PDA

Se fuld version : Blomster

Anina
24-01-06, 22:51
Hej Joanna :smt058

Man hører så meget om, at ens personlige valg af farver og/eller smag i øvrigt er forbundet med, hvilken personligheds type man er.... Jeg mener oftere og oftere at have iagttaget, at når en person "afslører" sine foretrukne blomster - kan det ske at man tænker ved sig selv at det passer ret godt til denne person.... ud fra det kendskab man selv har til vedkommende. Efter nogen tid med den slags iagttagelser - kunne man nok prøve at gætte en persons blomster-smag, uden egentligt at kende vedkommende på forhånd.... hmmm.... det har jeg ikke prøvet endnu, men ville nok synes at det kan være ret så interessant....

Jeg selv er simpelt hen heeeeelt skudt i liljekonval, syren, kornblomst, hyacint og viol. De dufter alle pånær kornblomsten og.... er alle blå eller hvide. Hvad siger det mon om mig.......??

25-01-06, 08:38
Hej Anina

Er det ikke underligt. Alle de blomster du nævner, med undtagelsen af kornblomsten, er også det udvalg af blomster jeg ville fremhæve som mine yndlingsblomster. Der er flere, men disse, er de føste jeg ville komme til at tænke på.

Så jeg lister mig lige ind sammen med dig og hører efter, hvad Joanna kan sige om den sag.

KH
Barbara

Joanna
25-01-06, 09:16
Hejsa blomsterdamer....
Jo vores farvevalg, også i yndlingsblomster fortæller noget om vores personlighed.... selv ungår jeg alt rødt... har intet rødt tøj, ville aldrig købe en rød blomst/plante til mig selv... lyserød okay.... men rød nej... og rød siges jo ellers at være kærlighedens farve... og farven der hører til rodchakra.... :roll:

Jeg vender tilbage senere....

Joanna Sol :D

Anina
25-01-06, 12:53
Heeeeeej......Barbara http://www.langkawi.dk/midis/118.gif .... så er det her du gemmer dig http://www.langkawi.dk/midis/32.gif du søde Sveske :smt058

Hejsa blomsterdamer....
Jo vores farvevalg, også i yndlingsblomster fortæller noget om vores personlighed.... selv ungår jeg alt rødt... har intet rødt tøj, ville aldrig købe en rød blomst/plante til mig selv... lyserød okay.... men rød nej... og rød siges jo ellers at være kærlighedens farve... og farven der hører til rodchakra.... :roll:

Jeg vender tilbage senere....

Jamen Joanna :-k

Hmm... så vil jeg udvide mit spørgsmål en smule.... jeg bærer udelukkende sorte, grå, grå- og sortmelerede klæder med...... skrigende rødt eller lige så skrigende blåt mindre "indslag" til. Det kan være en strikjakke boucle med foer, med store røde knapper eller rødt foer så lige akkurat et smalt kant kan ses. Eller lang jakke syet som patchwork af flere sorte strukturstykker med en enkel eller tre knaldrøde eller blå stykker midt i det hele.... Er simpelt hen vild med små, frække kontraster dog så absolut minus jordfarver og grønt.

Jeg kan godt nok også finde på en hel rød eller blå jakke/bluse, men i så fald er resten af påklædningen sort eller gråt....

Jeg bærer ingen smykker, intet broderi, blonder, bælter eller fikse bånd overhovedet. Jeg går heller ikke med ur. Ingen makeup og ingen neglelak.... jeg ser overpyntet for et godt ord, så det lader jeg helt være med.

Tak skal du have..... det var ikke så lidt, hva`? Tager sig måske ud lidt kedeligt.... men sådan har jeg det bedst.... selv da jeg gik i pelse - var de naturlig sorte.... søløve vist nok.

Håber du kan hitte ud f virvaret her. Du er meget velkommen til at ignorere denne tilføjelse, hvis det er for rodet og ellers udenfor en (for)tolkningsrækkevidde.

Knus og....èt mere :smt052
Anina :smt039

P.S. Kunne det ikke tænkes at din rodchakra er så meget i balance/stærk, at yderligere stimulation med røde farver kunne får hele denne styrke til at "kosrtslutte".... så du rent instinktivt afviser den... bare en tanke.

Bea
25-01-06, 13:07
Mine yndlingsblomster er næste de samme som Joannas. Jeg har bare ikke kornblomsten og violen med. Jeg er helt vild med en gardenia( en stueplante som jeg ikke er god til at holde) De klare vindere er liljekonval og syren.

Mit tøj er som Aninas gråt og sort (næste aldrig rød. kan ikke li´farven, den gør noget ved mig). Jeg kan også godt li jordfarver Mørkebrun, army grøn, rust og farver i den farveskala.

Jeg bruger aldrig make op til hverdag, måske sort maskara og en hudfarvet læbestift,hvis jeg skal til fest.

Jeg bærer altid et armbånd fyldt med symbolik og en halskæde med en lille bibel med et kor i oh et ur.

Knus Kip

Joanna
25-01-06, 14:12
Ang. spørgsmål... Ja, der ligger mange ting gemt her...
Kip, det er ikke mine "blomster" men Admins og Babaras....
Jeg er stort set et menneske der hviler godt i mig selv.... og jeg har ikke brug for de høje svingninger i farven rød (blodrød)... virker "provokerende" på mig... (tror jeg selv)

Jeg kigger lidt på det hele senere måske først i morgen....
Har lidt meget om ørene...
Knus

Bea
25-01-06, 14:29
Det var en " misser" Joanna. Godt du har øjnene med dig.

Knus Kip

Joanna
25-01-06, 15:02
Lidt hurtigt herfra... nu vi skriver om farver og smykker m.m.

Jeg går næsten i alle farver, men aldrig rødt...
Havde en årrække hvor jeg kun gik i sort eller grå farver...
Bærer mange smukker, alle af sølv, har aldig brudt mig om guld....
Mine smykker er symbolske for mig . feks. en ring med Jesus - en ring jeg fik af mine børns far da jeg var 15 år (føs'dags gave) - jeg har en sten i næsen diamant, jeg har haft denne før det blev mode... har seks huller i ørene, bærer dog næsten aldrig ørenringe...
Har aldig i mit liv gået med armbåndsur....
Jeg har altid neglelak på fingre og tæer
Bruger dagligt makeup... har dog perioder hvor jeg bare er helt naturlig i ansigtet.... Mit hår er altid langt, kan ikke huske hvornår det sidst er klippet....
Det er vist "hippie" signaler jeg sender ud her....
Smiler stort....
Joanna Sol

Bea
25-01-06, 15:34
" hippie" " blomstebarn". " Et kært barn har mange navne".

Knus Kip

Fleur
26-01-06, 08:47
Jeg kom lige til at se Jeres "snak" - om farver- og blomster ----og -Joanna, hvad siger det om mig i din fortolkning- at jeg ikke har yndlingsblomster, jeg elsker dem allesammen, og jeg er ikke vild med sort og gråt, men elsker alle farver- og hvis jeg ikke var så gammel og bange for at ligne et fastelavnsris- så købte jeg kun tøj i flotte stærke farver, de tiltrækker mig utroligt? Jeg farvede også hår så - hele tiden-------men jeg er holdt op, er bange for at ligne en der forsøger at genoplive en for længst svunden ungdom(uden held!)?
Jeg må virkelig undertrykke de tendenser.....!

Knus og varme hilsner fra Fleur :D :D :D

Joanna
26-01-06, 09:36
Kære Fleur....

Ganske kort herfra, fordi jeg har travlt.....
Du er et dejligt menneske.... og har et frit og åbent sind, det genspejler sig i
dine ord om blomster og farver.... Kæreste du, lad det forblive sådan, vær den du er... du må ikke undertrykke dette, fordi du er "bange" for hvad andre mennesker syntes om dit udseende, for derved undertrykker du din indre frihed....
Kære Fleur, frem med det kulørte tøj, og hårfarven.... du skal igen stråle i alle regnbuens farver.... lov mig det.....

Knus og mange tanker
Joanna

Barbara
26-01-06, 10:54
Kære de Damer

Jeg vil også gerne fortælle hvordan jeg ser ud:

Jeg går stort set altid i sort eller mørke farver. Har i en del år faktisk syntes, at det var lidt kedeligt, og ville gerne vænne mig af med - især det sorte.
Og så røg der der i perioder lidt kluns ind med pangfarver som rødt, klar blå osv - men det fik lov at ligge i skuffen. Det passede alrdig liiiige når jeg skulle prøve at have det på.

Da jeg var barn, og skulle til afdansningsbal, og hvert år have en ny kjole, talte min mor og jeg om, at nu skulle vi forsøge med nye farver. Men det endte altid med den samme lyseblå/ prinsesseblå farve. Sådan var det i 10 år.

Jeg er mest til den klassiske stil, enkelt, feminint og afslappet. Jeg kan trykke næsen flad i de butikker hvor de har raffineret klassisk tøj, men jeg går sjældent derind, for det er altfor dyrt. Og derfor ses jeg for det meste i cowboybukser med sweatre, og til festlige lejligheder en stram nederdel og en enkelt bluse.
Jeg bruger sjældent make-up. Jeg kommer lynhurtigt til at ligne Tutta Rosenberg, og bare en enkelt streg får mig til at se underligt betuttet ud.

Men jeg kan lide smykker. Bærer et par sølvringe og ørenringe, og til fester en eller anden kæde. Aldrig guld.

Men det er sjovt at høre jer tale om farven rød. Som yngre eftertragtede jeg rødt, og havde altid en rød sweater eller et par uldne røde strømper (Rødstrømper). I mange år kunne jeg ikke drømme om at trække i noget rødt, men nu er behovet så småt vendt tilbage.

Jeg har et dejligt knaldrødt Pasmina tørklæde, som jeg næsten altid har på. Jeg kan mærke at "det stiver mig af".

Men jeg har virkleig så småt fået lyst til at udfordre mit farvevalg. Jeg aner bare ikke hvordan man finder farver der også er langtidsholdbare. For det er jo dyrt at eksperimentere.
eg ved at der er nogle der opsøger en farvekonsulent, men hvad mon hun kan sige andet end få farverne til at mache æstetisk med hud og øjenfarve. Hun kan jo ikke se hvordan man har det indeni.

KH
Barbara

admin
26-01-06, 11:12
Jeg ved at der er nogle der opsøger en farvekonsulent, men hvad mon hun kan sige andet end få farverne til at mache æstetisk med hud og øjenfarve. Hun kan jo ikke se hvordan man har det indeni.
Nej, men det gør du og en god farvekonsulent skal være meget åben overfor "kundens" egne input og behov.... Få så afklaret først, om den pågældende farvekonsulent er respektfuld og lydhør - og selv om man så i den sidste ende alligevel "gør som man selv vil", kan dette "selv" sagtens bygge på det mere, man har fået at vide, hvis det vel at mærke er noget nyt og noget man ikke selv har tænkt på, og hvor man velment er tilbøjelig til at lade det komme an på en prøve.... Om ikke andet, skader lidt ekstra indblik i "teorier" ikke og du er jo nysgerrig - Barbara :D .... er du ikke?

Barbara
26-01-06, 12:00
Kære Admina

Jo, jo jeg er nysgerrig, og vil da også gerne forsøge mig med lidt vejledning.
Hvem ved, det kan jo være at jeg pludselig får øjnene op for at se mig selv i helt nye farver.

KH
Barbara

Biddi
26-01-06, 12:06
Jeg kan tilslutte mig Aninas smag verørende farver, jeg bliver simpelthen draget af den røde farve,jeg har også altid blevet komplimenteret for det.
Da jeg blev konfirmeret var min andendags kjole rød, og jeg husker min mormor sige, du har også altid været så sød i rødt.
Men jeg hører mange sige, at rødt kan de ikke have på, jeg ved ikke hvordan det er, men er man født til nogle bestemte farver, eller hvad er det der gør, at vi vælger som vi gør.
Vi må have Joanna til at besvare det.
Knus Biddi :D

Bea
26-01-06, 12:57
Det er som om jeg kan se jer for mig, det er lidt sjovt med disse beskrivelser.

Knus Kip

Fleur
26-01-06, 13:46
Ja, jeg synes dette her er sjov, jeg kan også se Jer for mig. "Overraskende" nok kan jeg fortælle at jeg også elsker smykker, ikke guld,(det har jeg i skuffen -indtil adskillige ting) - men flotte sølvsmykker og uægte flotte kæder med glasperler og tingel-tangel---.
kan ikke lade være med at bruge det.
De ægte ting jeg har arvet er jeg begyndt at give væk til mine piger, dejlligt så det bruges, og jeg får glæden ved at se det på dem. De kan lide det.

:D Jeg har sagt det før ---småskør---det er jeg.

Anina
26-01-06, 15:11
Jeg kom lige til at se Jeres "snak" - om farver- og blomster ----og -Joanna, hvad siger det om mig i din fortolkning- at jeg ikke har yndlingsblomster, jeg elsker dem allesammen, og jeg er ikke vild med sort og gråt, men elsker alle farver- og hvis jeg ikke var så gammel og bange for at ligne et fastelavnsris- så købte jeg kun tøj i flotte stærke farver, de tiltrækker mig utroligt? Jeg farvede også hår så - hele tiden-------men jeg er holdt op, er bange for at ligne en der forsøger at genoplive en for længst svunden ungdom(uden held!)?
Jeg må virkelig undertrykke de tendenser.....!

Knus og varme hilsner fra Fleur :D :D :D
Hmm... jeg kunne ruske dig og jeg kunne kramme dig.... Resten må du læse HER (http://www.overgangsalderen.net/kvindesnak/viewtopic.php?t=2597)

Anina
26-01-06, 15:17
Det er som om jeg kan se jer for mig, det er lidt sjovt med disse beskrivelser.

Knus Kip
Jeps =D>

Meeeen, jeg tror vi "mangler" Laura og Bodil. Jeg tror jeg mindes et eller andet indlæg, hvor Bodil har skrevet om påklædning og at man må prøve at tilstræbe et ordentligt udseende.... et indlæg jeg holdt mig fra at besvare all den stund jeg selv ser ud til rotterne, det meste af tiden.

Når jeg ikke sidder foran computeren i nærmest dreadlocks..... eller farer rundt på mit job, med bukserne slæbende efter over gulvene... i hvert fald et syn langt fra Bodils beskrivelse og som kan gøre mig helt flov :oops: af og til.

Anina
26-01-06, 18:13
Mit hår er altid langt, kan ikke huske hvornår det sidst er klippet....
:D :D så er vi to.... næsten i hvert fald. Jeg har også langt hår. Nu godt iblandet grå tjavser, men ellers mørkt (ikke sort), samlet til den ene side i en fletning, som falder ned over venstre skulder.... Onde tunger påstår, at jeg ligner Hyacinths storesøster (hende med sidebenene), meeeeen det passer selvfølgelig ikke!! :wink:

Bea
26-01-06, 19:24
Mit hår har været langt indtil for et halvt år siden, hvor jeg impulsivt fik meget af det klippet af. Jeg kan mærke det får lov at blive langt igen. Jeg har selv klippet mit pandehår i årevis, og så har jeg rullet håret og sat det op med et kraftigt hårspænde. Lige nu er det klippet pænt og sirligt, men jeg tvivler på det holder. Der er godt nok nogle som mener at det er pænt til mig. Vi får se..........

Hmm Hyacinths storesøster.....................Når min mand og børnene synes jeg "driver den for vidt" kalder de mig Hyacinth og det passer selfølgelig heller ikke!!!!!!!!!!!

Hyacinth må have bred skuldre :lol:

admin
26-01-06, 19:33
Hyacinth må have bred skuldre :lol:

http://img470.imageshack.us/img470/2144/hyacinth1jw.jpg (http://imageshack.us)

Det har hun nok også :wink:

(Mon Joanna bryder sig om denne drejning i hendes forum :-k )

Joanna
26-01-06, 19:44
Jeg sidder og klukker af grin :D :D :D :D :D :D
- så jeg et lige ved at vælte ned af stolen.... :wink:

27-01-06, 07:37
Jeg synes også det er sjovt at kunne forestille mig hvordan I ser ud.

:) :)
Mit hår er hverken kort eller langt - sådan ca. så langt, at det kan skrabes sammen og sættes fast på hovedet med en klemme. Nogle gange bliver det så for det meste sat der - og vokser uden jeg opdager det, mest fordi jeg ligner et eller andet ubestemmeligt hvis det hænger.
:roll:
For et par måneder siden begyndte min datter at stikke lidt til mig og antyde (??? - det vil for en teenage pige sige: formulere ret direkte): "- at jeg BLEV altså nødt til at gøre noget ved det garn!"
:twisted:
Og så gik jeg til frisøren og blev klippet. Og så skete det meget underlige, at jeg kom ud af salonen MED KRØLLER!! Mange endda.
Folk omkring mig forstod ikke en pind - heller ikke jeg selv, for jeg lignede en der var blevet permanentet.
Ellers farver jeg selv mit hår - kastanjebrunt, for at skjule den mere og mere tydelige grå kant ved hårrødderne.

Barbara - nu med krøller

27-01-06, 07:44
Hvor er det altså et herligt blillede - Hyacinth's familie.

Men øh.... er det mig der er dårligt orienteret, spørger jeg forsigtigt: Er storesøsteren hende med Onslow eller uden?
Undskyld Anina, men hende den anden er sgutte mere flatterende?

KH
barbara

27-01-06, 07:52
Altså jeg er vild med den serie - med Hyasinth :wink:

Jeg indrømmer glad og gerne, at jeg er fuldstændig ligesom H. når jeg kører i bil sammen med andre. Og jeg fortæller dem det gerne forinden, så de er forberedte.

Jeg hænger nærmest i stroppen der sidder under loftet, jeg bremser og blander mig helt ulideligt i kørslen. Jeg kommenterer hastighed, overhalingsmuligheder - eller risici, gearskift osv. - hvis det altså er mennesker jeg bare er lidt fortrolige med.
Hvis jeg kører med andre, bruger jeg al min energi på at sidde og messe for mig selv: Pas nu dig selv og lad vær' med at blande dig. :oops: :roll:

Så I forstår at jeg ikke nyder at køre bil.
Jeg var ude for et mindre trafikuheld for et par år siden, hvor en bil kørte ind i passagersiden. Og den oplevelse sidder stadig i mig.

Barbara/ Hyasinth

Biddi
27-01-06, 09:46
Nej min søde, du er en ualmindelig smuk kvinde, det har jeg på min nethinde og i de dejlige klæder jeg har arvet fra dig, så til alle jer andre, Anina overdriver tror jeg : :P under alle omstændigheder så er hun altid stilfuldt påklædt,jeg ved det.
Mit hår er også blevet halvlangt, nu har jeg besluttet , at det skal have saksen, kender i det , jeg er så træt af det, jeg føler mig trist med det.Måske er det fordi det er så livløst lige nu :?:
Jeg vil lige nævne for jer blomsten, den ultivative for mig er valmuen :P

Anina
27-01-06, 12:23
Hvor er det altså et herligt blillede - Hyacinth's familie.

Men øh.... er det mig der er dårligt orienteret, spørger jeg forsigtigt: Er storesøsteren hende med Onslow eller uden?
Undskyld Anina, men hende den anden er sgutte mere flatterende?

KH
Barbara

Med!!! http://www.langkawi.dk/midis/2.gifhttp://www.langkawi.dk/midis/90.gif

men jeg ligner hende altså ikke! Og specielt ej heller dette dådyrblik mod Onslow http://www.langkawi.dk/midis/47.gif

Anina
27-01-06, 12:25
Jeg sidder og klukker af grin :D :D :D :D :D :D
- så jeg et lige ved at vælte ned af stolen.... :wink:
Det er jeg meget glad for Joanna... det foresvæver mig nemlig, at selv om du er et muntert menneske - heller ikke du kan le og more dig for meget :smt058

Anina
27-01-06, 12:34

http://img96.imageshack.us/img96/5496/valmue0pf.jpg (http://imageshack.us)

Hmm.... jeg tror den ligner dig, Skattepige :smt058 ... den breder sig ved at smide frø hvor end det passer den - men væ den, som prøver at plukke dig eller plante dig om efter forgodtbefindende..... så visner du og bliver ulykkelig. Biddi :smt058 - valmuen fortæller mig, at du er en enspænder.... som lille mig.

Sikken en spændende forsamling vi er, enspænder-fælleskabet (hi, hi) lyder lidt bagvendt, men hva`fa`n - man lever kun en gang (i denne omgang i hvert fald).

Anina
27-01-06, 13:56
Nej min søde, du er en ualmindelig smuk kvinde, det har jeg på min nethinde og i de dejlige klæder jeg har arvet fra dig, så til alle jer andre, Anina overdriver tror jeg : :P under alle omstændigheder så er hun altid stilfuldt påklædt,jeg ved det.
"Var" Biddi http://www.langkawi.dk/midis/163.gif ... "var" stilfuldt påklædt. Det er nu efterhånden mere end 10 år siden http://www.langkawi.dk/midis/123.gif .

En dag i begyndelsen af fyrrerne (mine) stod jeg foran spejlet, i færd med at gøre mig klar til at gå.... og pludselig gik det op for mig, at jeg faktisk har andre interesser end at bruge tid på at vedligeholde udseendet.

Nej, nej .... ikke en eller anden forloren eller "hellig" askese, men en ganske almindelig, personlig erkendelse af, at den tid kan bruges meget bedre på andre ting. Og når denne udvikling en gang er startet, bredes det sig til ikke at "gide" gå på tøjindkøb.... og efter et par år eller 10 - går man i to par bukser på skift, en troje til man har slidt den helt op og til sidst kommer den dag, når en god hygiejne er mere end nok for at gøre èn tilfreds.

Så desværre nej, jeg er ikke længere hverken velplejet eller elegant. Men almindelig hårvask til gengæld, er et højdepunkt :smt045

Knus :smt052
Anina

Joanna
27-01-06, 14:26
Hmmmmm, jeg ligner en blanding af Sanne Salomonsen og Madam Mim :shock:
- og det er IKKE lyv.... Kan i forestille jer det.... :D

Knus
Joanna

admin
27-01-06, 14:58
Hmmmmm, jeg ligner en blanding af Sanne Salomonsen og Madam Mim :shock:
- og det er IKKE lyv.... Kan i forestille jer det.... :D

Knus
Joanna

Her er Sanne Salomonsen.....

http://img75.imageshack.us/img75/907/madampim23gb.jpg (http://imageshack.us)

.... og herunder er Madam Mim

http://img75.imageshack.us/img75/9729/sanne5ck.jpg (http://imageshack.us)

.... svært.... meget svært. :-k Hvad mener I ?

Og hvem har vi så her?

http://img455.imageshack.us/img455/7606/udsigtoverbanjul6rx.th.jpg (http://img455.imageshack.us/my.php?image=udsigtoverbanjul6rx.jpg)

Hmm.... enten skal jeg udskifte briller (har faktisk lige gjort det) eller ER det LYV :smt018

Joanna
27-01-06, 15:13
Hi hi....
Det nederste foto fra Afrika, er ikke mig, bare en tilfældig person i gadebilledet...

Efter de 350 fletninger er ude af håret, og det er naturligt, ligner jeg Sanne så meget at folk spørger om autograf....dog bliver de lidt
paf over at hende Sanne klær' sig som Madam Mim.... :D

Joanna

Joanna
27-01-06, 15:15
Nej nu har du sat et andet foto ind.... Og det er mig....med fletninger...

Joanna

admin
27-01-06, 15:21
Nej nu har du sat et andet foto ind.... Og det er mig....med fletninger...

Joanna
Jeps.... jeg er hurtigt blevet klar over, at han kunne umuligt være dig.... Madam Min eller ej :D

http://img347.imageshack.us/img347/6172/farverikjole2lx.th.jpg (http://img347.imageshack.us/my.php?image=farverikjole2lx.jpg)

....og èt til =D>

admin
27-01-06, 15:23
....dog bliver de lidt
paf over at hende Sanne klær' sig som Madam Mim.... :D
Jeg tjekkede bare http://www.langkawi.dk/midis/58.gif ....om du var hmm.... vågen? 8)

Joanna
27-01-06, 15:52
Jo jo.... Jeg er HELT vågen.... :D
Men måske du IKKE er helt vågen??? :idea:
Fordi du har nu byttet lidt rundt på tekst og fotos ang. Sanne og Madam Mim :lol:
Joanna - der smiler meget bredt :mrgreen:

admin
27-01-06, 16:59
Jo jo.... Jeg er HELT vågen.... :D
Men måske du IKKE er helt vågen??? :idea:
Fordi du har nu byttet lidt rundt på tekst og fotos ang. Sanne og Madam Mim :lol:
Joanna - der smiler meget bredt :mrgreen:
Hmm... nu kan jeg jo ikke bytte dem om igen, for så er der ikke en sjæl, der kan hitte ud hvad det er, som foregår her .... #-o

Joanna
27-01-06, 17:07
Nej, det har du nok ret i :wink:
Nu må vi bare håbe på at Sanne Salomonsen bærer over med dig, og det ikke ender med et sagsanlæg for personlig krænkelse :D
Knus
Joanna :mrgreen:

Biddi
27-01-06, 17:16
Kære Anina
Tak for valmue marken, det er præcis sådan en der kan gøre mig blød i knæene, hvis den så er blandet med kornblomster, så er billedet perfekt.
Ja det med enspænderen det er måske heller ikke forkert,men jeg glæder mig over at være iblandt en masse af dem her i forum.

Biddi
27-01-06, 17:50
Nej hvor er hun sød hende i den grønne kjole :P hun minder mig om en ,men lige iøjeblikket kan jeg ikke finde ud af hvem det er, det må jeg tænke nærmere over.
Hvis det er Joanna, så har du ikke noget at være ked :lol:

Bea
27-01-06, 21:26
Jeg er lige kommet hjem fra min far og veninden.

Jeg går så ind på forum og finder frem til alt det sjove denne tråd har " kastet" af sig". Sjovt og dejligt når noget seriøst får et islæt af Vrøvle - vrøvle - sjovt og hyggeligt at komme hjem til.

Knus Kip

Joanna
28-01-06, 00:53
Kære Kip
Håber du har haft en god dag og aften...
Det unikke og helt fantastiske ved dette forum er jo, at her er plads til stort og småt, skidt og godt.... :D
Ja, vi vrøvler og pjanker.... bag de alvorlige tanker....
Knus
Joanna

28-01-06, 11:12
Kære Joanna

Jeg har været inde på andre forum og vors forum er helt unikt. Jeg skal ikke læse længe for jeg mærker " atmosfæren".

Her er trygt og sjovt at være, her passer vi på hinanden.

Knus Kip

Fleur
28-01-06, 11:54
Kære Kip
Håber du har haft en god dag og aften...
Det unikke og helt fantastiske ved dette forum er jo, at her er plads til stort og småt, skidt og godt.... :D
Ja, vi vrøvler og pjanker.... bag de alvorlige tanker....
Knus
Joanna

Hej tøser-

Det er nemlig det der skal være plads til ---alvor og underholdning---vi har brug for begge dele. Det jeg synes adskiller dette forum er --bl. andet- at man mærker at man mener det der skrives, og der ligger varme hjerter bag - det er ikke bare tom snak. Knus Fleur

Biddi
28-01-06, 14:44
Ja Fleur, det er som om humoren også har fået sin plads her.
Det er meget sjov at der ligesom kommer ansigter på de forskellige beskivelser i kommer med af jer selv, jeg giver Kip ret jeg morer mig også,de billeder jeg har haft før beskivelserne er faktisk meget lig dem jeg har nu. :lol:

Anina
28-01-06, 17:28
Ja Fleur, det er som om humoren også har fået sin plads her.
Det er meget sjov at der ligesom kommer ansigter på de forskellige beskrivelser i kommer med af jer selv, jeg giver Kip ret jeg morer mig også, de billeder jeg har haft før beskivelserne er faktisk meget lig dem jeg har nu. :lol:
I mine "øjne" - Biddi - har også du altid været et smukt menneske. jeg er bare ked af, at du så tit er plaget, at der nødvendigvis må komme skår i enhver glæde - i hvert fald mens det står på :smt056

Til alle piger.... jeg har HER (http://www.overgangsalderen.net/kvindesnak/viewtopic.php?t=2604) "plantet" en anden tråd, lidt i stil med denne og håber, at I gider "lege" med.... det er ikke blomsterne længere, men hvem vi savner af mennesker, vi ikke er/var i familie med....

Knus og tanker :smt039

Rose
28-01-06, 18:05
Kære Joanna

Jeg har været inde på andre forum og vors forum er helt unikt. Jeg skal ikke læse længe for jeg mærker " atmosfæren".

Her er trygt og sjovt at være, her passer vi på hinanden.

Knus Kip
Jeg har længe surfet på forskellige fora, men efter en tid begynder det at være ret så ensformig og kedeligt. Her er det anderledes. Der er altid noget, som fanger opmærksomheden og det er ikke altid kun nye indlæg med mest gods i. Når der er for fladt de andre steder kommer jeg her og ikke forgæves :D.

Tak fra Rosa :D

02-02-06, 21:36

http://img96.imageshack.us/img96/5496/valmue0pf.jpg (http://imageshack.us)

Hmm.... jeg tror den ligner dig, Skattepige :smt058 ... den breder sig ved at smide frø hvor end det passer den - men væ den, som prøver at plukke dig eller plante dig om efter forgodtbefindende..... så visner du og bliver ulykkelig. Biddi :smt058 - valmuen fortæller mig, at du er en enspænder.... som lille mig.

Sikken en spændende forsamling vi er, enspænder-fælleskabet (hi, hi) lyder lidt bagvendt, men hva`fa`n - man lever kun en gang (i denne omgang i hvert fald).

Hmm.... jeg fandt lidt sjældnere valmuer end vi er vant til.... lige så sjældne som..... Biddi fra klippeøen :smt058

http://img133.imageshack.us/img133/3905/gulevalmuer9mi.jpg (http://imageshack.us)

Bea
02-02-06, 21:53
Kære Anina

Jeg sidder og nyder disse billeder. Du er bare så god til det med at sætte billeder ind, det er med til at skabe en god stemnig herinde. Der er noget jeg skal lære når jeg engang kommer i det " tekniske hjørne" hi - hi, hvis jeg nogen sinde gør det?????????????

Knus Kip

Biddi
03-02-06, 17:09
tusind tak, men jeg er nok mest betaget af de røde, jeg er fuldstændig vild med den blomst.