PDA

Se fuld version : Internetmagasinet Alett

Anne
10-10-07, 00:11
Jeg er blevet interviewet til internetmagasinet Alett - et kvindemagasin på nettet.

De havde fundet min hjemmeside og fundet mig og mine interesser så spændende (????), at de gerne ville sætte en artikel i bladet. Artiklen kommer i novemberudgaven og kan ses på www.alett.dk

Hvis I har lyst til at se den, skal I lade jer registrere som brugere inden 1. november, så får I novembernummeret gratis, og så kan I læse artiklen.

Jeg har lige læst korrektur på oplægget, og DET er altså mærkeligt! Jeg forestiller mig slet ikke, at folk opfatter mig på den måde, men det er selvfølgelig aldrig for sent at lære noget nyt om sig selv, vel?

Nu må jeg også hellere tage mig sammen og få gjort min hjemmeside færdig, for det kunne jo være, folk fik lyst til at kigge!

Knus, Anne :smi055

Helle
10-10-07, 06:02
Hej Anne
Det er da spændende!
Jeg har allerede tilmeldt mig og syntes det ser spændende ud, jeg glæder mig til at se din artikel :)

Yvette
10-10-07, 07:34
Hei Anne :smt058

Jeg har også meldt meg inn? Nå er jeg spent.... :ny18

Kommer tilbake når jeg skjønner mer......

Knus Yvette :august2

Bea
10-10-07, 14:41
Jeg er blevet interviewet til internetmagasinet Alett - et kvindemagasin på nettet.

De havde fundet min hjemmeside og fundet mig og mine interesser så spændende (????), at de gerne ville sætte en artikel i bladet. Artiklen kommer i novemberudgaven og kan ses på www.alett.dk

Hvis I har lyst til at se den, skal I lade jer registrere som brugere inden 1. november, så får I novembernummeret gratis, og så kan I læse artiklen.

Jeg har lige læst korrektur på oplægget, og DET er altså mærkeligt! Jeg forestiller mig slet ikke, at folk opfatter mig på den måde, men det er selvfølgelig aldrig for sent at lære noget nyt om sig selv, vel?

Nu må jeg også hellere tage mig sammen og få gjort min hjemmeside færdig, for det kunne jo være, folk fik lyst til at kigge!

Hej Anne

Hvor lyder det spændende. Kan altså godt forestille mig at du ikke helt selv er klar over, at du er noget ganske særligt.

:smt049

Knus Bea

Yvette
10-10-07, 17:51
Kjære Anne :smt058

Jeg har besøkt nettsiden din i dag. Har ikke oppfattet før i dag at du har slik side. Du ser så skjønn ut Anne. Og alle innleggene dine bare bekrefter den fine kvinnen du er!

Gospel-koret fanget meg. Har dere gitt ut cd`er? Jeg leser at dere ikke er tilsluttet kirkesamfunn etc. Jeg har selv en "karriere" innefor gospel-kor. Jeg sang og jeg spilte trompet, men det er lenge siden... :roll:

Jeg ser også de vakre håndarbeidene. Så flink du er! :smi003 Jeg har en venninne som skaper de mest utrolige kunstverk innenfor håndarbeid. Selv er jeg fullstendig talentløs på dette området.

Kram :smi055 (disse er egentlig dine:-)

Anne
11-10-07, 00:44
Kære piger.

Jamen det er da lidt spændende sådan at blive beskrevet af et menneske, der kun har været sammen med mig i 3 timer.

Man er vel selv den sidste, der bliver klar over, hvordan andre opfatter en! :smi008

Yvette, det er da morsomt, at du også har sunget i gospelkor engang! Vi har desværre ikke udgivet nogen cd. Vi har været meget tæt på engang, men så valgte vores dirigent at stoppe, og så måtte vi jo begynde forfra!

Jeg tror nu nok, standarden er ret høj i dag igen - det synes vi i hvert fald selv.

Vores repertoire er for en stor del fra Oslo Gospel Choir.

Dette kor er vores absolutte forbillede, og vi synger rigtig mange af de sange, som Tore W. Aas har skrevet.

Min mand har lovet at optage vores kommende julekoncert på video. Måske kan jeg finde ud af at lægge det på nettet!

Så har jeg forøvrigt raget en irriterende forkølelse til mig! Det burde jo ikke overgå en vinterbader, som men jeg sagde til min bedre halvdel, så er det nok, fordi jeg ikke har været i vandet i 2 dage, så i morgen må jeg hellere komme af sted! :lol:

Knus og godnat til jer alle :smi019
Anne :smi055 (det er ikke mine, Yvette - det er VORES!) :smt058

Hejdien
11-10-07, 22:01
Anne den side havde jeg aldrig hørt om før og jeg har også lige tilmeldt mig :D

glæder mig til at læse artiklen når den kommer på , jeg kiggede også på din hjemmeside , og tænk der havde jeg været før var bare ikke klar over at det var din :D

Anne
02-11-07, 23:53
Der blev så alligevel ikke plads til artiklen i november-nummeret. Så bliver det jo spændende, om den kommer i december udgaven i stedet for - eller om de helt har droppet den! Jeg vil lige kontakte hende, jeg havde besøg af for at høre, hvad det bliver til.

Man kan læse i dette nummer, at det alligevel ikke kommer til at koste penge at læse "bladet". Det er nok klogt, for jeg tror ikke, der er mange, der vil betale 200 kr. for 3 numre. Jeg ville i hvert fald ikke.

Jeg håber, I alle har det godt. Her har jo været lidt stille de sidste par dage, men der kan jo heller ikke være en masse at skrive om hele tiden. Jeg selv har også ligget lidt underdrejet nogle dage - måske er det indbildning, men mit indre ur kan slet ikke finde ud af det i næsten 14 dage, hver gang vi skifter til sommer- eller vintertid. Noget sker der i hvert fald!

Mandag morgen rejser jeg til Djursland og kommer først hjem igen lørdag. Jeg glæder mig rigtig meget til at se de små igen - særligt den lille, som jeg slet ikke føler, jeg kender, da jeg kun har set hende et par gange. Nu skal jeg passe hende i 5 dage - herligt! :smt041

I slipper nu ikke helt for mig alligevel, for jeg har den bærbare med! :razz:

Knus og godnat fra
Anne :smi055

Anne
06-12-07, 23:28
Jeg vil lige fortælle, at artiklen er i decemberudgaven, hvis I har lyst til at læse den.

Det vil fortsat være gratis. Gå ind på www.alett.dk - tryk på den grønne knap "månedens blad", så kommer I til forsiden.

I bunden af siden kan der bladres, og mit kontrafej vil dukke op på side 36.

Det er vist klogt nok, at de har valgt alligevel ikke at tage betaling. Jeg ville aldrig betale for at læse et sådant magasin. Nu køber jeg heller aldrig ugeblade, så måske er det årsagen til min uvilje mod at betale penge for den slags litteratur.

Som tidligere ansat i den grafiske branche finder jeg ikke "bladet" 100% professionelt. Jeg har ikke læst andet end min egen artikel, men "skrivekunsten" lade meget tilbage at ønske og opsætningen irriterer adskillige steder mit grafiske øje - men pyt med det - jeg tager det ikke for mere, end det er.

Anne :smi055

Helle
07-12-07, 08:32
Hold da op Anne... man bliver helt forpustet af at læse om din travle hverdag, hvor ser du dejlig posetiv ud, jeg kunne næsten fornemme din livsglæde og den ro der MÅ omgive dig. Det var spændende at læse om din hverdag, sikke travlt du har :smi013

Bea
07-12-07, 13:47
Hej Anne

En af dagens heltinder, står der i artiklen. Jeg giver forfatteren helt ret. Jeg kan forvisse dig om, at jeg gerne giver penge for den slags litteratur, men selvfølgelig er glad når det er gratis. Jeg elsker at læse artikler om ganske almindelige danskere og deres liv. Køber næsten aldrig ugeblade, men det er fordi de mange gange kun nævner de kendte, som er heltinder på grund af deres status. det er meget sværere at være en ukendt heltinde som dig.

Du undervurderer artiklens indhold, der fortæller om en brav kvinde, der har formået at holde sig i gang og at du har formået at holde dig rask og glad. Jeg ville ønske at mange flere evnede dette. Der er mange mennesker der ikke formår at at være glad for livet, også selv om det for uvedkommende kan se ud som om, de ikke har grund til andet end at være glad.
Sikke flittig du er. Der står du tager tingene op til overvejelse, og hvis de ikke længere føles godt, ja, så lader du det ligge til fordel for noget, hvor du trives. Jeg er sikker på dette er noget af essensen for et godt liv.

Anne, du er en fantastisk kvinde. Jeg ser ikke på grafikken, men på indholdet i artiklen. Du formår at give livet mening både for dig selv og for andre. Lad være med at " sætte dit lys under en skæppe". Du er bare en perle, en ægte perle. Håber bare du stolt af dig selv, for jeg er stolt af at kende dig.

Knus og tanker fra bea :august6

Anina
07-12-07, 14:48
Du formår at give livet mening både for dig selv og for andre. Lad være med at " sætte dit lys under en skæppe". Du er bare en perle, en ægte perle. Håber bare du stolt af dig selv, for jeg er stolt af at kende dig.

Hørt! Hørt! Hørt! Hørt! Hørt! Hørt! Hørt! :smi003 :ny012

Yvette
07-12-07, 16:34
Kjære Anne :oktober15:

Så fint å bli enda bedre kjent med deg! Jeg må bare si at i denne artikkelen så møter jeg en kvinne jeg skulle ønske var i min nærmeste omgangskrets. Du ER virkelig en livskunstner, og jeg skulle ønske jeg kunne få tilbringe mye tid sammen med deg. Når ikke det er mulig så er jeg veldig veldig glad for å ha muligheten til å treffe deg her på forumet. :smi054

Jeg har nok ikke lest alle trådene dine i "Anne". Jeg antar at mye av det som kom frem i bladet ligger gjemt i forumet, men jeg føler at jeg har blitt bedre mer kjent med deg nå, og du er bare en vidunderlig kvinne. :august9

Du har mye å lære meg i allefall....om det å leve og ha det godt. Du eier en vidunderlig livsglede, og du har et varmt hjerte som vet å handle når det trengs. Jeg er virkelig rørt over hva jeg leser...:august6

Tusen takk for at du ville dele dette med meg/oss. :smi001

Anne
07-12-07, 23:13
Jeg er så overvældet over alle jeres kommentarer og roser, at jeg slet ikke ved, hvad jeg skal sige - andet end TAK!

Det er uhyggelig svært at tale om sig selv, for man ser jo på sig selv med helt andre øjne, end omgivelserne gør, men det varmer dybt, dybt ind i sjælen at læse alle de smukke ord om min person.

Jeg kan betro jer - I er nøjagtig lige så meget hverdagens heltinder, og jeg er stolt og taknemlig over at kende jer. Vi har alle vore op- og nedture, og vi gør jo alle vores bedste for at skabe de bedst mulige rammer for os selv og vores familie med de muligheder, vi hver især har. Det kan vi alle være stolte af.

Tænk hvis vi alle kunne mødes en dag irl - det vil være min store drøm! :smi004

Hejdien
15-12-07, 22:48
Så fik jeg også læst artiklen.

Og jeg kan ikke andet end at give alle andre i de forgående indlæg 110 % ret , på mig har du hele tiden virket som et varmt og givtig menneske og det kan jeg da så se at jeg ikke har taget fejl i , man får lyst til at give dig et stort :smi001

Jeg syntes det er en fantastisk beskrivelse af dig som du kan være stolt af, jeg er i hvertfald stolt af at "kende" dig , og tro mig kommer det dertil at vi en dag kan mødes alle sammen irl så er jeg den der er på pletten om så jeg skal kravle til mødet :oktober15:

Anina
18-12-07, 20:40
He, he... jeg tror ikke, Anne er helt på det rene med, hvordan alle disse fine tilbagemeldinger kan kvitteres for.... denne beskedne kvinde fra Fyn :oktober15:

Selvfølgelig gør man tingene fordi man ikke kan lade være og fordi det "trækker", men derfra og til at det bliver bemærket, endsige - anerkendt så højlydt i omgivelserne... næ, det er noget helt andet.... for det "plejer" jo ikke.... og man havde jo i alle dage, og alligevel blev så meget taget for givet, at man lærte ikke at forvente sig det helt store.... osv.

Jeg overdriver en smule, men bare for anskueliggørelsen... men det er ikke meget, jeg overdriver... :smi022 Du kan lige så godt tro på os, fuldt og fast - Anne. Du er allertiders :smt049

admin
27-04-08, 12:53

Det er sådan noget, der får min irritation til at stige.... at folk ude på Internettet - først indsamler materiale og skriver om andre mennesker og.... så.... lukker de sites ned, bare fordi DERES forretningskoncept ikke holder.

Det koster fandme ikke en formue at holde et site online, selv hvis det kun er for eftertiden. Og nu er artiklen om Anne væk igen - men jeg fandt den alligevel på google cache og her er den så!!! Jeg har ikke lagt den ud på det åbne fordi Anne selv har lagt tråden her i den private.

BESØGET HOS EN LIVSKUNSTNER

Man spørger ofte sig selv, hvad der gør at nogen holder sig godt langt op i årerne, hvad gør de? Sådan en kvinde fandt vi på hjemmesiden www.quilter.dk

Vi fandt en 64 årig kvinde, Anne, der er en af dem, der er med til at "gøre en forskel".

Jeg blev inviteret hjem til hende i hendes og hendes mand en kold efterårsdag, men at træde ind i deres stue var som at mærke solen! Jeg blev inviteret ud i parrets smukke have og allerede der fornemmede jeg en respekt for hinandens ekspertise og en god fordeling af opgaverne i haven og i parrets liv! Man mærkede hurtigt at det er et par, der hjælper hinanden i med- og modgang!

Efter rundturen i haven fik vi kaffe og Anne dejlige kartoffelkage med flødeosteglasur. Jeg hørte om parrets mange spændende projekter bl.a om Tjernobylbørnsprojektet, hvor de hele juni måned 1996 var værtsfamilie for 15 børn samt deres unge leder.

Efter denne spændende indledning, gik vi gang med en snak om LIVET!

En af hemmelighederne ved Annes gode og spændende liv mener hun selv er, at hun er født med et lyst, positivt sind, der bl.a. gør, at hun tager tingene som de kommer!

Hun har et godt humør, et godt netværk og er altid i gang med noget spændende, Hun kender ikke til ordet "kedsomhed" og nyder sit eget selskab lige så meget, som hun nyder det sociale samvær med andre. Som krigsbarn og opvokset i 40’erne og 50’erne lærte hun at være nøjsom og spartansk, og med varme i øjnene fortæller hun, at hun er meget glad for livet og pointerer, at livet har så meget at give, hvis man selv møder det åbent og fordomsfrit.

Jeg spørger hende om hun har et godt råd til bladets læsere? Hun svarer:

Vær ærlig, vær bevidst om og hold fast i hvad der er godt for dig selv! Tag det med ro og giv dig selv tid til at nyde tilværelsen Gør status engang imellem og lær at prioritere og sige fra når du føler det. Gør de ting, du brænder for i det omfang, du har mulighed for det! Hvid du er i et parforhold: Så respekter hinandens forskelligheder, og giv hinanden luft til at gøre de ting, i hver især gerne vil! Tag tilværelsen som den kommer, en dag af gangen! Giv ikke for hurtigt op, men forsøg i stedet for at løse de problemer, der måtte opstå! Prioriterer det menneskelige højere end det materielle.

Sidste men ikke mindst: Børn skal ikke pakkes ind i vat, men lær dem at blive selvstændige individer, der også respekterer og tænker på andre end sig selv.

Jeg kan høre Anne er en kvinde, der ved hvad hun taler om, og jeg spørger ind til, hvordan hun er blevet den hun er, og hvad der har gjort mest indtryk på hende i hendes liv?

Hun blev gift og fik sit første barn som 18 årig og det næste kom ca. 11 år senere. Hun blev i sin tid uddannet som teknisk tegner, men som mange kvinder i den generation, var det mandens job der havde 1. prioritet, og da hun og manden flyttede en del rundt, måtte Anne hver gang tage de jobs, hun kunne få. Men hun var heldig og har haft mange gode og spændende arbejdspladser, bl.a. har hun haft job som freelance tegner og tysk korrespondent. I mange år var hun ansat som fotosætter/typograf på en stor offentlig arbejdsplads. Hun blev skilt i den periode og flyttede senere til Jylland, hvor hun sammen med en kompagnon etablerede en grafisk virksomhed (g flytte sammen med kær = fejl i teksten, hvad skal der stå?) Det viste sig hurtigt at være en fejldisposition, og da hun samtidig mødte sin nuværende partner, valgte hun at afhænde sin andel i virksomheden.

I en del år arbejdede hun som produktionsplanlægger i en industrivirksomhed, og de seneste 5 år, inden hun forlod arbejdsmarkedet som 61-årig, var hun sekretær på det lokale erhvervskontor.

Anne har gennem hele sit voksenliv, ved siden af sit arbejde, sørget for at uddanne sig og følge med den teknologiske udvikling. Hun har bl.a. bestået eksamen i merkonomkurserne Virksomhedsorganisation samt Ledelse og Samarbejde samt i HF-enkeltfagskurserne dansk, engelsk, tysk og psykologi. Herudover har hun deltaget i mange kurser, både erhvervsmæssige og personlighedsudviklende.

Hun er i dag super–super komputerbruger og problemknuser, har designet foreløbig 3 hjemmesider, som hun i dag er webmaster på, og hun hjælper løbende andre med at lære at bruge en komputer.

Jeg spørger ind til familien. Hun fortæller glad om sine dejlige børnebørn og sin familie. Hun fortæller endvidere, at hun er reservebedste for en 9-årig dreng. Hans mor er den unge russiske kvinde, der var med som leder for tjernobylbørnene i 1996. Hun vendte i 1997 tilbage til Danmark, hvor hun blev gift med en dansk mand. Ægteskabet holdt dog ikke, og gravid og ulykkelig flyttede hun ind hos Anne og hendes mand, hvor hun boede, indtil det lykkedes at finde en god lejlighed til hende. Hun fødte i mellemtiden sin lille søn, og de bor begge stadig i byen, og betragtes i dag som datter og barnebarn til stor glæde for begge parter. Igen mærker man harmonien og det gode netværk i hendes liv.

Jeg spørger om der er noget der har gjort specielt indtryk på hende her i livet? Hun svarede, at den mest radikale ændring i hendes liv skete da hun, efter nogle turbulente år, flyttede til byen. Her fandt hun roen sammen med sin partner samt friheden til at være sig selv! Her blev hendes netværk dannet og hun fandt frem til de interesser, som hun i dag - mere end 20 år efter - dyrker med liv og sjæl. Hun har været aktiv i Gospelkoret siden korets start i februar 1998, var formand for korforeningen i mange år, men valgte for nogle år siden formandsposten fra. Hun er dog stadig bestyrelsesmedlem, webmaster og aktiv gospelsanger. Som hun fortæller, så skal man tage tingene op til revision og mærke efter, om det man foretager sig, føles godt. Gør det ikke det , er det på tide med forandring! Livsglæden i gospelmusikken , sammenholdet og det sociale liv i gospelkorret holder hun meget af, og vil nødig undvære de gode oplelser, gospelsangen og det sociale samvær giver. Man glemmer alt det negative på en koraften, og især efter en vellykket koncert kan man føle sig helt euforisk!

Hun holder meget af og lytter meget til musik- især bluesmusikken har en stor plads i hendes hjerte. Hun er endvidere, siden hun var barn, glad for mange former for håndarbejde! At sy patchwork er hendes altoverskyggende interesse, men der bliver også strikket en del-især til børnebørnene. På hendes hjemmeside viser hun en stor del af de senere års projekter. Hun har en tro på, at hendes aktive liv og alle hendes interesser er med til at bevare det gode helbred og at psyke og fysik hænger sammen!

En fælles interesse for Anne og hendes mand er vinterbadning. Hver dag , året rundt får de deres daglige dukkert i Storebælt afvekslende med en tur i den varme sauna. Vekslingen mellem det kolde vand og den varme sauna renser sindet og styrker imunforsvaret, hvilket i sig selv er helbredende.

Imedens jeg sidder og lytter til Anne, falder mit blik på et smukt quiltet tæppe, der ligger pænt hen over en stol. Hun viser mig det smukke tæppe, der er håndsyet og håndquiltet, og viser mig derefter ind på sit arbejdsværelse hvor alt har sin plads! Jeg ser 2 flotte vægbilleder i patchwork, og får at vide, at der kommer flere af slagsen til jul. Hun er medlem af patchworkgruppen Danehofquilterne- en gruppe , der består af 30 kvinder, der mødes 3 timer hver mandag eftermiddag i et håndarbejdslokale på den lokale skole, hvor der sys, udvekles ideer og mønstre og ikke mindst snakkes og hygges med kaffe og kage.Hun og et par veninder har desuden deres egen lille patchwork- gruppe, hvor de mødes en gang om ugen og sammen deltager i forskellige kurser og festivaler.

Jeg spørger forsigtig hvordan hun dog kan sy komplicerede mønstre og snakke med sine veninder samtidig? Hun ler højt og fortæller mig at man sagtens kan sy og snakke samtidig! Der skal ikke gå noget tid til spilde i Annes liv!

Hun er en "gør det selv " kvinde og er ikke bange for at tage fat! Hun har i sine yngre dage, sideløbende med sit fuldtidsjob, sammen med sin daværende mand, bygget et hus fuldstændigt om, selv malet og tapetseret, lagt nyt gulvtæppe på, sat fliser op o.s.v.Hun har aldrig betalt sig fra noget, hun selv kunne lave, med mindre det tidsmæssigt har været umuligt. Hun er godt nok SEJ, Anne!!

Jeg bliver helt forpustet over al den energi, hun lægger for dagen. Jeg ville være glad hvis jeg kunne lave bare det halve af det, som Anne har gang i... når jeg om et år går på efterløn!

Vi snakker af, og jeg takker for en spændende eftermiddag og føler mig klogere og meget rigere efter en spændende dag i Annes selskab! hun er en af hverdagens heltinder.

Anne
27-04-08, 23:54
Jeg har slet ikke opdaget, at sitet var borte, for jeg har faktisk ikke kigget siden før jul!

Jeg havde på fornemmelsen, at det magasin ikke ville eksistere ret længe, for mage til amatørarbejde, skulle man da lede længe efter. Jeg var i hvert fald enormt skuffet over, hvordan det hele er foregået - måske fordi jeg selv har været i den grafiske branche i mange år.

Da de sendte mig udkastet til godkendelse, var det så fyldt med fejl - både fakta-fejl og formuleringsfejl, at jeg spurgte, om jeg måtte omformulere, hvad "journalisten" havde skrevet. Ok - at en del var ting og begivenheder, hun havde opfattet forkert, er en ting, men den var også - efter min mening - sprogmæssigt utroligt dårligt formuleret.

Jeg måtte selvfølgelig gerne skrive den om. Det gjorde jeg så, men rettede kun direkte fejl. Jeg rettede også kun de allermest grove formuleringsfejl.

Nå, men der kom ikke noget i november-udgaven, men jeg fik så at vide, at der ikke havde været plads, men det ville komme i december-udgaven, så det var jo ok.

Da det så udkom i december, var jeg ved at falde ned af stolen. Sikke noget bras! De havde placeret nogle mærkværdige fotos i artiklen, og noget af teksten var komplet uforståeligt - som de havde flyttet rundt på ord og sætninger, og så "tabt" dem de forkerte steder! Det virkede som rent ventrehåndsarbejde, hvor de ikke engang har brugt tid på at læse korrektur!

Jeg skrev så igen til redaktøren og spurgte, hvorfor de havde sat de underlige fotos ind, og hvorfor de ikke, som de gjorde i andre artikler, sendte en fotograf, og jeg nævnte at der var skrevet noget værre volapyk i et enkelt afsnit.

Jeg fik ikke rigtig svar på det med fotografen, men redaktøren - Lars Hostrup-et-eller-andet - bad mig sende det fejlagtige afsnit, som det i virkeligheden skulle se ud, og hvis jeg havde nogle bedre fotos, kunne jeg sende dem med, så skulle han nok sørge for, det hele blev rettet!

Nu ligger jeg jo ikke lige inde med fotos, der ville passe til en sådan artikel, men jeg fandt dog et par stykker, som kunne gå an - de var i hvert fald mere relevante, end dem, de selv havde puttet ind!

Han lavede ændringerne, jeg havde bedt om! Fint nok, bortset fra, at han byttede om på billederne, så de var sat ind de forkerte steder, og den grafiske opsætning var - set med grafiske øjne - amatøragtig og sjusket. Nu gad jeg ikke gøre mere ved det, for jeg var efterhånden grundigt træt af det foretagende.

Efter nogle dage kom der så en laaaang mail fra Lars H., hvor han beklagede , at han havde givet mig besvær, men han havde jo så travlt og bla, bla, bla - kæresten, som også var en del af magasinets redaktion, havde forladt ham, og sådan et magasin krævede jo et kæmpearbejde osv., osv. Samtidig skrev han noget underligt, som jeg ikke rigtig kunne gennemskue, men jeg havde på fornemmelsen, at han ville tilbyde et eller andet som havde med magasinet at gøre.

Jeg skrev, hvad han mente med det, han skrev, og han svarede, at han da godt kunne tænke sig, hvis jeg ville være en slags ambassadør for magasinet og arbejde på at udbrede kendskabet til det! Jeg gad ikke engang skrive tilbage, om han forventede, at jeg skulle stille min arbejdskraft gratis til rådighed!

Siden har jeg ikke været inde for at kigge på sitet Alett.dk!