PDA

Se fuld version : Laura prøver fjernhealing

Joanna
04-01-06, 12:24
( Lidt fra vores skriverier i PB)

Joanna skrev:
Hej Laura...
Jeg havde en følelse af du lå og smilede...
At du kun mærker varme og let snurren... er et godt tegn...
Det tyder på at rent fysisk er der ikke det helt store....
men dine " dårligdomme" er psykisk betinget!

Måske vi skal oprette et emne nede i Sol og skrive lidt om forløbet...
Jeg kan heale på dig i morgen aften kl. 22.00 hvis det kan passe dig
Knus
Joanna

Hej Joanna så har vi en aftale i morgen kl22 det med emnet kan vi da godt i sol .du har nok ret i at det er psykisk for jeg føler mig meget energiforladt og ingen kræfter har ,kan healingen gøre noget ved det med energien eller skal jeg gøre noget andet knus laura og tusind tak

Joanna
04-01-06, 15:24
Hej Laura
Lidt hurtigt herfra.... :shock:
Jeg skal til planlægnings møde (Bob Marleys 61 år føs' dag i Vega)
og skal nok skrive tilbage i aften...
Knus
Joanna :mrgreen:

laura
04-01-06, 16:06
Hej Joanna :D helt i orden knus laura :smt061

laura
04-01-06, 17:23
Hej Jonna :D jeg vil også lige fortælle at jeg har haft en ren tudedag idag og ondt i hovdet :cry: er det også en normal reaktion, og er jeg egentlig på rette vej ???knus laura :smt061

Joanna
04-01-06, 19:28
Nogle kan begynde at græde under selve healingen, det er fordi der rent følelsesmæssigt bliver åbnet... og man lige pludselig ligger og mærker sig selv...
hvad man ikke gør så meget i hverdagen... Der er åbenbart nogle indestængte følelser du skal af med... og så græder man, det er fint, for så får man "afreageret".... når man græder, får man som regel hovedpine... det tror vi alle har prøvet...
En tude dag er en slags"udrensning" ... måske ubehagelig.... men helt i orden...
Så tud bare løs, havde jeg nær sagt... Jeg krammer dig... giv los!!!!

:lol:
Knus og 1000 kram
Joanna

04-01-06, 20:16
Tak Joanna :D jeg var lige ved at tro at jeg var blevet tosset, knus laura :smt061

Joanna
04-01-06, 20:43
Kære Laura
Om et par dage, prøv da at sætte dig ned… og tænk over hvorfor du græder nu!!!
Hvilke følelser eller måske udækket behov er det, der udløser denne gråd… Er det noget du kan lave om på?
Måske i forhold til dit parforhold, arbejde, dig selv eller hvad du nu kan have af ”stress” og faktorer der kan spille ind… Nogen gange er det bare ens ”holdning/ indstilling" til ting, mennesker og måske sig selv man skal ordne lidt på, for at få ro i følelserne… Prøv når du får tid… at skrive ned… sætte ord på gråden… hvor stammer den fra???? Den opstår jo ikke uden grund... der ligger noget begravet her, som det ville være godt for dig i fremtiden at kigge lidt på....

I morgen vil jeg forsøge at afbalancere dig - jeg vil arbejde med dit solarplexus hvor dine følelser i dit bryst sidder… Jeg vil også arbejde med dit rodchakra… i dit underliv… her er din base og vil jeg forsøge at stabilisere dig, så du kan hvile bedre i dig selv…

Nej, nej du er helt normal... du skal bare af med noget du bærer rundt på.... :D

Knus
Joanna

04-01-06, 21:37
Hej joanna :D , det vil jeg gøre om et par dage . jeg skal nok være klar til i morgen knus laura :smt061

laura
06-01-06, 07:48
hej Joanna :D jeg slappede helt af og nød det , jeg kunne mærke lidt kulde ved min mund og næse og så fik jeg varme fødder knus laura :smt061 kunne du fornemme noget ???

06-01-06, 10:19
Hej Laura
Jeg mærkede som du selv siger at du slappede af... og der var ligesom ikke så megen "modstand" - er du lidt forkølet eller har du lige været forkølet?
kulden omkring din mund og næse kan tyde på lidt "snot"?
Jeg har arbejdet med dit rodchakra og Solarplexus forsøgt at give dig mere ro, så du kan hvile lidt bedre i dig selv....
Jeg smutter jo afsted om lidt... men du kan bare skrive på min private mail....
Hvordan er humøret i dag????
Knus og kram
Joanna

06-01-06, 12:20
hej joanna :D jeg har godt nok lidt snot og ved ikke om jeg er ved at blive forkølet eller om der er af at græde, men humøret svinger op og ned .Idag har jeg haft psykolog og hun er bare kanon !!!, vi skal alt igennem nu så det må bare tage den tid det tager , hun er med mig hele vejen og det er dejligt at vide knus laura :smt061 som er på rette vej :wink:

Joanna
09-01-06, 09:34
Hej Laura
Det lyder godt at du har fået en god psykolog, det er vigtigt at have tillid og føle sig tryg i det forløb som i nu skal arbejde med...
Knus
Joanna

laura
09-01-06, 10:17
Hej joanna :D du kan tro at jeg er glad for min psykolog, hun er bare rigtig god , hun kan virkelig få nogle føelser frem i mig ,så jeg tror at hun kan hjælpe knus laura som er på rette vej!!!! :smt061 :smt049

Bea
09-01-06, 20:16
Kære Laura

Det glæder mig bare sådan, at du er kommet igang hos en psykolog. Du lyder helt glad. Det er super godt at i " swinger". Godt gået.

Knus Kip

laura
10-01-06, 08:33
Hej Joanna :D jeg lagde mig igår kl 22 og slappede af,kunne ikke rigtig mærke noget .Men idag har jeg ondt i min ryg i højre side og i mellemgulvet samt at det snurre i mine skuldermuskler, det kan også bare være tilfældig hmm hmm,jeg tror at jeg har nogle galdesten engang imellem. knus laura :smt061

Joanna
10-01-06, 09:54
Hej Laura
Da du ikke mærkede noget i går under healingen, som forøvrigt er en afrunding,
tror jeg ikke det har noget med dine gener at gøre... For så ville du have mærket kulde på disse steder.
Jeg mærkede intet, havde fornemmelse af du faldt i søvn...

Hvis du har en fornemmelse af du har galdesten, skal du gå til din læge....
Jeg har ikke umiddelbart et bud på dine beskrivelser, dog kan du have sovet lidt "uheldigt" ligget i en dårlig stilling der kan bevirke du har ondt i ryg og skulder...
Tag et rigtigt varmt bad, det løsner op for dine muskler...
Lav lidt armsvingninger, rul med dine skuldre, og stræk dig rigtigt godt igennem...

Jeg kigger på dine små drømme senere, måske først i aften engang...

Knus
Joanna

laura
10-01-06, 11:13
Hej Joanna :D har lige været i et dejligt varmt bad ah ah :oops: jeg var også faldet i søvn da du afrundede mig he he :lol: knus laura :smt061

Joanna
10-01-06, 12:16
Ja, så mangler du bare lidt strækøvelser...

Når min mand er øm i kroppen, i arme eller f.eks. nakke af af sidde ved keyboard
i timevis, har han et lille triks...
Han tager en spand vand, meget varmt vand, tilsætter et par dråber (mentolatum) - ved ikke om det findes i Danmark... men det er bare mentoldråber... Han vrider et håndklæde op i det meget varme vand, lægger det på de ømme steder, når varmen er gået af håndklædet, vrider han det op igen i det varme vand med mentoldråber... og sådan gør han et nogle gange... man skal sørge for ikke at fryse på de bare steder man behandler... Han syntes det er meget effektivt...
Knus
Joanna

laura
10-01-06, 15:00
Hmm HMm det må jeg så hellere få gjort 8) det lyder dejligt med det varme håndklæde , det må jeg prøve og jeg tror at man kan få de der dråber mentolatum i helsekostforretninger knus laura :smt061 :smt041

Joanna
10-01-06, 23:15
Kære Laura
Nu er jeg lidt streng ved dig…
Her er lidt om de forskellige symboler der optræder i dine drømme, nemlig død og rødt øje…
Prøv ud fra det der er skrevet her at tolke dine små drømme…
Jeg skal nok hjælpe dig, men prøv selv i første omgang…
Det er også en måde at arbejde med sig selv og udvikle sig…

Ang. Cd til dig og Kip ville jeg brænde i eftermiddags, men der er åbenbart lagt noget stort ind i mit brændings program Nero… Vil kigge på det, der er noget der skal slettes, før jeg kan brænde mere åbenbart… så det kan godt gå en dag eller to inden du og Kip modtager cd’en..

Knus Joanna

Døden

For det første må man betragte død som en ny begyndelse, hellere end som en fysisk død. Det vil være oplagt at hvis du dræber i en drøm så er det noget i dig du ønsker at gøre dig af med. Bliver du selv truet og dræbt vil det snare repræsenterer en død fra noget i dit liv og en genfødsel til en ny tilstand. Det kan også opleves som en indvielse af din bevidsthed

Øjne

Man kalder øjnene for "Sjælens spejl, og det er beviseligt, at øjnene er i stand til at afsløre det vi hellere så skjult. Øjnene bruger vi til at kommunikere med, smile med og se med. Hvis du drømmer at du har bind for øjnene, indikerer dette at der er noget du ikke magter eller ønsker at se i øjnene. En sandhed der gør for ondt, kan være en af årsagerne. Øjnene afslører meget præcist, hvad der foregår i en dig og tillige i dit indre væsen. F.eks. kan vi ikke kontrollere pupillernes størrelse, men vi ved at følelsesmæssige påvirkninger indvirker på sammentrækning subsidiært udvidelse af pupillerne. Derfor foregår der ofte et ordløst sprog mellem to mennesker der kender hinanden godt. Hvis du således drømmer at du ser et par øjne, så forsøg at huske pupillernes størrelse. Små pupiller vidner om ubehag, mens store pupiller vidner om kærlighed og hengivenhed.
Drømmen kan dog også bruge symbolet med øjne til at illustrere vores måde at se/opfatte verden på, og her vise hvordan du måske har brug for at ændre syn/holdning. Drømme om at sminke dine øjne, hænger oftest sammen med en måde at skjule dig på. Læg mærke til om der er andre symboler der er vigtige for en korrekt og uddybende tolkning af drømmen og husk dine følelser da du vågnede.

Farven rød

Den røde farve symboliserer kærlighed, revolution, raseri og advarsel, men farven udtrykker også aktivitet, spænding og glæde. De lyserøde farver er fredfyldte og lidt nostalgiske. Når vi er ovre i den rosa farve udtrykker den det feminine aspekt, blidhed, næstekærlighed, men også noget oversart, sårbar. De dybere røde farver opfatter vi ofte som eksklusive farver, der udtrykker diskret velstand og magt. En lokkende, hed og lidenskabelig farve. Kinesernes farve for held og lykke og indernes farve for ægteskab.

Stikord: Sex, aggressivitet, dynamik, varme, intensitet, kærlighed, advarsel. Rød er en primærfarve. hvis komplementære farve er grøn. Bølgelængde 600-700 n.m. Infrarøde stråler som ligger over de lysbølger vi kan se med det blotte øje giver dybdevarme. (RGB 255,0,0). Arbejder man med farvemeditation er farven rød forbundet med rodchakret fra fødderne til halebenet og påvirker således de organer, som dette chakra har indflydelse på. Farven er forbundet med tal nr. 9, tonen C og stenen Jaspis.

laura
11-01-06, 16:40
Hej Joanna :D der har du sat mig på arbejdet :wink: men jeg får ud af det at jeg starter på en ny udvikling( Døden,)men der er noget som jeg skal se på som jeg helst ikke har lyst til(solbriller for øjene)så er der en helt masse vrede og kærlighed , inditentet mig selv,??(den røde farve) som jeg må se at finde ud af .Kort sagt så skal jeg vende vrangen ud af mig selv for at kunne se indad!! Jeg ved ikke om du ser sådan på det ?? men det er sådan jeg ser min tolkning knus Laura Ps du må gerne give et bud på om jeg har ret :smt061

Joanna
11-01-06, 22:19
Hej Laura...
Hi hi vende vrangen ud - som du kan sige det!!!!

Jo du er inde på noget rigtigt!!!!

Ganske kort tolker jeg dine små drømme således: Din underbevidsthed fortæller dig, at du må se realiteterne i øjene, ikke "gemme dig bag solbriller" - men se klart
- da vil du kunne se dit liv mere klart og derved komme videre... ny begyndelse.
Det røde øje du ser ind i, tolker jeg som din egen træthed, og energi forladthed
røde øjne = trætte øjne (uklare øjne)

Hva' siger du til det?

Knus
Joanna

laura
12-01-06, 10:25
Hej Joanna :D det er også sådan jeg føler mig energiforladthed hmm hmm tænk hvad drømme kan sige ikke :wink: :smt061

Joanna
12-01-06, 11:06
Jo.... man skal også have i med i tolkningen hvornår man drømte... hvad skete der på det tidspunkt, hvordan var ens situation omkring natten man drømte denne drøm...
Knus og go' dag til dig
Joanna :P
Ang. energi eller mangel på samme, de mennesker jeg kender føler sig alle drænede, mig selv incl.... det har noget med årstiden at gøre også, vi mangler lys og sol... Men der er håb forude, det er allerede begyndt at lysne lidt.

laura
30-01-06, 08:04
Hej Joanna :D hvis du får tid til en clairvoyance kunne jeg godt tænke mig om du kan se om jeg slår panden imod en mur og ikke kommer vidre eller om jeg er på rette vej til at få det bedre både psykisk og fysisk knus laura :smt061 ps jeg syntes at jeg står meget stille lige i øjeblikket med hensyn til at mærke fremgang!!

Joanna
30-01-06, 08:27
Kære Laura

Jeg kan lave en clairvoyance på dig i morgen aften....
Alt tager sin tid... Rom blev ikke bygget på en dag....
Det er et stort arbejde du er gået i gang med, mange ting skal bearbejdes, og det tager tid....

Knus du dejlige pige
Joanna

laura
30-01-06, 10:50
Tak søde Joanna :D knus laura :smt061

Joanna
30-01-06, 11:06
Hej igen Laura

Det bliver nok først sent om aftenen, eller først på natten - jeg skriver til dig i BP...

Ha' en god dag
Knus
Joanna