Viser resultater 1 til 3 af 3
    Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    76

Standard Det må da være en joke!

Rosengårdcentret i Odense har planer om en voldsom udvidelse i de kommende år, og det indbefatter et 7 etagers parkeringshus.

En sådan udvidelse har jeg mange meninger om, men det var lige dette lille afsnit i Fyens Stiftstidende i dag, der faldt mig i øjnene:

P-pladser til kvinder

Derfor skal parkeringsarealet have nye og mere logiske veje og rundkørsler. Der kommer også intelligente informationsskilte, så kunderne lettere kan finde et sted at stille bilen.

Centrets direktør overvejer at reservere nogen af parkeringshusets pladser nær indgangene til kvinder.

- Kvinderne er indkøbschefer i familierne og udgør hovedparten af vores kunder. Det vil vi indrette os efter, siger Carsten Lindblad.
    Jeg ved ikke - skal man grine eller græde? Skal vi nu til at køre rundt med f.eks. et lyserødt skilt i frontruden, hvor der står "KVINDE"?????

Det er da kun mænd, der kan komme med sådan en ide - eller hur?

Knus, Anne
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

Standard Re: Det må da være en joke!

Hmm....

Hvis det var trykt i lørdags, ville jeg nok tro, at det var "den-ottende-marts-nar"... Men i dag, må det næsten være alvor eller hur?

Hvordan mon har de tænkt dem at "kontrollere" om det var en kvinde, der havde parkeret bilen? Eller, hvis parret er ankommet i fælleskabet og manden glemmer sin smøger i bilen, hvortil han lige smutter for at hente dem.... straks kommer en granvoksen vagt der snupper manden i kraven, smider ham i bilen og beordrer ham afsted til "mande-pladser"
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Jun 2007

Standard Re: Det må da være en joke!

Man burde sende Carsten Lindblad et månedskort til en bus med en kvindelig chauffør...

Eller give ham en køretur med en kvindelig racerkører.

Tænk at skrive sådan noget i ramme alvor.

Måske det ikke er så gennemtænkt alligevel...

Da kvinderne jo skal parkere tæt på, så må de
    nye og mere logiske veje og rundkørsler... og intelligente informationsskilte
    jo være beregnet på de mænd, som ellers farer vild og ikke vil spørge om vej på deres laaange tur rundt i p-huset.

"Gammeljomfruer er damer, som har hornhinden i behold" (Siw, 10 år).
    "Børn bader nøgne, men voksne vil helst skjule sine ældre dele." (Peter 8 år)
    "De ældre kan ikke få børn. Deres æggestokke er slidte, og desuden har mændene problemer med protesen." (Christian 8 år)

Bookmarks

Regler for indlæg