Side 3 af 3 Første 123
Viser resultater 21 til 29 af 29
    Registreringsdato
    Feb 2008
    Lokation
    Sydsjælland
    Alder
    59

Standard Re: Til Annes veninde på Fyn

Sender lige en kærligt ment hilsen fra mig også

Dejligt når der er lidt lyspunkter og udsigt til lidt fremgang.

Kærlig hilsen
    Carmen
    Husk, når du sender kærlighed ud, at ramme dig selv først.

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    76

Jeg skal nok hilse hende!

Hun håber snart at kunne komme til computeren, og så vil hun gerne skrive en personlig hilsen til jer. Det kniber bare at få kørestolen ind i det lille værelse, hvor computeren står, og hun kan ikke sidde på en kontorstol. Det skal nok lykkes på et tidspunkt!

Anne

---------------- Now playing: Enya - Adiemus via FoxyTunes
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

En kørestol kan ikke være smallere end den er, går jeg ud fra. Derfor er det nok dør, der skal "give efter".... Når man lever på en ubestemt tid.... synes jeg, at enten denne dør skal gøres bredere, hellere i dag end i morgen. Eller må computeren flyttes til, hvor Lene kan benytte den når hun vil, og ikke først - når hun kan.

Jeps, der er dejligt at få sin bevægelsesfrihed tilbage også udenfor hytten. Og specielt nu i sommer, hvor solen skinner og alt er grønt. Og her kunne man måske sige, at computeren kan vente, men ordet "vente" er vist ikke længere så fornuftigt, som det er for de fleste andre. Når man lever i nuet. Krydser fingre for mange, mange nu-dage til
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    76

Standard Re: Pilates

Citer Oprindeligt indsendt af Anina
    Forresten... er jeg ret sikker på, at netop Callanetic ville være rigtig, rrrigtig godt for Lene (sorry off topic ).
    Hun får besøg af en fysioterapeut et par gange om ugen, og det er lidt den slags øvelser, hun laver - bare i mindre målestok, da hun har mange smerter.

Anne - også totalt
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    76

Der er så gået mere end et år siden disse optimistiske ord!

I dag er situationen en helt anden. Lene ligger nu udelukkende i den plejeseng, hun har fået stillet op i sin stue. Hun har netop fået resultatet efter skanningen i forrige uge, og der konstaterer man, at kræftknuderne nu er nået til 5. lændehvirvel. I næste uge skal hun hver dag til Århus for at få stråler - smertelindring, siger hun.

Lægerne kan ikke gøre mere for hende, og jeg tror desværre ikke, vi har Lene ret længe mere.

Men uanset sin situation, så er humøret og livsviljen stadig intakt - i hvert fald, når hun er sammen med andre. Hun indrømmer dog også, at der er mange tunge timer ind imellem - hun ved jo godt, hvor det bærer hen.

Det er rigtig trist, og jeg håber bare for hende, at hun kan holdes så smertefri som muligt.

Anne

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    76

Der er så gået mere end et år siden disse optimistiske ord!
    Med det mente jeg selvfølgelig, den gang der endnu var optimisme og håb i et tidligere indlæg.

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    57

Kære Anne
    Hvor er det trist at læse at der nu ikke er mere at gøre andet end smertelindring alligevel slår det mig som utroligt stærkt at Lene gennem hele forløbet har været stærk og bevarede det meste af sit humør, og troen på at det skal nok gå, jeg ved ikke hvorfor men det virker som om at Lene nu er afklaret med at tingene nu en gang er som de er, og det er utrolig flot af hende

Det var været utroligt at følge med i Lenes sygdom og forløb, og jeg håber at hun trods alt får noget tid endnu, og at det bliver uden smerter og unødig lidelse.... Hils hende og ønske hende alt mulig god bedring.

Knus til dig også Anne... fordi du er der lige netop der hvor Lene har brug for dig, du er guld værd
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    76

Tak for dine søde ord, Helle.

Jeg var hos hende i dag, og hver gang bliver jeg overrasket over hendes humør. Jeg synes, det er fantastisk, at hun i en så alvorlig situation ikke er spor anderledes, end hun plejer - og det er ikke påtaget. Hun tager sin situation i stiv arm, og - som hun siger - der er mange, der har det meget værre end hende!

Hun syr - liggende selvfølgelig - og strikker til den store guldmedalje. Hendes hjem er som en forhal til en banegård, hvor folk render ud og ind hele tiden. Hendes kalender med aftaler er mere fyldt, end min var, da jeg endnu gik på arbejde!

Jo, hun er en psykisk stærk kvinde, og jeg er sikker på, at det vil hun være lige til det sidste.

Jeg skal nok hilse, næste gang, jeg besøger hende.

Knus, Anne

Registreringsdato
    Feb 2008
    Lokation
    Sydsjælland
    Alder
    59

Standard Re: Annes veninde

Nogen gange tror jeg det er hårdere for venner og familie end det er for personen selv. I sær tror jeg at positiv livsindstilling kan gøre meget.

Men et knus til jer begge skal i da have

Kærlig hilsen
    Carmen
    Husk, når du sender kærlighed ud, at ramme dig selv først.

Side 3 af 3 Første 123

Lignende emner

1. Til min sukkersyg Veninde
    By Anina in forum Overvægt eller "bare" vægt
    Svar: 1
    Nyeste indlæg: 15-04-08, 15:57
  2. Annes vægttråd
    By Anne in forum Overvægt eller "bare" vægt
    Svar: 15
    Nyeste indlæg: 09-02-07, 18:27

Bookmarks

Regler for indlæg