PDA

Se fuld version : Det er gået rigtig godt....

laura
26-12-05, 11:07
Hej Alle sammen :D i er bare de bedste hulk hulk =D> knus laura :smt061 jul03 jul09
Hej Laura http://www.langkawi.dk/midis/126.gif

På med vanten og fortæl hvordan det er gået for dig, dine poder og din mand i denne søde Juletid. Håber, at presset har ikke været for stort, maden lykkedes og du har sovet godt alle julenatter.

Knus og tanker http://www.langkawi.dk/midis/163.gif
Anina

Hej Anina og alle i andre :D :D juleaften er gået rigtig godt, jeg fik lave en rigtig god julemiddag :wink: og vi fik hyggedet os, og børnene fik de gaver de havde ønsket sig . Så selv om at jeg har det dårlig , syntes jeg at det er gået rigtig godt 8) jeg må jo nok se i øjene at det er min psyke der spiller mig et puds :roll: Håber at i alle har haft en god juleaften knus Laura :smt061 jul11

Bea
26-12-05, 20:08
Kære Laura

Hvor det glæder mig, i havde en rigtig god juleaften, det har du fortjent.

Jeg kan ikke rigtig gentage det jeg skrev før, men det var noget om psyken og hvilken " størrelse" den er.
Du skriver at psyken "spiller dig et puds". Og ja, det jeg mener er, at du når du erkender, at den driller dig, er du på rette spor. Det bliver da bedre og bedre for hver dag der går.
Den dag du kan fortælle psyken, at du også elsker dig selv, for det kærlige væsen du er, vil du for alvor befinde dig godt.

Det var noget i den retning, men jeg kan slet ikke finde ordene igen. Sådan er det ofte for mig.

Jeg vil dog tilføje, at selv om psyken " spiller dig et puds" skal du stadig lytte efter de signaler din krop giver.

Tanker fra Kip

laura
26-12-05, 21:44
Hej Kip :D jeg håber at du har ret ,men det er lige i øjeblikket det ,at jeg er bange for mine signaler min krop giver mig , så hvor meget skal jeg lytte til den ? det er lige det jeg tror at jeg skal lære! :roll: knus laura :smt061

Bea
27-12-05, 13:02
Kære Laura

Det jeg mener er, at man stadig skal lytte til de fysiske signaler, fordi, det ofte er det letteste for lægen at sige det er psyken der driller.

På en måde synes jeg, at det er bedst at du bliver undersøgt, hvad du jo også er blevet. Jeg mener lægen skal benytte sig af udelukkelsesmetoden. Han skal undersøge dig fysisk og så fortælle dig bagefter at det er psyken. Jeg håber du forstår hvad jeg mener.

Det ringer på døren, kommer igen senere Kip

laura
27-12-05, 17:35
Hej kip :D jeg tror godt jeg ved hvad du mener :roll: , derfor kan jeg vel også udelukke at der skulle være noget sygdom der raser inde i mig , men at det er tankerne der driver mig ,så jeg må lærer at tænke anderledes knus laura