggede ind her i SOL.
Jeg vil gerne give dig en clairvoyance over mail. Du er velkommen til at præcisere dine problemer lidt mere hvis du vil, enten her i SOL eller i PB til mig. Jeg kan også arbejde ud fra det du har skrevet her, det er helt okay for mig. Der kan godt fremkomme personlige og måske lidt intime oplysninger til mig under clairvoyancen, som du måske vil foretrække at modtage i din PB?
En clairvoyance er kun vejledende, husk valget er altid dit.
Kærlig hilsen
JOANNA SOL
hej Johnna :D hvis det kan lade sig gøre, vil jeg gerne modtage det under mit PB og når jeg mener at jeg føler at jeg er fuld af sort uheld er fordi at jeg ikke kan se nogen bedring med mig selv angående mit helbred og at min lille familie også er fulgt af sort uheld, jeg føler at det er mig der slæber det hjem. kan der være noget om det? knus Laura
Hej johanna :oops: ups det er mig som er din gæst ,jeg glemte at logge mig på knus laura :smt061
Hej igen Laura
Jeg skriver til dig, hvad jeg modtager i PB.
Det bliver nok først sent i aften eller i nat.
Knus og kram
Joanna Sol
Nåh...nu kom jeg også til at at skrive mig på som gæst...
Knus og flere kram
Joanna Sol
ha ha hej Joanna :D så er vi to der har lavet den samme fejl. :oops: Jeg glæder mig til at læse hvad du får ind , tag dig god tid knus laura :smt061
Kære Joanna
Laura har brug for hjælp....er der noget JEG kan gøre! :D
KH
Sally
Kære Laura.
Hvordan går det?
Jeg tænker meget på dig :) og venter på at høre nyt.
Du skal jo bare læsse af her, det er jo ofte det hjælper, bare at få sat ord på det der er svært. :smt056
Knus og kram fra Bodil.
Hej alle sammen :D det går rimelig , men jeg håber på at det snart vil gå bedre. knus Laura :smt061