Viser resultater 1 til 2 af 2

Emne: Drømme

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Sjælland
    Alder
    53

Standard Drømme

Nej jeg bliver altså lige nød til at fortælle om drømme for der er lige et par pudsige historier herhjemme ... tror i på drømme og at man drømmer hvad der sker eller at drømme kan fortælle dig noget ?

Jeg er lidt fasineret af min datter hun har jo fået sine mens og de har været reglmæssige siden dag et .....

Det er aldrig sket at de er kommet bag på hende, og det sker at hun tager bind på selv om hun ikke har fået dem og når jeg så spørger om hun har fået dem er svaret, nej men jeg drømte om blod i nat ... og så kan vi være helt sikker på at hun får dem i løbet af dagen , det er da meget sjovt ikk ....

som der står i en anden tråd så har min søn fået tilbudt en lejlighed , lige inden han fik den tilbudt drømte jeg at han fik tilbuddet, jeg er en klovn til at tømme min postkasse (man skal ned i midten af bebyggelsen på noget der hedder torvet for at hente post , det er for at folk skal være lidt sociale og snakke sammen , det er noget med det byggeri jeg bor i, det er en særlig bo form eller det var meningen med det, men det skal jeg fortælle om en anden gang )

Nå men min søn og hans kærste sad her en aften og jeg rejser mig og siger til min søn , jeg går lige ned og tjekker post for jeg drømte i nat at du fik et tilbud ...

der var så ikke noget i postkassen og min søn mente at det bare var ønske tænkning fra min side... dagen efter var jeg så nede og tømme postkasse igen , og så var tilbuddet kommet , lige som jeg havde drømt

Min svigerdatter syntes at det var lidt spookit og bad mig om at drømme en rigtig lotto kupon ...

Registreringsdato
    Feb 2008
    Lokation
    Sydsjælland
    Alder
    58

Standard Re: Drømme

Jeg tror da godt at drømme kan sige et eller andet, hvis man ellers kan finde ud af at bruge det og fortolke det man drømmer.

Ofte synes jeg dog bare at mine drømme er noget underligt rodet noget, uden hverken hoved eller hale. Men at drømme en rigtig lottokupon ville ikke være af vejen

Kærlig hilsen
    Carmen
    Husk, når du sender kærlighed ud, at ramme dig selv først.

Bookmarks

Regler for indlæg