Se fuld version : Juleønsker fra Laura
Til jer alle sammen :D vil jeg ønske jer en rigtig glædelig jul og et godt nytår, jeg håber at det nye år vil blive lige så god her på denne side som det har været i år ,tak fordi i har været så skrivelystene ,jeg glæder mig til næste år ,med at dele glæder og sorger sammen med jer knus laura :smt061 jul04 jul10
Søde Laura
Glæder mig også til et nyt år på forum, hvor vi kan dele glæder, sorger og udveksle erfarnger eller også bare snakke om "løst og fast".
Også god jul og et lykkebringende nytår til dig, det har du forttjent
Knus Kip
PS: Hvis du har kræfter til det eller når du får flere kræfter, så rejs dig og bliv vred, for alle mennesker har krarv og ret til at blive behandlet ordentligt.
Jeg fornemmer at du er meget langt nede nu, men det går over.
Er det ikke nu at Joanna skal fjern heale. Tro mig, der sker noget positivt!!!!!!!!!!!
Til jer alle sammen :D vil jeg ønske jer en rigtig glædelig jul og et godt nytår, jeg håber at det nye år vil blive lige så god her på denne side som det har været i år ,tak fordi i har været så skrivelystene ,jeg glæder mig til næste år ,med at dele glæder og sorger sammen med jer knus laura :smt061 jul04 jul10
Kærhjertet Laura :smt049
Tak for dine bedste ønsker og at du deler af dit overskud, selv om du knapt har nok til dig selv i denne tid :smt058 .
På egne og sikkert også andres vegne vil jeg ønske for dig, at du aldrig, aldrig, aaaaaldrig opgiver forventningen til og håbet om, at også du får lov til at opleve dig selv stærk, rolig og lykkelig :smt058 .
For det er netop det, som er ved at ske med dig nu. Også selv om "målet" synes lige pt fjernere end nogensinde.... er det netop tættest på en fremgang.
Har du aldrig lagt mærke til, at man kan blive deprimeret i lang tid og det synes ingen ende have, og bliver værre og værre indtil..... man pludselig en morgen vågner op og depressionen (for denne gang) er pist væk? Selv om "endnu i går" føltes det som om der intet er at se frem til?
Hvis du tænker på forløbet som en kurve, der stiger "blødt", langsomt men stødt og pludselgt.... falder brat - kan du overføre denne udvikling til perioder med depression eller angst, eller håbløshed eller lignende.... når det føles allerværst - er enden for denne dårligdom som regel meget nær....
Kærhjertet Laura :smt049
Jeg behøver ikke tro på det, fordi jeg ved at dette forum kommer til at udvikle sig, lige meget hvor beskedent dette ser ud nu - og du vil også opleve, at her altid bliver plads til dig og at både du og vi kommer til at opleve din egen fremgang i et omfang du aldrig før turde drømme om... og det er netop det du skal lære.... at drømme om det bedste - og det også vil ske en dag, ganske "uventet" men ikke mindst fordi på sigt tør du tro på det bedste. At lære at tro på egen fortræffelighed er den "færdighed" en del af os herinde godt kunne trænge til.... så dette vil blive mit ønske for Julen og det gode næste år 2006....
.... at vi her, hverdagens gode piger vil lære at kaste åget af og blive selvglade på den bedste måde under himlen.... med overskud for sig selv, hinanden og for resten af planeten... uanset hvor svært det til tider kan føles det er :smt049 :smt049 :smt049
Mange, mange, mange knus :smt058
Kære Laura :D
Sikke et godt svar du har fået :D Man kan blive helt misundelig :oops:
Jeg vil derfor gøre det næstbedste og tilslutte mig med mine beskedne rosende ord. Hvis alt går som det skal, kommer jeg forbi igen :D
God Jul og Godt Nyt År :D
Nanna
Kære Laura
Admina har skrevet så smukt, så jeg kan kun tilslutte mig budskabet.
Hæng i min pige, du har ben i næsen og hjertet på rette sted. Det kan ikke slå fejl, at hele din situation vender. Det er bare et spørgsmål om hvornår.
Knus Kip
Hej Alle sammen :D i er bare de bedste hulk hulk =D> knus laura :smt061 jul03 jul09
Det er en mærkeligt sted I har her, men på en god måde :) Som om man ikke kun skriver sammen, men ER sammen :wink:
Meget behageligt. Meget!
Hilsen fra Nanna :D
Kære Nanna
Vi er skam sammen, vi er sammen i ånden!!!!
Dette sted er helt unikt.... og mageløst.... Intetsted findes dets lige!!!
Kærlig hilsen
og rigtig god Jul og et lykkebringende Nytår til dig
Joanna
Hej Laura.
Jeg ønsker også dig og din familie en rigtig glædelig jul og et lykkeligt nytår. tak for 2005. Stort juleknuz fra Jeanne.
Hej Alle sammen :D i er bare de bedste hulk hulk =D> knus laura :smt061 jul03 jul09
Hej Laura http://www.langkawi.dk/midis/126.gif
På med vanten og fortæl hvordan det er gået for dig, dine poder og din mand i denne søde Juletid. Håber, at presset har ikke været for stort, maden lykkedes og du har sovet godt alle julenatter.
Knus og tanker http://www.langkawi.dk/midis/163.gif
Anina