Viser resultater 1 til 10 af 10
    Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Sjælland
    Alder
    53

Standard Et massage-sæde. En fed gave

Hmmm jeg prøver lige igen , jeg har altså lige skrevet det her indlæg en gang men har åbenbart kun gennemset det , og ikke sendt det

Ihvertfald kan jeg ikke finde det så bær lige over med mig hvis der er mere end et af dem (tror også jeg fik sat det i den forkerte kategori )

Nå men jeg har altså lige fået en fed gave af min søn det er sådan en her http://www.zoommagazine.dk/woman/artikel/7331.html

jeg har prøvet den et kvarter i dag men hold da op man kan godt blive helt bange for det gør skisme da ondt , men man kan bagefter mærke at det i den grad hjælper, og det må være et godt alternativ til fysioterapi (som lægerne vil have jeg skal have to gange om ugen men der er ikke nogen der vil betale regningerne ) så nu prøver jeg med det massage sæde

Datteren er lige kommet hjem og hun bliver også smidt i den et kvarter, det må være godt efter en dag hvor man har slæbt rundt på en tung skoletaske og hun cykler også i skole med tasken på ryggen , hendes nye cykel har ikke bagagebære så jeg skal lige have fundet på noget smart med en kurv på en eller anden måde , for det er nu ikke sundt at køre med den taske

jeg er spænd på at se om jeg kommer til at mærke nogen forandring efter et stykke tid med den stol , for hold da op man kan godt nok mærke det er løsnet når man lige rejser sig op , sådan en burde vi alle have

er ekstra glad for min unge i dag

Registreringsdato
    Jun 2007

Standard Re: En fed gave

Nøøøj, hvor ser den lækker ud.

Jeg bliver helt misundelig. Jeg har forleden fundet et sted, hvor man kunne prøve noget, der ser lækkert ud, men det er jo dyrt og en eengangsfornøjelse. 1500 kroner.

Så hvis du gider lægge et referat om virkningen efter et stykke tid, vil jeg være taknemmelig, for så vil jeg se, om jeg kan spare sammen til sådan en... eller noget tilsvarende. Virkningen holder formentlig længere tid end "min drøm".

Prøv at se her, hvad eengangsfornøjelsen går ud på. (Jeg kan IKKE slå den drøm ud af hovedet...he-he)

http://www.pure-cb.dk/web_pages/floatation.asp

Ser det ikke bare lækkert ud? Meget bedre end det her.

"Gammeljomfruer er damer, som har hornhinden i behold" (Siw, 10 år).
    "Børn bader nøgne, men voksne vil helst skjule sine ældre dele." (Peter 8 år)
    "De ældre kan ikke få børn. Deres æggestokke er slidte, og desuden har mændene problemer med protesen." (Christian 8 år)

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Sjælland
    Alder
    53

Zuzan du har ret det ser fedt ud (tror du at man kan holde ud at ligge i tanken ? )

Jeg skal nok give tilbagemelding på den stol halløj, og når jeg har prøvet den et stykke tid og hvis den virker så går jeg nok ikke i stykker af at ikke bruge den et stykke tid , så kan du prøve at låne den en 14 dages tid, inden du beslutter dig for at købe en, mange penge hvis ikke det virker, lige efter at Jimmi havde købt min kom der nogen i stil med dem på tilbud i bilka til 600 kr

Den der flydetank er jeg med på , så hvis vi begge starter med at lægge lidt til side nu, så kan vi følges (for mit vedkommen kan det tidligst blive i nov )

Men det er da noget at se frem til ikk ? er du frisk på den ??

Jeg køre selvfølgelig derop og du køre med mig , så er vi fri for at tænke tog og alt det og tro det eller ej , jeg kan finde Fredriksund (tror jeg )

er der andre der kunne tænke sig at være med ??

Registreringsdato
    Jun 2007

Når jeg har sparet sammen til mine uforudsete udgifter (husleje, el, licens osv.), så vil jeg droppe maden og investere i sådan en balje.

Kan den stå i din have?

Ellers smider jeg ski da sengen ud og bygger en i soveværelset.

Hvor svært kan det være? Og så en dypkoger ned i, så man kan holde varmen.

Fornemmer nogen, at jeg er desperat?!

"De ældre kan ikke få børn. Deres æggestokke er slidte, og desuden har mændene problemer med protesen." (Christian 8 år)

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    57

Skal man ligge inde i DEN kasse?? aldrig om det var nok så godt Jeg har en eneste gang i mit liv prøvet at tage sol, der holdt jeg ca 3 min så ville jeg UD så sådan en boks til mg.... ikke på vilkår

Den dims Hejdien derimod har fået.... den kunne jeg sørme godt ønske mig Hold d a op, tænk at kunne få massage NÅR man havde lyst

Da vi var på ferie kunne man sidde i en massagestol i 20 min for 20 kr.... DET var skønt
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Sjælland
    Alder
    53

Helle kan også kun sige at det er så fedt , har brugt den to gange 15 min i to dage, første dag var jeg godt nok øm under skulderblandene men kunne mærke at det hjalp...

Jeg har også prøvet de stole du snakker om, og har længe godt kunne tænke mig en , men samtidig er jeg lidt bange for dem for jeg føler ikke at jeg helt har kontrol over det , mener nogen gange når jeg får massage så får jeg kramper og smerter helt forkerte steder og må væk med det samme og det syntes jeg ikke jeg kan komme fra stolen og går i panik...

men må indrømme at den sidste jeg prøvede den havde også til under føder wauw det var lækkert men der må jeg have fat i sådan et fod bad med massage

for stolene dem tør jeg ikke helt binde an med

Og Zuza jeg tror dælme ikke det er meningen vi skal have karret stående hjemme he he

men jeg har lige hørt at der også er andre steder de har dem , så tjekker lige ud om der er nogen i dit område så kan vi da tage den i stedet for...

der er nu mange ting jeg godt kunne tænke mit på den klinik , man burde simpelthen have penge til engang imellem at kunne forkæle sig selv med ansigtmassage , eller andre kure, det er noget af det fedeste (kan jeg huske fra den gang jeg var en arbejdene del af befolkningen og vi gjorde det en gang om året mig og de andre tøser fra jobbet af )

Men Helle jeg vil hellere fanges i en tank med vand kontra en stol med massage he he

Så i øvrigt at bilka havde det massage monster jeg har i et andet mærke men så var det også til en anden pris 600 kr ....

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

Citer Oprindeligt indsendt af Zuzan Se indlæg
    Prøv at se her, hvad eengangsfornøjelsen går ud på. (Jeg kan IKKE slå den drøm ud af hovedet...he-he) http://www.pure-cb.dk/web_pages/floatation.asp

Ser det ikke bare lækkert ud? Meget bedre end det her.
    Her er der en "tilbagemelding" om netop det i JP: Flyd og slap af, som forholder sig kritisk til denne idè. På den anden side er der faktisk forskel på, hvordan den enkeltes evne er til at slappe af - så det ikke sikkert, at alle vil få lige så lidt ud af det, som forfatteren til JP-indlægget.

Jeg kendte engang en mand, som var så kronisk anspændt i kroppen, at han ikke engang selv (længere) vidste at han var det. Han kunne ikke længere svømme (selv om han kunne det før), fordi hans krop var så spændt til, at han gik til bunds i bassinet, som en sten.

Så hvis der er folk, som ikke kan slappe af i musklerne - kan de måske heller ikke slappe af mentalt, og måske derfor kan de ikke få noget ud af at flyde i vandtanken.
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    76

Standard Re: Et massage-sæde. En fed gave

Ups - jeg har været den lykkelige ejer af både en fodmassage og et massagesæde. Begge dele røg til genbrug for et års tid siden under en oprydning!

Det var måske en stor fejl???? Under alle omstændigheder er det jo for sent at græde over spildt mælk nu. Forhåbentlig har andre glæde af tingene!

Anne
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Sjælland
    Alder
    53

he he ja der er nok mange måder at opfatte det på når man ligger i sådan en tank,jeg må indrømme at jeg også rigtig godt kunne tænke mig at prøve det men tanken om klaustrofobi har da meldt sig

især da jeg i forvejen hader at være spærret inde, men det er vel tilladt at rejse sig og gå....

Anne er dit massage sæde bare tilnærmelsesvis så godt som mit så håber jeg også at der er nogen der har nået at redde det inden den totale destruktion for det er da fantastisk til at løsne op, dog har jeg fundet ud af at jeg IKKE kan bruge det hver dag det giver for mange ømme punkter hvor det løsner infiltrationer godt nok men bliver så hud overfølsom at bare det at have tøj på bliver et mareridt (lidt ala at have tøj på over en solskolding) men 4 gange om ugen , det er perfekt for mig ...

Nu har sønnen endelig fået tilbudt en lejlighed og i næste uge ved vi om den bliver hans.

og han er altså blevet helt hook på det massagesæde, men har sagt til ham at han kan beholde sin nøgle hertil og besøge det når han vil

Registreringsdato
    Jun 2007

Jeg "kom til" at købe en massagemåtte i forgårs. (Og måtte låne penge til den.)

Den var på tilbud i Føtex til 349.95 (normalpris 500,-).

Det er IKKE Shiatsu og ligner nærmere en madras end et sæde (som Hejdiens).

Jeg har nu prøvet den to gange, og min oplevelse svarer til Hejdiens. Den løsner op, og det summer og reagerer i de "problematiske" områder. Pyha... det skal man lige vænne sig til. Og jeg tror heller ikke, jeg skal bruge den hver dag, for det, der rystes på plads, skal vist liiige have ro, før man bliver masseret igen.

Jeg tror, det saltkar vil give den bedste virkning, hvis man i forvejen kender til afslapningsøvelser (og naturligvis ikke lider af klaustrofobi ).

Men vi må prøve at skrive her, når vi har oplevet langtidseffekten af sæderne.

Jeg er meget optimistisk.

Lignende emner

1. Konfirmand-Gave.
    By Anne C in forum "Løst og fast" - blandet landhandel
    Svar: 6
    Nyeste indlæg: 23-03-08, 18:24
  2. Livets gave (et digt)
    By Anina in forum Dagens gruk!
    Svar: 0
    Nyeste indlæg: 02-04-06, 13:55
  3. Hjælp til god massage
    By Sally in forum Sundhed og sygdom - løst og fast om....
    Svar: 5
    Nyeste indlæg: 24-11-05, 15:09

Bookmarks

Regler for indlæg