PDA

Se fuld version : Hej allesammen :-)

Markowitch
21-12-05, 22:25
Jeg kan se, at moar har indrettet en postkasse til gode Juleønsker og der er ikke anden udvej, end at opfatte det som en vognstang :wink: (og det tør man jo ikke "overse", når man kender hende :shock: )

Nåh... med eller uden vognstang vil jeg gerne ønske alle herinde (og udenfor) en god Jul og et endnu bedre Nytår :D . Det har været nogengange et slid, men samtidigt altid en f o r n ø j e l s e, at knokle på at alle kunne møde hinanden her. Dette arbejde er endnu ikke afsluttet og en dag, lige pludselig komme et nyt site op, som så er min julegave til alle Jer I rare og fine mennesker her på Overgangsalderen.dk

Mange gode hilsner fra Teknikken :D

Markowitch

laura
22-12-05, 23:12
Hej Markowitch 8) 8) jeg vil også ønske dig en god jul samt et lykkebringende nytår og tak for din gode tekniske kunnen, uden den tror jeg ikke at vi kunne skrive her på overgangsalderen.dk så Tuuuusinde taakk =D> knus Laura :smt061 jul09

Barbara
23-12-05, 07:18
Kære Markowitch

Også jeg vil ønske dig en rigtig god jul og sige dig tak for din store indsats her på sitet med teknikken.

Jeg er klar over, at, at det har været et slid, og du /I har været stædige og vedholdne.
Ikke underligt er det derfor lykkedes, at skabe et helt unikt sted, som ikke findes lige.

Det er en præstation af de helt store at virkeliggøre en vision, som den din Mor har haft med at oprette og gennemføre et sted som dette. En ting er, at have billeder inde i hovedet af, hvad man kunne tænke sig - et andet er at kunne gennemføre det.
Og uden din ekspertise var det vist ikke gået.

Vi har været vidne til et fantastisk teamwork - og ikke sært, at stedet her også præg af den kærlige stemning, hvori tankerne blev tænkt - men også undervejs hvori de blev udviklet.

Tak for din store indsats.

Kærlige hilsener
Barbara

23-12-05, 11:09
Hejsa.
Også en rigtig glædelig jul og et lykkeligt nytår ønsker jeg dig. Stort juleknuz fra Jeanne. :D

Biddi
23-12-05, 11:57
Hej Marcowitch
Også herover fra klippeøen skal der lyde ønsket om en rigtig glædelig jul samt et godt nytår,samt tak for hvad du sammen med din moar har gjort for mig og mine øvrige veninder her på nettet i året der er gået :P
Knus Biddi :D

Børge
27-12-05, 22:05
Hej Mark

En lille julehilsen til dig fra Børge som du måske kan huske fra Samson Transport
det er mange År siden,håber vi mødes en dag til en tår kaffe

GODT NYTÅR til jer begge

kærlig hilsen
Børge