PDA

Se fuld version : Fra Fleur

Fleur
21-12-05, 22:44
Det siges at man ikke skal sige sine ønsker højt - for så bliver de ikke opfyldt. Men jeg vover det alligevel - for Jer allesammen.
Om det bliver en god Jul - ja, det gør det vel for os alle- der hvor vi er. Det er for mig ikke så væsentlig.
Men jeg vil sådan håbe for Jer alle/os alle at vi får et rigtig godt 2006 - allesammen. Med godt helbred og gode oplevelser - og fred i livet.

Knus Fleur :D GODT NYTÅR!!!

admin
21-12-05, 22:57
Det siges at man ikke skal sige sine ønsker højt - for så bliver de ikke opfyldt. Men jeg vover det alligevel - for Jer allesammen.
Om det bliver en god Jul - ja, det gør det vel for os alle- der hvor vi er. Det er for mig ikke så væsentlig.
Men jeg vil sådan håbe for Jer alle/os alle at vi får et rigtig godt 2006 - allesammen. Med godt helbred og gode oplevelser - og fred i livet.

Knus Fleur :D GODT NYTÅR!!!
Du bedste og rareste kvindemenneske Fleur http://www.langkawi.dk/midis/163.gif

Vi nægter at bukke dybt nede i støvet for den lille frygt, at Skæbnen vil hævne "ubeskedne" ønsker og drømme.... herinde i hvert fald.

Derfor skal du ikke alene have tak for dit storsind og dit store, gode hjerte :smt049 du har så gavmildt delt af med os sålænge vi har "kendt" hinanden - men du skal også have mine/vores bedste ønsker om, at alt det du nogensinde turde drømme om vil gå i opfyldelse hurtigere end du regner med.... Vi er jo her en del nærmest "clairvoyante" :wink: så det er nemt nok at forudse :smt058 .

Tak for i år Fleur og tak for de alle næste :smt049

Admin :smt039

laura
22-12-05, 23:07
Hej Fleur :wink: rigtig god jul og et lykkebringende nytår og tak for det gamle år vi har haft sammen knus laura :smt061 jul09

Jeanne
23-12-05, 12:26
Hej Fleur.
En glædelig jul og et lykkeligt nytår ønsker jeg dig Knuz fra Jeanne. :D

Fleur
23-12-05, 20:03
Hej Fleur.
En glædelig jul og et lykkeligt nytår ønsker jeg dig Knuz fra Jeanne. :D

Tusind tak og i lige måde -søde! Knus Fleur :D :D :D