Side 2 af 2 Første 12
Viser resultater 11 til 16 af 16
    Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    63

Standard Re: Drop morgenmaden

Zuzan da! Jeg tror det enkleste er rett og slett å IKKE spise noenting. Det hele ble ganske så komplisert....æv....
    The Law of attraction: “Du bliver hvad du tænker”!

Registreringsdato
    Jun 2007

Citer Oprindeligt indsendt af Hejdien Se indlæg
    nå så vil jeg lægge mig ned og snyde mig til en time mere på øjet
    Ja, Hejdien... det skrev du klokken kvalme om morgenen, og jeg glemte at skrive, at man ifølge forskeren KUN brænder fedt af, hvis man sover om natten... ikke om formiddagen.

Så du kan ikke bruge det som undskyldning, at du liiiige skal have en lur, fordi du er på kur.

"Gammeljomfruer er damer, som har hornhinden i behold" (Siw, 10 år).
    "Børn bader nøgne, men voksne vil helst skjule sine ældre dele." (Peter 8 år)
    "De ældre kan ikke få børn. Deres æggestokke er slidte, og desuden har mændene problemer med protesen." (Christian 8 år)

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Sjælland
    Alder
    54

Zuzan hmmm lad lige være med at ødelægge alle mine dårlige undskyldninger he he

kunne da lige se det for mig , jamen lille skat mor er jo nød til at sove mens du knokler for jeg skal jo lige tabe et par kg inden ferien. vi kan jo ikke have at greenpeace kommer for at redde den store strandet hvide hval vel ??

he he he .. kunne sq da være et yndigt syn ... kan være jeg skal have en spraglet badedragt for er der ikke noget med at der er nogen hvaler der er hvide og sorte uuhhh grim tanke

Registreringsdato
    Jun 2007

he-he... Hejdien.

Du glemte at svare på mit indlæg, hvor du spurgte om morgenmad.

Blev du klogere af mit svar?

"De ældre kan ikke få børn. Deres æggestokke er slidte, og desuden har mændene problemer med protesen." (Christian 8 år)

Registreringsdato
    Jun 2007

Morgenmad mindsker risiko for overvægt

Risikoen for overvægt stiger, når børn og unge skipper morgenmaden. Effekten er størst hos velstillede børn, der generelt spiser sundere morgenmad.

Søndag den 17. august 2008, 13:00
    http://www.berlingske.dk/article/200...ark/808170339/

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    57

Lea har aldrig været særlig glad for morgenmad,nu har jeg vist hende den artikel, og nu vil hun gerne have et eller andet inden hun går i skole, jeg har kæmpet med hende de sidste 2 år, ikke om hun kunne få noget ned, nu tager hun selv noget
    Hun vil vældig gerne tabe 3 kg, hun er 170 høj og vejer 72 kg, men hun vokser meget lige nu, bare på 4 mdr er hun vokset 2 cm, så mon ikke det kommer til at passe i sidste ende??
    Knus fra Helle

Side 2 af 2 Første 12

Bookmarks

Regler for indlæg