Viser resultater 1 til 5 af 5
    Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    66

Standard En cortege af campister fra Norge

Da jeg var på vej hjem i dag, oplevede jeg et syn for guder på Køge Bugt Motorvejen

Mod syd kørte en lang cortege af personbiler med hver sin campingvogn bag. 28 stykker af slagsen bevægede sig majestætisk frem i et sindigt tempo, medbringende hver et lille norsk flag foran hver en bil.

Hmm... måske 10-12 meter hver, med 10 meter imellem - giver noget i retning af mere end en halv kilometerlang kolonne af norske campister, der så ud til at være på vej mod Rødby og sikkert videre ind i mellemeuropa. Måske til Italien? Tror ikke nordmændene sådan bare smutter en tur til Alperne, når de selv har så fine fjelde derhjemme....

Jeg tror sgu det bliver bemærket, hvis de fortsætter i samme kolonne over hele turen. Og en ting kan man sørme være sikker på: pladser på færgen fra Rødby til Puttgarden er bestilt....

Med så mange køretøjer, campingvogne og mennesker - ville det være surt at risikere, at en eller to skulle blive på havnen og vente på næste færge....

At det var et imponerende syn for guderne - tåler altså at blive gentaget.... Og ingen kunne være i tvivl om, at de hørte sammen - de nordmænd
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    62

Standard Re: En cortege af campister fra Norge

I alle dager!

Hvor har de tenkt seg? Det må være noe arrangement som skjer et sted. SÅ mange nordmenn samlet i kortesje? Jeg ble nysgjerrig!
    The Law of attraction: “Du bliver hvad du tænker”!

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    57

Da vi var i Legoland mødte vi rigtig mange nordmænd, særlig en lille familie gjorde indtryk på mig, 2 små asiatiske drenge som nok var det mest velopdraget som jeg har oplevet sådan et sted, og deres forældre, vi talte lidt med med og de var fra bergen, havde kørt rundt i DK i 14 dage og skulle til at kører hjem, men ville lige i Legoland først, vi hørte meget norsk snak derinde, også i middelfart kan man støde ind i norske familier som holder ferie, nu kan Lea også hører forskel på svensk og norsk
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    66

Citer Oprindeligt indsendt af Yvette Se indlæg
    I alle dager!

Hvor har de tenkt seg? Det må være noe arrangement som skjer et sted. SÅ mange nordmenn samlet i kortesje? Jeg ble nysgjerrig!
    Jeg tror, at det var bare en privat grupperejse. Det var meget forskellige biler og campingvogne. Mange børn var med og (ved ikke om det var et fata morgana) mener jeg helt bestemt at jeg så en hund var også med.

Det var, i hvert fald ikke et tøjdyr. For stort og for livligt, medmindre det var sådan en plys-kæmpe, man skulle trække op, med en kæmpe nøgle på ryggen.

Det var meget hyggeligt, at se dem alle på vej mod fælles mål. Sådan så det ud, i hvert fald.

Jo, der er noget ved de nordmænd... ikk`? Yvette?
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    62

Citer Oprindeligt indsendt af Anina Se indlæg
    Jo, der er noget ved de nordmænd... ikk`? Yvette?
    Joda - vi liker iallefall å tro det selv. Hehe... Men...jeg er fortsatt nysgjerrig...
    The Law of attraction: “Du bliver hvad du tænker”!

Lignende emner

1. Hilsen fra Norge
    By admin in forum "Løst og fast" - blandet landhandel
    Svar: 11
    Nyeste indlæg: 16-02-08, 12:54
  2. Danmark vs Norge
    By Stina/udmeldt in forum "Løst og fast" - blandet landhandel
    Svar: 9
    Nyeste indlæg: 11-02-07, 00:27

Bookmarks

Regler for indlæg