Viser resultater 1 til 7 af 7

Emne: Masai sko

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    76

Standard Masai sko

For et stykke tid siden blev der snakket lidt om masai sko - jeg mener, det var Yvette, der havde købt sådan et par.

I går prøvede jeg at gå et stykke tid i sådan et par - sandal modellen. En af mine veninder har lige købt dem til arbejdsbrug for at aflaste ryggen.

Jeg har aldrig rigtig interesseret mig for disse sko, da man jo ikke ligefrem kan kalde dem for fikse, men jeg skal da love for, jeg fik skiftet holdning meget hurtigt!

Det er noget af det mest vidunderlige, mine fødder nogensinde har været udsat for!

For 5 år siden fik jeg ødelagt mine fødder ved at trave London tynd i 4 dage - og så i forkert fodtøj, nemlig halvhøje hæle og hårde såler. Jeg har været til ultralydscanning, men lægen kan ikke se, der er noget i vejen, men det kan jeg jo mærke, der er. Har jeg gået bare en smule, så føles mine fødder som jeg går på glødende kul - og ikke kun under fodsålerne men i hele foden!

Jeg har forsøgt flere slags sko med aerosåler, og af den type, jeg har prøvet, har mærket Rieker været det bedste til mine fødder, men mine kilometerlange traveture har jeg måttet opgive.

Og så prøver jeg masai sko. Det kan slet ikke beskrives, hvor velgørende det er ikke at have ondt i fødderne!

Gæt lige, om jeg skal have sådan et par! YES - både et par hverdags sko og et par sandaler til sommer. Skal bare lige spare lidt sammen først!

Så inden man afviser disse sko, bør man prøve at have dem på. Så tror jeg, de fleste må overgive sig!

Anne
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Registreringsdato
    Jun 2008
    Lokation
    midtjylland
    Alder
    68

Standard Re: Masai sko

Hvis du får sådan nogen sko, så gå kun lidt ad gangen i dem. Du vil opdage nogle
    muskler der bliver godt ømme. Jeg fik et par sandaler sidste år og det tog tid at vænne sig til, men så er de også gode.
    Held og lykke med opsparingen.
    knuzz

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    76

Det er jeg godt klar over, Helga. Jeg gik rundt i dem ½ times tid, og det kunne mærkes - men sådan er det jo med alt. Kadaveret skal lige vænne sig til de nye stillinger!
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

Citer Oprindeligt indsendt af Anne Se indlæg
    Det kan slet ikke beskrives, hvor velgørende det er ikke at have ondt i fødderne!
    MBT-sko kan hjælpe på smerter
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    76

Citer Oprindeligt indsendt af Anina Se indlæg
    Det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om - de hjalp i hvert fald mig.

Pudsigt nok, så har jeg lige for et øjeblik siden læst vores lokale ugeavis. Her reklamerer en nyåbnet sportsforretning her i byen med netop disse sko, men de er jo temmelig dyre - 1700 kr. for et par fritidssko.

Anne

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    63

Jeg kan underskrive på at et er geniale sko! Jeg har hatt mine lenge nå og de blir flittig brukt når jeg går tur. Jeg kjenner godt hvordan jeg retter meg opp når jeg går med de, og det forplanter seg i hele kroppen. Jeg kan kjenne hvordan musklene jobber! ANBEFALES!
    The Law of attraction: “Du bliver hvad du tænker”!

Registreringsdato
    Jun 2008
    Lokation
    midtjylland
    Alder
    68

Rigtig- man får en pæn måde at rette sig op på og en god holdning.
    Jeg har desværre ikke brugt mine så meget på det sidste. Jeg kan ikke rigtig på arbejde, når jeg skal bukke mig og løfte tunge ting som skal herfra og dertil.
    Når man "bare" går er det rigtig godt og de skal nu med hjem på mandag.
    Jeg arbejder nu kun tre timer om dagen opg kan nemmere bruge dem herhjemme.
    Der er sandalerne jeg har.

Lignende emner

1. Den hvide masai
    By Joanna in forum Bøger vi har læst, læser eller bør (?) læse
    Svar: 0
    Nyeste indlæg: 19-08-05, 22:20

Bookmarks

Regler for indlæg