PDA

Se fuld version : Til alle her på Overgangsalderen.dk og Gæsterne

admin
21-12-05, 23:12
Jeg vil meget, meget gerne tage mig den frihed og fornøjelsen af, at ønske alle tilmeldte og uden undtagelser - alle Gæster - en god højtid nu der kun er et par dage til Juleaften, og endnu vigtigere.... kun 10 dage til det nye år 2006.

Der er mange mindre og store planer forbundet med Årsskiftet, både ude i hjemmene og herinde hvor vi har et mødested for erfarne, og alle på hver sin måde så absolut livskloge kvinder, som selv i "tynde" tider finder et overskud at dele med hinanden her på Overgangsalderen.

Dette og meget, meget mere vil jeg gerne have lov til at takke for på egne og alle de andres vegne, som er her nu, har været hos os før eller har kun sjældent en mulighed for at kigge forbi....

jul03 Med de bedste ønsker :smt058 for det næste, gode og fuldt af gode nyheder år 2006 vil jeg gerne have lov til at sende en byge af knus og varme tanker til alle, som læser disse ord.

Forums Admin jul12

Natsurfer
22-12-05, 04:14
Hvor hyggeligt :D

Man surfer på Nettet og kommer forbi jeres hilsen midt i natten. Tak og i lige måde. :D

laura
22-12-05, 22:59
Hej Admin :D :D i lige måde og tusind tak for det gamle år knus laura jul08 jul05 :smt061

Jeanne
23-12-05, 12:31
Hej Admin.
En rigtig glædelig jul og et lykkeligt nytår ønsker jeg dig. Stort juleknuz fra Jeanne. :D

Fleur
23-12-05, 20:02
:D Kære Admin, tak for i år, jeg ønsker rigtig godt nytår for dig og dine. Vi klarer os - gør vi, trods modgang og besvær - vi klarer det. Og det ikke mindst p.g.af dine kloge beslutninger, og gode ord - (jeg ved godt ironi er bandlyst - men du er ikke dum Admin - du ved hvad der skal til!)
Kan du have det rigtigt godt til Jul og nytår - jeg håber vi får et godt samarbejde i 2006 - -- og måske ses vi engang?

Mange jule og Nytårshilsner fra Fleur 8)

Birgitta
26-12-05, 12:53
Hello alle :D

Det er meget hyggeligt med så mange Juleemner her og det øser af venlighed. Meget hyggeligt og mange tak for det. Jeg er selv for ung (hi, hi, hi :D), men må se at overtale min mor til at være med. Hun har lige fået en computer i julegave af Far, så der er ingen undskyldninger for at den skal samle støv.

Godt Nytår alle I gæve madammer =D>
Knus fra en datter :D

admin
26-12-05, 20:50
Kan du have det rigtigt godt til Jul og nytår - jeg håber vi får et godt samarbejde i 2006 - -- og måske ses vi engang?

Mange jule og Nytårshilsner fra Fleur 8)
Hej Fleur og alle andre :smt057

Tak for alle gode ønsker... tages fluks til efterretning :smt058 ....

Som vi alle, allerede for længe siden skrev sammen om... er det ikke helt umuligt at vi engang i fremtiden indfører "overgangsalder-træf", som en tilbagevendende begivenhed med jævne mellemrum. Desuden har vi jo også skrevet om, at hvis vi bare ikke giver op og lever igennem tynde tider - kan vi nå så lang som til, at der bliver købt et par sommehuse, hvor vi, ældre og trætte kvinder kan komme på rekreation og finde et refugium fra dagligdagen, for igen at kunne komme hjem til familierne med nye kræfter, nye visioner og gå i gang med de drømme vi ellers opgav for mange år siden - da familien og børnene havde all vores opmærksomhed...

Så Fleur.... det er ikke helt ved siden af, at du nu følger i samme tankespor vi allerede havde oppe og vende før... Bare roligt... der er ikke noget som er umuligt, når man først er holdt op med at sætte sit lys under et skæppe....

Mange tanker og mange knus til Fleur, os andre og alle Gæster :smt058

Børge
26-12-05, 20:58
Kære allesammen
Glædelig Jul og et godt Nytår til alle jer der skriver indlæg,det er altid glædeligt at læse denne side,og jeg håber at flere Gæster vil benytte sig lejligheden til at læse denne side og måske få et godt råd og komme i godt humør.selv glæder jeg mig da, jeg ved at det nye år vil bringe en stor forandring i mit Liv

Kærlig hilsen til alle jer fra Børge i Allerslev

:) :lol:

admin
26-12-05, 21:06
Kære allesammen
Glædelig Jul og et godt Nytår til alle jer der skriver indlæg,det er altid glædeligt at læse denne side,og jeg håber at flere Gæster vil benytte sig lejligheden til at læse denne side og måske få et godt råd og komme i godt humør.selv glæder jeg mig da, jeg ved at det nye år vil bringe en stor forandring i mit Liv

Kærlig hilsen til alle jer fra Børge i Allerslev

:) :lol:
Tak Børge :smt052

Et rigtigt Godt Nytår i Allerslev jul09

laura
26-12-05, 21:48
Hej Børge :D tusind tak og selv god bagjul og godt nytår knus laura :smt061 jul09

Biddi
28-12-05, 12:21
Kære Admina
Tusind tak for året, som snart rinder ud, du er en dejlig og livsklog kvinde, som jeg sætter stor pris på.
På genkig i 2006
Knus Biddi :D

admin
28-12-05, 12:37
Kære Admina
Tusind tak for året, som snart rinder ud, du er en dejlig og livsklog kvinde, som jeg sætter stor pris på.
På genkig i 2006
Knus Biddi :D
Hello Biddi http://www.langkawi.dk/midis/163.gif

Hmm... det der med livsklogskab har det med at søge "mage"... og uden livskloge dig og andre - kunne man selv rende og hoppe, tror jeg :-k ...tror jeg helt bestemt.

Så tak selv og i lige måde, du flotte bornholmersild =D> (og bare der snart kommer fodbold i fjernsynet :shock: )

:smt058

Fleur
28-12-05, 13:26
Kære Admina
På genkig i 2006
Knus Biddi :D :D

Det er nemligt rigtigt. Det kræver sin "mand"(kvinde) konstant at holde styr på dette her - ikke træde nogen over tæerne og være alle steder - Tak for det. Knus og rigtigt godt nytår - hilsen Fleur :arrow: [-o<