Viser resultater 1 til 1 af 1
    Registreringsdato
    Jun 2005
    Alder
    70

Icon_24 Tør man spise genmodificerede fødevarer?

The Future of Food: What Every Person Should Know

Hvad enhver bør vide om vores fødevarers fremtid

Hvad enhver bør vide om de fødevarer, de indtager. Ved at besvare netop dette spørgsmål ændrer dokumentarfilmen "The Future of Food" vores måde at opfatte mad på. Hvordan har vores fødevarer faktisk ændret sig? Har vi brug for at bekymre os om gensplejsede fødevarer? Hvad med syntetiske fødevarer?

Disse spørgsmål forsøges besvaret under samtalen mellem værten for Educational Forum Kurt Olson og Deborah Garcia, skaberen af "The Future of Food."
    Sidst redigeret af Tante Ana : 06-07-16 kl. 05:29 Årsag: "Dødt" link til videoen udskiftet med aktivt
    • Som kronisk syg gennem en menneskealder, opgivet af læger, genvandt jeg helbredet det seneste årti, alene takket være fremragende medicinsk forskning, lægerne ikke har tid til at læse, og lære af. På denne hjemmeside står jeg for formidling af viden/videnskab, jeg høstede og lærte af på min vej tilbage til livet.
    • Jeg er ikke en fan af alternativ medicin, jeg kun undtagelsesvis henviser til, men jeg er ikke fanatisk og kan skelne mellem fup og guld. Lægen Carsten Vagn-Hansen er afgjort guld, lige som hans beskedne hjemmeside. Om de fleste af hans bøger og pjecer kan man læse her.
    • Er du ramt af lavt stofskifte, som syg eller pårørende - besøg vores "stofskifte-butik" (ikke webshop) og vores anden hjemmeside, det norske Forum For Stoffskiftesykdommer der byder på hundredtusinder personlige beretninger, et utal af norske og danske stofskiftesyge har betroet hinanden gennem mange år. Bemærk dog, at vores norske forum har afviklet brugeraktiviteter, og ikke længere optager nye brugere.

Lignende emner

1. Jeg ville bare finde en opskrift på kødpostej...
    By Anina in forum Sund mad, god mad og økologi
    Svar: 0
    Nyeste indlæg: 08-12-06, 22:30

Bookmarks

Regler for indlæg