Se fuld version : Nu var det ikke længe!!
Hej alle sammen :D nu er det ikke så længe til at mit fjerde barnebarn ser dagens lys det skal ske i denne månned ,jeg ved at det er en dreng så jeg har været ude og købt en del og i weekenden skal jeg gøre vuggen klar glæder mig til det .knus laure :smt061
Kære Laura
Jeg kan altså godt forstå du glæder dig til det nye vidunder. Forventnigens glæder er fantastisk, men det er endnu mere fantastisk når den lille dreng kommer til verden. det er og bliver altid et under hver gang en lille ny bliver født. Jeg kan heller ikke selv lade være med at købe til mit barnebarn. Jeg er bgyndt og gå rundt og kigge børnetøj alle steder til min mands irritation. Sådan noget tager tid.
Knus Bea :)
Hej Laura
Du kan ikke sammenlignes med en gammel kone på over 60. Jeg har selv en svigerdatter på 42. Min søn ig svigerdatter siger de har fravalgt at få et barn. De mistede et lille foster på ca 3 mdr for et stykke tid siden. Det var hårdt ved dem. De fik så mange dårlige informationer og negative statistikker om det at få børn når man er over 40 år, så jeg tror/ved det er derfor de ikke tør igen
Jeg ville så gerne min søn skal have den glæde og være far. Jeg går i mit stille sind og håber på en smutter. Min svigerdatter har en pige på 14 og har heldigvis et rigtig godt forhold til hende.
Nå det var bare en konklusion af, at så gammel er du ikke og et lille hjertesuk fra mig.
Knus Bea :)
Hej allle sammen :D her en lille nyhed 8) jeg skal igen til at være mormor til marts næste år det er helt nyt :D så nu venter jeg mit femte barnebarn 8).
Den sidste er nu 6 måneder gammel og skal snart døbes .
Det bliver meget spændende for min ældste datter ,hun har to drenge i forvejen ,så nu håber vi at der kunne falde en lille pige af til hende også ha ha :wink: .
Bea jeg måtte også igennem en del gravideteter inden det lykkedes at få min den sidste i en alder af 44 år, så der er håb endnu det er ikke unormalt at man har lettere ved at miste jo ældre man er, og inden for de første" tre måneder" kan det jo kun betyde at der måske har været noget galt . :(
I mit tilfælde var det en hel normalt graviditet og jeg fødte uden smertestillende, jeg valgte også ikke at lade mig pådutte af negative informationer og statistikker og valgte fostervandsprøven fra .
Så håb du bare på at din svigerdatter ikke lader sig påvirke af alle stastikker og bare klør på , :wink: for hun kan være heldig lige som jeg var , fortæl hende det.
Tak jeg syntes heller ikke at jeg er for gammel :lol: . En meget forsinket kommentar til det du har skrevet her ups :oops: knus laura :smt061 :smi14
Hej LAura
Jeg tror desværre ikke de forsøger igen. Det er lidt trist, men det er deres valg og så affinder jeg mig med at jeg har et dejligt papbarnebarn på 15 år.
TILLYKKE TiLLIYKKE. Jeg skal da love for der er gang i den. Sikke mange børnebørn du får. Jeg kan godt forst¨å du er glad.
Vores datter fik fjernet et dødt foster for en månedstid siden. det var en ommer, ellers skulle jeg også være mormor igen. Der har helt sikkert også været noget galt. Underligt at det sker både for svigerdatter og datter. På sygehuset siger de at det går sådan ved hver trdie graviditet.
Nej jeg synes ikke du er for gammel og vores svigerdatter er lige blevet 43 så det kunne jo godt lade sig gør, men jeg tror helt sikkert ikke det bliver. Jeg synes bare at hvis vi skal til at føde børn som 60 årige, så er det bare for meget mod naturen.
Håber i får en lille pige, selvom det jo er ligegyldigt bare barnet er sundt og rask. Derfor har man jo lov at ønske!
Hav det godt.
Knus Bea :smi001
Hej Bea :D det er jeg da ked af at høre med din datter, hvor gammel er hun ? De siger at det er helt normalt at mange fostere dør inden de er tre måneder ,men det er altid meget hårdt at skulle gå igennem , jeg ved hvad din datter føler :smt056 , håber at hun har lyst til at prøve igen. :smt049
jaaaaa som 60årig syntes jeg selv er grænsen :!: for der skal du have æg fra en anden og en hel masse homoner som man jo ikke danner når man er 60 år.
:smi033
Men i fyrrende hvor man selv kan blive gravide, syntes jeg er helt normalt .(det skal jeg jo også sige ik! :lol: ). knus Laura :smt061