Viser resultater 1 til 2 af 2
    Registreringsdato
    Jun 2007

Standard Vagn Ranfeldt, kræft i prostata og chili

Her er en dejlig artikel af en ældre ingeniør, der virkelig GØR noget, som Kræftens Bekæmpelse IKKE gør... ej heller sundhedsvæsenet.

Det er altså oplivende at læse. Tænk, at han orker, og jeg klapper i mine små hænder og håber, at han med sin ingeniør-hjerne nedskriver doser, så flere kan få mulighed for at afprøve hans "medicin".

Prøv at læse en smagsprøve her:

Vagn bekæmper sin kræft med chili

17. april 2008 20:17 Indland|

Han er 86 år og eksperimenterer på egen krop med alt, der kan bekæmpe hans livstruende kræft. Og han er overbevist om, at han har fundet den rette kur: Chili, masser af chili, fra morgen til aften.
    Hans mission er at råbe Kræftens Bekæmpelse og det etablerede sundhedsstystem op ved at bruge sin egen krop som forsøgsdyr.

Og Vagn Ranfeldt er bare én af et stigende antal danskere, der bruger alternativ behandling. Hver anden dansker har på et tidspunkt i sit liv brugt en udokumenteret behandlingsform, og et stigende antal danskere søger alternative behandlingsvej, vurderer Statens Institut for Folkesundhed.
    Han er uddannet civilingeniør, er fyldt 86 år og mener selv, at han besidder en sund skepsis til lægestanden . Derfor gik han omgående i gang med at finde informationer om prostatakræft på nettet.
    Lægerne i Danmark kender godt til laboratorie-forsøgene, men det får dem ikke til at anbefale danske kræftpatienter at spise store mængder chili.

Kræftforsker og Ph.d studerende i afdeling for Kost, Kræft og Helbred i Kræftens Bekæmpelse, Nina Føns Johnsen, vil heller ikke anbefale kræftsyge at kaste sig over voldsomme mængder af alternative naturprodukter.
    Men lægernes skepsis preller af på manden, der bruger sin egen krop som forsøgsdyr.

»Jeg har ikke mødt andet end modstand. Men jeg giver ikke op. Det er mit ønske at få andre med på kuren, så vi kan bevise, at det virker. Tænk, hvad det offentlige kunne spare. Sandheden skal frem, så den kan beskues af alle,« siger Vagn Ranfeldt, der vil fortsætte med at skovle chili indebords - uanset hvad lægerne eller andre skeptikere siger.

http://avisen.dk/vagn-bekaemper-sin-...li-160408.aspx

Tænk, hvis der var flere af hans slags.

"Gammeljomfruer er damer, som har hornhinden i behold" (Siw, 10 år).
    "Børn bader nøgne, men voksne vil helst skjule sine ældre dele." (Peter 8 år)
    "De ældre kan ikke få børn. Deres æggestokke er slidte, og desuden har mændene problemer med protesen." (Christian 8 år)

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    66

Standard Re: Vagn Ranfeldt og chili

Citer Oprindeligt indsendt af Zuzan Se indlæg
    Her er en dejlig artikel af en ældre ingeniør, der virkelig GØR noget, som Kræftens Bekæmpelse IKKE gør... ej heller sundhedsvæsenet.
    Vagn Ranfeldt er ikke den første og, med garanti, ikke den sidste.... Kig lige på denne artikel: Undertrykkelse af alternative cancerbehandlinger.

Tanker begynder at spire frem og man må spørge sig selv efterhånden.... er den konventionelle (kommercielle) medicin vores ven eller er den ved at blive.... vores fjende?
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Bookmarks

Regler for indlæg