Side 2 af 2 Første 12
Viser resultater 11 til 18 af 18
    Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    63

Standard Re: Procrastination = overspringshandlinger

Og i morgen skal jeg kjøre bort en tilhenger full av gjenstander som er ødelagde, og som jeg har stuet bort i kjelleren over lang tid.

Jeg aner ikke hvor energien kommer fra! Måtte det vare noen dager! Jeg har mer jeg trenger å gjøre..
    The Law of attraction: “Du bliver hvad du tænker”!

Registreringsdato
    Jun 2007

5 timer med gressklipper og diverse andre redskaper, og trillet bort minst 10 lass med gress på trillebåren
    5 timer

Så tror jeg, min "overspringsmekanisme" kunne finde på at købe en ged, ko, hest... hvad som helst, der kunne leve af græs.

Alternativet kunne være at lægge fliser, men det ville nok koste en formue.

Men tillykke med "overvindelsen". Dejligt bagefter.

"Gammeljomfruer er damer, som har hornhinden i behold" (Siw, 10 år).
    "Børn bader nøgne, men voksne vil helst skjule sine ældre dele." (Peter 8 år)
    "De ældre kan ikke få børn. Deres æggestokke er slidte, og desuden har mændene problemer med protesen." (Christian 8 år)

Registreringsdato
    Jun 2007

trillebåren

På dansk siger vi trillebØr.

En båre på dansk er til transport af syge mennesker, så hvis jeg havde slået græs i 5 timer og bagefter skulle rydde op i gemmerne, så var det MIG, der skulle på "trillebåren".

Også efter at have jagtet hybelkaniner.

Det er altså morsomt med de norske ord.

"De ældre kan ikke få børn. Deres æggestokke er slidte, og desuden har mændene problemer med protesen." (Christian 8 år)

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    63

Citer Oprindeligt indsendt af Zuzan Se indlæg
    Så tror jeg, min "overspringsmekanisme" kunne finde på at købe en ged, ko, hest... hvad som helst, der kunne leve af græs.
    Så kreativ er jeg ikke at jeg har tenkt så langt, men takk for tipset!

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    63

Citer Oprindeligt indsendt af Zuzan Se indlæg

En båre på dansk er til transport af syge mennesker, så hvis jeg havde slået græs i 5 timer og bagefter skulle rydde op i gemmerne, så var det MIG, der skulle på "trillebåren".

Også efter at have jagtet hybelkaniner.
    Jeg ler meg i hjel av deg Zuzan!

Registreringsdato
    Jun 2007

I denne nyhed kan jeg ikke "gennemskue", om det er kvinden eller manden, der foretager overspringshandlinger.

Mand kidnapper ekskæreste og tvinger hende til at stryge sit tøj

En mand var så sur over, at hans kæreste havde forladt ham, at han valgte at kidnappe hende.
    En 43-årig italiensk mand var åbenbart ikke klar til at overtage de huslige pligter, da hans kæreste forlod ham.

I hvert fald kidnappede han kvinden fra en pub7 og tvang hende ind i sin bil, skriver Yahoo News.

Hjemme i hans hus stod en opvask og vasketøj og vente på kvinden, der blev tvunget til at vaske op og stryge hans tøj.

Manden er nu sigtet for kidnapning.
    http://metroxpress.dk/dk/article/200...1-66/index.xml

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    57

Citer Oprindeligt indsendt af Yvette Se indlæg

Jeg aner ikke hvor energien kommer fra!
    Der var den jo.... min energi jeg efterlyste den tidligere i tråden, Yvette HVIS der er noget tilbage når du er færdig så send den lige retur

Hav en god dag!
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Jun 2007

Har du undret dig over, at du laver flere og flere overspringshandlinger?

Eller nogle i din omgangskreds?

Så kan det skyldes stress... som vi vist har rigeligt af overalt i vores samfund.

Når vores hjerner ikke kan klare mere, reagerer den irrationelt og lokker os til at foretage os noget uproduktivt. Derfor kører vi nogle gange af sporet og ender med at skulke fra de væsentlige ting, f.eks. arbejde, der giver os smør på brødet

Når 95 pct. af alle mennesker jævnligt laver overspringshandlinger, er det, fordi mennesket har nået grænsen for, hvad vi kan yde, mener professor i psykologi Henrik Høgh-Olesen.
    Læs artiklen med tips om at undgå at falde i fælden med overspringshandlinger her:

http://fpn.dk/liv/krop_valvare/article1669124.ece

Side 2 af 2 Første 12

Tags for this Thread

Bookmarks

Regler for indlæg