Gammel Knark
21-12-05, 23:29
Man kan jo skrive her :shock: . At I tør?
Nå, men nu jeg er her kan jeg lige så godt sende en julehilsen til hele menneskeheden og med det fromme ønske at vi mennesker besinder os snarest, gerne i det gode nye år og på denne måde blive vores verden tryg og værd at give videre til de fremtidige slægter!
Ha`det godt alle I gode,skønne, skrækkelige og uundværlige kvindemennesker :D
Venlig hilsen
Mads
Man kan jo skrive her :shock: . At I tør?
Nå, men nu jeg er her kan jeg lige så godt sende en julehilsen til hele menneskeheden og med det fromme ønske at vi mennesker besinder os snarest, gerne i det gode nye år og på denne måde blive vores verden tryg og værd at give videre til de fremtidige slægter!
Ha`det godt alle I gode,skønne, skrækkelige og uundværlige kvindemennesker :D
Venlig hilsen
Mads
Hej "Gammel Knark" :lol:
Det er ikke sikkert, at hele menneskeheden lige lægger vejen forbi vores beskedne sted her... men tak skal du have alligevel. Ønskerne bør heller ikke være alt for fromme.... et gammelt ordsprog siger jo noget i retning af (frit gengivet) "Ønsker du dig kun lidt, bliver det lidt du får" eller på anden måde: "ønsker man sig ingenting, får man ingenting".
Pointen er vist nok, at hvis man fromt holder sig tilbage og med stærk stemme aldrig kræver fred på Jorden og mad nok til alle - vil man ikke opnå ørenlyd nok uanset hvor legitimt og ædelt et ønske er.... Vi mennesker er generelt ramt af en kollektiv døvhed, specielt når "systemerne" holder os stramt beskæftiget med at forsvare og passe sit eget...
Hmm... "gode" og "uundværlige" vil jeg gerne gå med til. Men den der med "skrækkelige".... kan du selv være :lol:
God Jul og et Godt Nytår - Mads "Gammel Knark"
Mange hilsner :smt058
Anina