PDA

Se fuld version : Fra Laura

laura
17-10-05, 13:01
Hej Joanna :D du har helt ret i at min energi ikke er på det højeste og jeg vil prøve at bryde den onde cirkel !!!kan du se om det vil lykkedes for mig!! og at vi bliver raske og glade igen,det har trods alt varet en hel del år!! så nu må det godt vende !! ps jeg kan nikke gendkendelse til det hele du har skrevet knus Laura og tusind tak for din hjælp :smt052 :smt061

Joanna
17-10-05, 13:15
Kære Laura

Det glæder mig, du kan nikke genkendende til det jeg skriver.
Jeg vender tilbage i PB - måske først i morgen.
P.s. der står faktisk noget om hvordan du kan gøre dit til at bryde "cirklen" -

De kærligste hilsner
Joanna Sol

Dinah
17-10-05, 13:18
Kære Laura

Hvor er det dejligt, hvis Joanna kan dig hjælpe lidt! :D

Stort knus
Linda

laura
17-11-05, 20:03
Hej Johanna :D jeg syntes selv at jeg er ved at bryde cirklen,men så kommer det der skete igår, vil jeg også kunne komme over det og ikke gå og være evig bange? hvis du kan se noget vil jeg være gladest for at du skriver det i mit pb,og hvis ikke at du har lyst til at prøve er det også ok ,knus laura :smt061

Joanna
17-11-05, 21:47
Kære Laura

Jeg forsøger i morgen aften, og skriver i din PB.

Ha' en god aften, og knus til dig!
Joanna

laura
17-11-05, 22:07
Hej Johanna :D tusind tak jeg venter spændt knus laura :smt061

laura
13-12-05, 16:04
Hej Johanna :D hvis det en dag er muligt?? kunne jeg også godt tænke mig en fjernhealing ,måske vil du kunne få helet nogle af mine dumme skavanker knus :smt061 laura

Joanna
13-12-05, 16:27
Hej Laura

Jeg skal lige have Kip igennem, de sidste 2 x fjernhealing....
Så kan du jo prøve, der kan ihvertfald ikke ske noget dårligt ved at prøve...
Dog må du ikke forvente mirakler...
Kærlig hilsen
Joanna Sol

13-12-05, 16:40
Hej johanna du siger bare til ikke?? KNUS LAURA :D

Joanna
13-12-05, 16:43
Hej gæsteLaura
Jo, det bliver efter på lørdag, så aftaler vi tidspunkt for første behandling.

Knus Joanna

Bea
13-12-05, 19:23
Kære Laura

Jeg kan godt sige dig, at jeg har slappet af, og jeg er overbevist om, at Joanna har en finger med i spillet.

Håber du får held af fjernhealing. Jeg tror hende Joanna kan noget helt specielt.
Held og lykke.

Knus Kip

laura
13-12-05, 19:56
Hej Kip :wink: det tror jeg også, nej nærmere sagt det ved jeg at hun er 8) !!!der er en mening med alt og jeg glæder mig til at prøve det , som du nok ved det ,hvis jeg ikke prøver det :?: kan jeg jo ikke vide om det kan hjælpe vel??? forøvrigt er det dejligt at høre at du slapper af ,( for det at slappe af for mig :( er en by i rusland :? ) Knus Laura :smt061

Bea
13-12-05, 20:13
Kære Laura

Ja, jeg nyder at slappe af, det er så skønt. Jeg tror det hjælper dig med healingen.
I går havde jeg ondt i lysken og i den ene side af hovedet. I morges havde jeg stadig lidt ondt hovedet, men nu er det " pist væk". Jeg var på indkøb sammen med en veninde i går, hvor det gjorde så ondt i lysken, at jeg havde svært ved at gå. Vi pjattede lidt og blev enige om, at min veninde skulle skubbe kørestolen, når og hvid det gik helt galt.
Det er godt med lidt sort humor en gang imellem

Håber du får styr på Problemerne, og at du vil få lov at slappe af og finde ro.

I mit univers er " ro i sjælen" største ønske og behov. Håber denne følelse varer ved et stykke tid.

Knus Kip

Knus Kip

laura
02-01-06, 19:42
Hej Joanna :D har du et hurtig råd mod svien i maven her og nu :oops: knus laura :smt061

02-01-06, 19:46
ja.... et par tørre kiks!!!! som du spiser stille og roligt.... tyder på du har lidt for megen mavesyre...

Knus
Joanna

laura
02-01-06, 19:54
tusind tak!!! det prøver jeg her og nu knus laura :smt061

Joanna
02-01-06, 19:55
Hej igen Laura
Det er altså ikke en joke... de hjælper hvis man har lidt for megen mavesyre...
men de skal tygges godt, og ikke noget med at komme smør på....
De opsuger mavesyren...
Joanna

laura
02-01-06, 21:46
Hej joanna :D det troede jeg heller ikke at det var, og jeg har prøvet det og det hjalp meget :) knus laura :smt061

laura
16-03-06, 09:33
Hej Joanna kan du se om jeg vil få et nyt arbejdet som passer til mig ?og er jeg stadig på rette vej? når du har tid knus laura :smt061

Joanna
16-03-06, 20:17
Kære Laura...

Jeg vender tilbage til dig sent i aften eller måske i morgen...vil du have kanaliseringen her eller i PB...

Knus og forsat god aften til dig
Joanna

laura
16-03-06, 21:47
Hej Joanna :D du må gerne sætte den i pb !Du må også have en god aften knus laura

Joanna
07-04-06, 11:41
Hej Joanna :( jeg ved ikke om du kan se? om det altid vil blive ved med at ske dårlige ting for mig?? ,jeg syntes ikke at det nogen ende vil tage! Hvis du får tid kan du så lave en kanalisering for mig??? knus laura den forvirrede
Kære Laura

Ja, du må undskylde men jeg er lidt fraværende, der er så mange ting der skal ordnes, og alt går heller ikke her som man kunne ønske :roll:
Jeg vil lave en kanalisering i aften/nat og skrive til dig i PB
Ud at mærke forårssolen Laura, gå dig en tur, find en bænk i en park og sæt dig ned, prøv at lugte se og mærke foråret.... prøv at finde den indre ro...

Knus og kram og mange tanker...
Joanna

admin
07-04-06, 14:54
Hej Laura og Joanna :smt058

Jeg har flyttet mit svar til Laura til "Laura", da det passer bedre til dèr.
http://www.overgangsalderen.net/kvindesnak/viewtopic.php?t=2887

laura
07-04-06, 21:25
Hej Joanna :D jeg har været ude at gå en tur og nydt det gode vejr, men hvor er det dog svært ,når man hele tiden syntes at det hele går imod en . Tak fordi du vil kanallisere ,glæder mig til hvad du får ind. Har du det selv godt ?og nyder du at have din mand her? :smt049 god Weekend til dig knus laura :smt061

laura
07-04-06, 21:26
Hej Admin :D det er helt i orden også god weekwnd til dig knus laura :smt061

Joanna
10-04-06, 14:21
Kære tålmodige Laura, har ikke glemt dig...
Bliver sent i aften, der har jeg lejlighed til at lave kanaliseringen..

Hilser jer alle, og savner jer lidt meget... men men... snart er jeg mere nærværende...

Kærlig hilsen :D
Joanna

Anina
10-04-06, 14:50
Kære tålmodige Laura, har ikke glemt dig...
Bliver sent i aften, der har jeg lejlighed til at lave kanaliseringen..

Hilser jer alle, og savner jer lidt meget... men men... snart er jeg mere nærværende...

Kærlig hilsen :D
Joanna
Helt o.k. Joanna http://www.langkawi.dk/midis/46.gif

Jeg håber bare, at dine sysler er forårsagtige og glade... Et par møbler eller alle :wink: skifter sikkert lokation + folk begynder snart stå i kø til din klinik nu, du forhåbentlig snart åbner igen.

Du har meget ret.... hvis Laura var bare halvt så tålmodig med sig selv, som hun er med os andre.... det kære, søde menneskebarn Laura.... Jeg bliver gal på skæbnen ind imellem, når jeg tænker på alt det Laura skal igennem - i stedet for bare at kunne i ro og mag flade ud og nyde sin efternøler. Af og til bliver jeg SÅ vred på Gud, Universet, Karma eller andet stads, der i den grad forfølger gode mennesker.

"Ses" Joanna http://www.langkawi.dk/midis/163.gif

laura
10-04-06, 17:53
I er bare så dejlige :D jeg bliver også selv gal over alt det jeg skal igennem,men der må være en grund til det :shock: og så må jeg tage ved lære af det, men jeg bliver jo nok nød til at finde et andet arbejde osv , håber bare at det ikke stresser!!! knus Laura :smt061