Viser resultater 1 til 2 af 2
    Registreringsdato
    Dec 2006

Standard Om at "snakke" privat....

Citer Oprindeligt indsendt af Bea Se indlæg
    Hej Tenna 55

Vi må lige spørge Admin angående et sted hvor vi kan snakke mere privat end her. Hvis der er noget, som du synes du specielt vil spørge mig eller andre om eller tale med mig om, så er der mulighed for at skrive en privat besked. Vi må lige se hvad vi kan gøre med hensyn til den mere private snak. Jeg kender udmærket godt følelsen af ikke at ville skrive om alting på det åbne forum.

Vi ses.

Knus Bea
    Citer Oprindeligt indsendt af Tenna55 Se indlæg
    Ja, lad os gøre det... altså spørge efter et mere lukket forum. Det behøver ikke nødvendigvis at være privat... blot et sted, hvor man ikke behøver overveje hvert ord man skriver.
    Det er faktisk på grund af et af dine gamle indlæg at jeg overhovedet har meldt mig til "overgangsalderen". Det handlede om "Åndelig ensomhed" af Asger Lorenzen.
    Kærlige og
    Hmm... piger

I var jo også "bare" surfere en gang. Bea for snart en del år siden. Og Tenna indtil for et par dage siden.

Hvis denne samtale "Åndelig ensomhed" fandt sted i et lukket forum - havde Tenna ikke vidst at den fandt sted, endsige kom til at synes om Bea... Bare for at anskueliggøre hvad jeg er ved at kommentere i anledning af disse to citater.

Det er ikke første gang, at denne type anmodning kommer og det er også i orden. Jeg vil dog tilføje, at hverken åndsfæller eller endnu-ikke-åndsfæller har en jordisk chance for at finde ud af, hvad der foregår herinde og hvem deltager - hvis sitet bliver så privat, at det ser "dødt" ud for forbipasserende.

Det har vi prøvet på et tidspunkt og det bliver ikke gentaget i samme omfang, som tilfældet var før. Det har nær kostet os (sitet) livet.

Den overordnede mening med vores site netop er at finde, eller lade os finde af alle dem, der har brug for andre kvinder i samme aldersklasse at "snakke" med, gerne om alt. Dette opnår vi ikke hvis vi lukker for meget af for omverden på Nettet.

Det bedste efter omstændigheder jeg kan gøre er, at indrette et enkelt forum "Løst og fast" - privat lige her: http://www.overgangsalderen.net/foru...play.php?f=427 - hvor der kan skrives privat i det omfang alle tilmeldte kan deltage.

"Løst og fast" - privat kan ses af forbipasserende, men indholdet dvs. tråde og indlæg kan KUN læses af de tilmeldte. Det er vigtigt, at forbipasserende kan se forummet, så de er klar over at dèr snakkes privat de tilmeldte imellem, dog uden udadtil at optræde sammenspidst og dybt hemmeligt. Dermed kan de forbipasserende "surfere" se og forstå, at denne "rettighed" er lige for alle tilmeldte, uden klikker og isolation. Den slags sker ikke her hos os. Det ligger fast.

"Løst og fast" - privat forummet bedes kun anvendt til udpræget private betragtniger. Alle neutrale emner postet i "Løst og fast" - privat ved en fejl - bliver flyttet ud på det åbne forum.

Er der en, to eller flere brugere, der ønsker yderligere diskretion omkring deres kontakt - kan jeg kun anbefale at der bliver udvekslet mail-adresserne og at denne specielle kontakt foregår over private mails.

I bedes betragte dette svar som generelt og ikke møntet specielt på jeres indlæg. Det skal betragtes som et principielt svar jeg vil henvise til, hvis flere nye brugere hos os vil lufte lignende tanker. For det kommer igen, det plejer det jo

God weekend

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

Standard Re: Om at "snakke" privat....

Hmm... sådan supplerende kan jeg tilføje, at netop dette behov for at være "private" er overgået efterhånden så mange sites på Nettet, at bortset fra de mest "ligegyldige", hvor der næsten udelukkende "chattes" eller "snakkes" politik hinsides almindelig menneskelig anstændighed - er der faktisk ikke andre steder, hvor man bare kan komme forbi og følge med noget meningsfyldt eller endda få lyst til selv at være med.

Det kan godt være, at det er bare mig, der er blevet for kræsen, men jeg gider - ved Gud - ikke deltage hverken i "flok-mobning" eller politiske hundeslagsmål, hvor kendsgerninger eller objektivitet er en by i Russland.

Ja, man kommer forbi det ene site efter det andet og ser adskillige emnefora lufttæt lukket for andre end de tilmeldte og det der så sker (med mig og sikkert også mange andre) er, at dèr kommer jeg ikke forbi mere.
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Bookmarks

Regler for indlæg