Se fuld version : Et fjernsynsapparat
Halløj alle :smi004
Hvis nogen af os "ligger inde" med et fjernsyn tilovers - er her en anden, der nok kunne bruger det, da vedkommendes eget er vist nok brudt sammen og en ny- eller genanskaffelse ligger altså ikke lige for indtil videre, ser det ud til....
Hvis der er èn - et-fjernsyn-for-meget-ejer her - skriv venligst her eller en PB, eller ha`det i mente, hvis I hører noget et eller andet sted om et TV en anden vil af med.... (med et lille fobehold for, at hvis afstanden er lang og fjernsynet er stort - kan det blive vanskeligt at få det sendt :oops: )
Ovenstående er mit eget initiativ.... Jeg er ikke blevet bedt om at sætte denne efterlysning ind... :smi022
"Ses" og :smi001
Har muligvis et her i løbet af ugen :)
Kærsten skal ud og købe nyt og hans gamle går til min søn som så har et i overskud, det er af ældre dato men det fungere, og har da også en universel remote til den... :D
Har snakket med ham og han giver gerne det gamle ud, lige så snart det "nye" er inden for døren hvis det har nogen interesse :wink:
Halløj alle :smi004
Hvis nogen af os "ligger inde" med et fjernsyn tilovers - er her en anden, der nok kunne bruger det, da vedkommendes eget er vist nok brudt sammen og en ny- eller genanskaffelse ligger altså ikke lige for indtil videre, ser det ud til....
Hvis der er èn - et-fjernsyn-for-meget-ejer her - skriv venligst her eller en PB, eller ha`det i mente, hvis I hører noget et eller andet sted om et TV en anden vil af med.... (med et lille fobehold for, at hvis afstanden er lang og fjernsynet er stort - kan det blive vanskeligt at få det sendt :oops: )
Ovenstående er mit eget initiativ.... Jeg er ikke blevet bedt om at sætte denne efterlysning ind... :smi022
"Ses" og :smi001
Altså...... :smi001 Man bliver jo næsten flov....
Har muligvis et her i løbet af ugen :)
Spændende.... håber bare at det ikke er tungere end at det kan flyttes af en person.... :?: Ellers må jeg ind i det kreative hjørne.... :-k
Afventer nærmere besked, hvis fortsat aktuelt senere på ugen :smi001 , men ellers, hvis glipper hører jeg gerne fra andre der evt...... http://www.cosgan.de/images/more/flowers/038.gif
Altså glemmer det hele tiden, men jeg har det tv hvis der stadig er brug for det, et 28 tommer af ældre dato, men det virker... :D
Jeg hjælper gerne med transport (jeg vil bare ikke til udlandet eller over vand ) :lol:
Hvis der ikke er brug for det mere, så lader jeg det stå, så har vi det her hvis der skulle blive brug for det igen :wink:
Hej
Jeg tror det var en efterlysning for mig :oops: , men jeg fik byttet et par store højtaler for et ældre fjernsyn, så jeg overlever lidt endnu :lol: Ellers mange tak :smi002
Hej
Jeg tror det var en efterlysning for mig :oops: , men jeg fik byttet et par store højtaler for et ældre fjernsyn, så jeg overlever lidt endnu :lol: Ellers mange tak :smi002
Hmm... hvad hvis det næste strejker en dag også? Medmindre, selvfølgelig du ikke har plads til to.... :smt057
Jeg har pladsen så jeg gemmer det her, og er der så nogen der får brug for det så skriver i bare :D