Viser resultater 1 til 5 af 5

Emne: Mettelise.dk

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    66

Standard Mettelise.dk

Jeg har hermed fornøjelsen at præsentere Mettelise.dk

Introduktionen er - mener jeg - fuldstændig overflødig.....

Besøg Mettelise. dk lige her..... og lad os håbe, at Mettelise begynder skrive i sin MINI-AVIS igen, en skønne dag.

Rigtig godt gået - søster
    Sidst redigeret af admin : 24-05-16 kl. 13:24 Årsag: Link til Mettelise.dk deaktiveret. Forklaring på vej...
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Jun 2007

Standard Re: Mettelise.dk

Hold da op, hvor Mettelise kan slå hovedet på sømmet i meget af det, hun skriver.

Sikken formuleringsevne... og sikken skarp iagttagelsesevne.

Hun tager fat i nogle samfundsforhold og får sat ord på dem, så enhver kan forstå, hvad hun mener... og det lige fra de små hverdagsting til de store politiske sammenhænge.

Og som jeg sidder og nyder hendes skriverier, slår det mig lige pludselig, at hendes egen læge gennem 25 år lige "pludselig" FORSØGER at gøre Mettelise til en TERM-patient. Og Mettelise skifter læge - efter 25 år!!!

Læs her, hvad Mettelise selv skriver:

Jeg har indtil for nylig haft den samme praktiserende læge i 25 år. Jeg har i det fleste af årerne været meget tilfreds, men de sidste par år havde jeg overvejet meget at skifte læge.

Igennem de sidste 3½ år har jeg måttet henvende mig til min læge utallige gange p.g.a. smerter i led og knæ. Smerterne tog i årernes løb til og var ind i mellem næsten umulige at forklare. Jeg fik i alle årerne medicin for mine smerter. Men da lige så mange blodprøver ikke sagde noget om gigt eller lign., blev medicinen givet for og til sidst med ordene: ”at det var meget normalt, at kvinder med min bygning og hårfarve fik ondt i led og knogler og at det kunne man ikke gøre noget ved”.
    I januar i år begyndte mit højre ben at svigte og jeg fik problemer med at gå og yderligere smerter i hver side ind ved skambenet. Da jeg bestilte tid hos lægen i februar, troede jeg derfor, at det var mine æggestokke der var noget galt med. Min fantasi strakte sig ikke til andet ifm. de steder, hvor smerterne nu kom.

For en gang skyld fik jeg ikke bare taget blodprøver, jeg blev sendt til scanning af æggestokke og yderligere af mine hofter.

Første indkaldelse var til scanning af hofterne og 5 dage senere ringede min læge til mig og sagde, at jeg var alvorlig syg, min højre hofte var ”smuldret” og jeg skulle hurtigst muligt opereres og have ny hofte.

Det lyder vist som en ægte "FINK".

Læs mere om Mettelises "prøvelser" og indsigt. Sikken sej pige.

Mettelises indlæg ovenfor kan findes under Mini-avis i artiklen "Frit sygehusvalg".

"Gammeljomfruer er damer, som har hornhinden i behold" (Siw, 10 år).
    "Børn bader nøgne, men voksne vil helst skjule sine ældre dele." (Peter 8 år)
    "De ældre kan ikke få børn. Deres æggestokke er slidte, og desuden har mændene problemer med protesen." (Christian 8 år)

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    66

Citer Oprindeligt indsendt af Zuzan Se indlæg
    Det lyder vist som en ægte "FINK".
    Det gør det jo også! Du er sørme go`... det har jeg helt overset....

Link til TERM-modellen og en "fink"
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Jun 2007

Der er da også den her til "Hvordan man genkender en TERM-læge".

”at det var meget normalt, at kvinder med min bygning og hårfarve fik ondt i led og knogler og at det kunne man ikke gøre noget ved”.
    Jeg ved ikke, HVOR i den videnskabelige "dokumentation" lægen har fundet det svar på hendes hofteproblemer.

Det kan da kun være et TERM-svar.

"Gammeljomfruer er damer, som har hornhinden i behold" (Siw, 10 år).
    "Børn bader nøgne, men voksne vil helst skjule sine ældre dele." (Peter 8 år)
    "De ældre kan ikke få børn. Deres æggestokke er slidte, og desuden har mændene problemer med protesen." (Christian 8 år)

Registreringsdato
    Feb 2005

Citer Oprindeligt indsendt af Anina Se indlæg
    Jeg har hermed fornøjelsen at præsentere Mettelise.dk

Introduktionen er - mener jeg - fuldstændig overflødig.....

Besøg Mettelise. dk lige her..... og lad os håbe, at Mettelise begynder skrive i sin MINI-AVIS igen, en skønne dag.

Rigtig godt gået - søster
    Mens jeg rydder op på denne gamle hjemmeside, der snart skal på skinnerne igen, finder jeg alt for mange gamle links, der ikke længere fungerer, tabt forever. Men heldigvis ikke Mettelise.dk...

Over 8 år er gået siden dette emne blev oprettet, men det ser ud til at nogenlunde samtidigt Mettelise.dk forsvandt fra Internettet hvorefter 3-4 år senere blev domænet overtaget af en klinik for zoneterapi. Ikke fordi jeg har det mindste imod zoneterapi eller zoneterapeuter, men i vores kontekst hører domænenavnet til et helt andet tema. Jeg har derfor deaktiveret linket og herunder vil jeg linke til det, der er tilbage af den oprindelige Mettelise.dk, arkiveret på Internettets gravplads for forsvundne hjemmesider http://web.archive.org .

Eller burde jeg hellere kalde det for andet end en gravplads? Hvad WaybackMachine's botter en gang har fundet og arkiveret, i realiteten får et evigt liv, hvis man ellers ved, hvor man skal lede.

Sådan så Mettelise.dk sidste gang, WaybackMachine havde indekseret og gemt den... d. 5. oktober 2007.

Selv den dag i dag ved jeg intet om, hvem Mettelise er, eller var? Lidt om hendes baggrund kan man læse i indlægget "Hvem er du egentlig?"

Det er ikke så let at navigere på de arkiverede hjemmesider, så jeg lægger dybe links til det arkiverede indhold af den oprindelige Mettelise.dk. I dag, over 8 år efter ser det ud til at Mettelises agenda fortsat er aktuel, hvis ikke endda mere end den oprindeligt var i 2002, da hjemmesiden blev indekseret (arkiveret) første gang.

Web.Archive.org er et enormt site drevet af kæmpe servere et sted i verden, alligevel kan den af og til virke langsomt, så vær tålmodig...

Mettelise Håber, livet ikke var alt for hårdt ved dig, siden sidst. Du er i hvert fald, velfortjent husket.
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Bookmarks

Regler for indlæg