Viser resultater 1 til 5 af 5
    Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    57

Standard 4 julegaver i hus

Skynder mig lige og fortæller at jeg på nuværende tidspunkt d 21/1 08 har 4 julegaver i hus
    til min søsters 2 mindste børnebørn er der en barbie på rulleskøjter (førpris 199 udsalg 50) og den anden 2 ponyer (førpris 149 udsalg 50) min ene niece nogle smarte strødåser (før 98 udsalg 25) den anden niece 6 håndklæder GRATIS Lea ville gerne have en bluse og sommetider handler jeg i ELLOS, og der var en håndklædeserie med hvis man købte for 200, så 2 fluer med et smæk, Lea fik tøj og jeg høstede en julegave mere.

Jo jo jeg er halvtosset

men jeg jagter altså julegaver hele året
    Knus fra Helle

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard Re: Skynder mig lige :o)

Hej Helle

En rigitg god ide er det og så kan du jo gå og glæde dig over gaverne i stedet for at løbe rundt i sidste øjeblik.

Knus Bea

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    57

Et rigtig godt tilbud!
    Mit barnebarn ønskede sig brændende My littel pony Tepottepaladset sidste år til jul, men jeg havde altså IKKE 599 kr til hendes gave, da jeg så så reklamerne fra BR så jeg til min store glæde at den var sat ned til 199 kr, og jeg var heldig, der var 2 tilbage da jeg var i BR, så nu er hendes julegave også hjemme ( måske bliver det fødselsdagsgave i sep ) jeg tror IKKE på at den kommer på tilbud til den pris mere i år
    Kald mig bare åndsvag, men når vi når 1 dec. så er jeg FÆRDIG med at købe julegaver
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Sjælland
    Alder
    53

Helle jeg er misundelig , gid det var mig der kunne finde ud af det.. jeg har prøvet men jeg kommer altid til at give gaverne for tidligt kan ikke vente til jul

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    57

Citer Oprindeligt indsendt af Hejdien Se indlæg
    Helle jeg er misundelig , gid det var mig der kunne finde ud af det.. jeg har prøvet men jeg kommer altid til at give gaverne for tidligt kan ikke vente til jul
    Det gjorde jeg også de første år, indtil jeg fandt ud af at gemme dem sammen med julepynten, og så skriver jeg det ned på pcén hvem jeg har købt til i løbet af året, så jeg har det sådan lidt "ude af øje, ude af sind"
    Knus fra Helle

Bookmarks

Regler for indlæg