Side 4 af 4 Første 1234
Viser resultater 31 til 32 af 32
    Registreringsdato
    Feb 2005

Standard Re: "Halogen Oven Club"

Fra Vivi:

Kære administrator

Erfaringsmæssigt kan jeg kun sige at jeg er typen der laver mad på gammeldags manér. Før Halogen ovnen var der Turboovnen, som steger efter nøjagtig samme princip, den fik jeg for over 20 år siden og jeg blev så glad for den, at jeg transporterede den frem og tilbage mellem vores lejlighed og vores kolonihave i 17 år. I år blev jeg enig med min mand om at vi måtte have en på hver adresse og jeg var heldig at købe en Halogen ovn på TV-shop. Så nu havde vi en hvert sted. Desværre sker der, at den gamle Turbooven går i stykker i sidste uge, øv, min mand prøvede om han kunne lave den, men nej - og TV-shop havde ikke flere.

Jeg kan kun sige om den slags ovne at de steger perfekte til stege, flæskesteg, culottesteg osv. og det er utrolig dejligt at der næsten ingen rengøring er ved dem. Hvem kender ikke den nye elektriske ovn der følger med det nye gaskomfur, fyldt med riste, skumle kroge og jeg ved ikke hvad, nej lad mig bede om en Halogen ovn og rengøringen er overstået på få minutter. Det er desuden en fryd for øjet at gå og holde øje med sin steg...

Hvis du kan bruge det til noget er du velkommen.

Tak for hjælpen

Vivi
    Selvfølgelig kan vi bruge det. Tak Vivi

Her lidt om en Mercola Turbo Oven, som dog nu sikkert er lidt mere moderne end for 20 år siden

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Sjælland
    Alder
    54

Standard Re: "Halogen Oven Club"

Jeg kan som sædvanligt kun give ret i at det er en genial opfindelse og jeg tror aldrig at jeg har været så glad for en ovn som jeg er for den, desværre er det ikke lykkedes mig at få fat i flere (det ville være den geniale gave til knægtene )

Jimmi skal jo (forhåbentligt ) snart flytte og jeg tror han får svære ved at tage afsked med ovnen end med mig

den sidste nye herhjemme er at han når han kommer sent hjem fra arbejdet og har været i skole, (så har han som reglen spist noget på jobbet, men det er løbende med mad i hånden) så er han lidt sulten og der flipper han altså helt ud over natchos med smeltede ost på og så dyppe dem i sovs ..

han har prøvet at overbevise mig om at jeg er nød til at give ham den med for den passer perfekt til natchos med ost og det runde fad han selv har købt passer også perfekt deri he he ...

Men NEJ... meget kan han lokke mig til men min ovn den bliver her

Men når det er sagt så lad mig lige komme med en lille advarelse om de ovne fra tv shoppen

forleden da jeg lavde mad blev den lidt fedtet oppe ved håndtaget , og jeg tog en klud og ville lige tørre det af .. og gud døde mig om ikke graderne fulgte med af ....
    Nu er den brugt så meget af mig at det ikke er noget problem jeg kan huske hvor div grader er henne men smart det er det altså ikke

Side 4 af 4 Første 1234

Bookmarks

Regler for indlæg