PDA

Se fuld version : Kvalme, gule briller og Aninas migræne

Bea
29-06-06, 14:53
.... skal vist passe på ikke at få kvalme igen, det får jeg når jeg læser på skærmen i længere tid.

Hej Bea :D

Gule kørebriller eller clipon`s på egne briller, burde løse dette problem for dig permanent. Virker 110% på mig.

Bare KLIK HER (http://images.google.dk/images?svnum=10&hl=da&lr=&q=yellow+glasses+clipon&btnG=S%C3%B8g) :D

Det er værd at prøve. det er modbydeligt med den kvalme.

Du er fyldt med gode råd =D>

Knus Bea

Anina
03-07-06, 20:29
Det er værd at prøve. det er modbydeligt med den kvalme.

Du er fyldt med gode råd =D>

Knus Bea
Jeg er snarere fyldt med migræne ofte nok til, at denne har lært mig at "spinde" :D

(Sorry... off topic :oops: )

Bea
04-07-06, 13:27
Øv for pokker, den forbandede migræne. Jeg er heldigvis forskånet for hovepine og migræne.

Der må da for pokker være et eller andet der kan hjælpe dig. Er du kommet i gang med NAC, som du skrev du ville prøve. Det har jo hjulpet Biddi.

Har du nogen ide om, hvad der fremkalder migrænen, eller er det bare noget der dukker op på et hvilket som helst tidspunkt?. Måske spørger jeg dumt, for du har nok skrevet svaret et eller andet sted på forum. Jeg har ikke klæbehjerne som du, og jeg orker ikke læse gamle tråde her i varmen. Sikken jammer, men jeg gider altså ikke når der er så varmt, så holder jeg mig indendøre. Det er heldigt, jeg ved at der er nogen der nyder varmen ellers var det det slet ikke til at holde ud.

Nyd solen og varmen alle i gæve piger, om et par måneder bliver der igen længere mellem solens stråler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Knus Bea :D