Viser resultater 1 til 6 af 6
    Registreringsdato
    Feb 2005

Standard At overføre de tabte tråde....

Citer Oprindeligt indsendt af admin Se indlæg
    Jeg beklager meget - men ved en fejl, hvor jeg havde til hensigt at samle begge foraer "Løst og fast Off Topic" privat og åbent - sammen i et forum - kom jeg til at slette det "fyldte" forum, i stedet for det tomme.

Jeg kan ikke gentage mine beklagelser nok, men sket er sket og jeg kan ikke engang gendanne det tabte idet det har vist sig, at Markowitch ikke har taget backup af siden rigtig længe, selv om det var hvad han lovede for ganske få dage siden.
    Jeg har en del af de slettede tråde liggende på det gamle forum. Disse vil jeg overføre ved at poste dem her i samme rækkefølge, de var postet dengang... Det vil tage hundrede år, men jeg gør det alligevel mellem 1-4 tråde hver dag fremover og indtil de alle er her, gældende til den dato vi flyttede forum.

Det kan være ganske vemodigt, at læse det hele igennem igen.... Det er selvfølgelig "tilladt" at kommentere, selv om det er gamle tråde.....

Og nu vil jeg lytte til Barnaby på DR1, mens jeg knokler videre med mit job, hvor afleveringen er blevet fremskyndet med hele 14 dage, hvorfor der ikke er anden udvej end at knokle til det er færdigt.
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    57

Standard Re: At overføre de tabte tråde....

Kære Anina...
    Sikken et arbejde du sætter dig for!
    Er der et eller andet jeg kan hjælpe med? Bare sig til, og pas så på dig selv!
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    66

Kære Helle

Hvis du vidste (det ved du måske allerede) hvor fine nogle af de tabte indlæg var - og dette fra de fleste "forfattere" - er det ikke så svært at tage sig sammen og få kopieret mest muligt "tilbage". Min søn har lovet at se på (snart) om de ikke kan overføres i en samlet "pakke" fra den sidste backup fra sidst i november 2007. Det ville lette en del.

Ellers tak for tilbuddet, men det der ville hjælpe mest kan hverken du, andre eller mig selv - en god fe med en tryllestav, der ville med et slag forvandle rod til orden. snøft
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Guest avatar
    Bea Gæst

Citer Oprindeligt indsendt af admin Se indlæg
    Jeg har en del af de slettede tråde liggende på det gamle forum. Disse vil jeg overføre ved at poste dem her i samme rækkefølge, de var postet dengang... Det vil tage hundrede år, men jeg gør det alligevel mellem 1-4 tråde hver dag fremover og indtil de alle er her, gældende til den dato vi flyttede forum.

Det kan være ganske vemodigt, at læse det hele igennem igen.... Det er selvfølgelig "tilladt" at kommentere, selv om det er gamle tråde.....

Og nu vil jeg lytte til Barnaby på DR1, mens jeg knokler videre med mit job, hvor afleveringen er blevet fremskyndet med hele 14 dage, hvorfor der ikke er anden udvej end at knokle til det er færdigt.

Et kæmpe arbejde, som jeg knap nok forstår omfanget af, jeg ved bare er der er maaange tråde.

Tag det i det omfang du magter det. Du er en slider, men det kommer jo ikke bag på mig. Håber altså du på et tidspunkt kan læne dig tilbage og tænke, at det var alt sliddet værd, for det har du fortjent.

Senere må vi se, hvad der sker.

Knus Bea

Registreringsdato
    Feb 2005

Hmm... Bea

Man bliver helt vemodig... ikke mindst når jeg læser på den gamle side det du har selv skrevet de sidste tre år eller deromkring....

Måske er det et held i uheld... sådan at skulle genopleve de "gamle" ord og så komme i tanker om igen og igen, hvad det var (er), der har fået os til at præge dette sted, som det er blevet til.... (for) stille i perioder, men ellers så pokkers værdifuldt og SÅ forskelligt fra de fleste andre

Der er "nostalgi" nok til maaaange dage, idet der kun kommer nogle få tråde hver dag på igen lige her.
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Guest avatar
    Bea Gæst

Jeg sidder og læser den gamle tråd, og får nøjagtig samme tanke som du. Stedet her er værdifuldt og jeg er glad for at læse trådene igen. Som du skriver er det bl.a værdifuldt fordi det er så forskelligt fra de fleste andre.

Vender tilbage senere og glæder mig til at læse trådene igen.

Knus Bea

Bookmarks

Regler for indlæg