Side 2 af 2 Første 12
Viser resultater 11 til 17 af 17
    Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    62

Standard Re: Verdens bedste brød

Takk for det Anne. Jeg kan godt trenge litt hell og lykke ja! Blir spennende dette. Jeg kan love at jeg skal sette i gang snart. Har bare ikke vært hjemme noe særlig i dag. Først av alt må jeg i butikken og handle råvarer. Her i huset finnes bare "ferdigmat".

Jeg må skrive handleliste uifra noen av oppskriftene. Blir en utfordring dette.

Jeg kommer nok ganske snart tilbake med rapport...
    The Law of attraction: “Du bliver hvad du tænker”!

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    57

Hej Yvette

Kefir er vist det der i Norge kommer tættest på Kærnemælk ( så vidt jeg husker, nu er det 30 år siden jeg boede i Norge så jeg husker muligvis forkert ) Kender du det?
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    66

Citer Oprindeligt indsendt af Yvette Se indlæg
    Her i huset finnes bare "ferdigmat".

Jeg må skrive handleliste uifra noen av oppskriftene. Blir en utfordring dette.
    Hej Yvette

Hvorfor starter du ikke bare med at varme eller færdiggøre "ferdigmaten" i den nye Oven? Du har allerede erfaring med almindelig ovn/komfuret til netop færdigmad - så det ville være ikke så fudstændig nyt for dig at skulle afprøve Halogen Ovnen til noget, du allerede kender i forvejen.... vel?
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    62

Citer Oprindeligt indsendt af Anina Se indlæg
    Hej Yvette

Hvorfor starter du ikke bare med at varme eller færdiggøre "ferdigmaten" i den nye Oven? Du har allerede erfaring med almindelig ovn/komfuret til netop færdigmad - så det ville være ikke så fudstændig nyt for dig at skulle afprøve Halogen Ovnen til noget, du allerede kender i forvejen.... vel?
    Huffda! Dette har jeg ikke tenkt på nei. Trodde jeg måtte utdanne meg til DEN gourmetkokken for å starte dette.

Dette er kanskje en god begynnelse for meg. Tuuusen takk for tips! Jeg starter i dag.

Helle - kefir kjenner jeg, men liker det ikke! Allikevel sikkert ok i matlaging.

Takk og atter takk for gode råd!

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    66

Citer Oprindeligt indsendt af Yvette Se indlæg
    Huffda! Dette har jeg ikke tenkt på nei. Trodde jeg måtte utdanne meg til DEN gourmetkokken for å starte dette.

Dette er kanskje en god begynnelse for meg. Tuuusen takk for tips! Jeg starter i dag.
    Selvfølgelig, selvfølgelig.... hvorfor skulle du straks blive en gourmet-kok, når vi andre heller ikke er det

Det eneste jeg vil (endnu engang) minde dig (og mig selv) om er, som Helle også skriver og som Zuzan har ovesat så elegant i Brugermanualen - at hvis man skruer på FOR LANG TID - skal man IKKE forsøge at skrue tiden tilbage!!! Men lade timeruret SELV tælle tilbage til 0 (eller ned til den tid vi skal bruge og så strate "dyret")... for den eneste "svaghed" jeg hidtil har bemærket i denne ovn er "teknisk" dvs. timeren kan blive defekt, hvis man tvinger den tilbage med magt.
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    62

Citer Oprindeligt indsendt af Anina Se indlæg
    Selvfølgelig, selvfølgelig.... hvorfor skulle du straks blive en gourmet-kok, når vi andre heller ikke er det
    Det var da en deilig oppmuntring!!!

Citer Oprindeligt indsendt af Anina
    Det eneste jeg vil (endnu engang) minde dig (og mig selv) om er, som Helle også skriver og som Zuzan har ovesat så elegant i Brugermanualen - at hvis man skruer på FOR LANG TID - skal man IKKE forsøge at skrue tiden tilbage!!! Men lade timeruret SELV tælle tilbage til 0 (eller ned til den tid vi skal bruge og så strate "dyret")... for den eneste "svaghed" jeg hidtil har bemærket i denne ovn er "teknisk" dvs. timeren kan blive defekt, hvis man tvinger den tilbage med magt.
    Det er så godt at vi kan utveksle erfaringer! Så mange detaljer jeg lurer på. Dette er så nytt for meg. Å lage mat mener jeg. Jeg trenger råd fra A - Å- Tusen hjertelig takk for alle tips!

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    57

Hej Yvette
    Her i huset kan vi ikke fordrage kærnemælk, men det er altså rigtig godt i brød så du kunne da prøve med kefir

Hav en dejlig dag
    Knus fra Helle

Side 2 af 2 Første 12

Bookmarks

Regler for indlæg