Viser resultater 1 til 3 af 3
    Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    63

Standard Infrarøde klær

Jeg fant noe interessant som jeg gjerne vil søke mer om. Jeg synes jeg har lest om det et annet sted, og tenkte det fantes her på forumet. Jeg finner det ikke, men det kan like godt være min manglende konsentrasjon.

Medisin og fysiologi M&H 09/2008 s 17-25
    Bedre helse med infrarøde klær
    Infrarød stråling er gunstig for blodsirkulasjonen, blodtrykket og oksygentilførselen til muskler og hjerne. Slike stråler dreper bakterier, hemmer betennelsesprosesser, reduserer smerter, gir bedre søvn og reduserer konsentrasjonen av melkesyre i blod og muskler. Flere typer teknologi anvendes for å stimulere med slikt lys, og det er utviklet et eget fiber som brukes i klær, støttebandasjer og sengetøy.
    Av: Iver Mystrud 10/22/2008
    Les mer: http://www.matoghelse.no/artikler/be...ede-klaer.aspx

Vivtex-produktene finnes her:

http://www.mamut.net/vivitex/default.htm

Nettbutikken. Jeg har kikket på produktene og kommer definitivt til å handle! Jeg vil ringe først, og spørre hva de anbefaler. Må i tilfelle fortelle noen av plagene mine. Jeg skal i allefall ha hodeputen.

Og imens så googler jeg videre....

http://www.mamut.net/vivitex/shop/

(Ehh...administrator: Jeg har visst gjort noe feil i "quoten". Finner ikke ut av det )
    The Law of attraction: “Du bliver hvad du tænker”!

Registreringsdato
    Jun 2007

Standard Re: Infrarøde klær

Slike stråler dreper bakterier
    Det kan da godt bekymre mig, for vi har jo mange gavnlige bakterier.

Hvad så, hvis de også dør?

"Gammeljomfruer er damer, som har hornhinden i behold" (Siw, 10 år).
    "Børn bader nøgne, men voksne vil helst skjule sine ældre dele." (Peter 8 år)
    "De ældre kan ikke få børn. Deres æggestokke er slidte, og desuden har mændene problemer med protesen." (Christian 8 år)

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

Standard Re: Infrarøde klær

Citer Oprindeligt indsendt af Zuzan Se indlæg
    Det kan da godt bekymre mig, for vi har jo mange gavnlige bakterier. Hvad så, hvis de også dør?
    Uha Zuzan

Hvidløg og peberrod nakker også bakterier. De "fremmede", skadevoldende. Uden at have interesseret mig for det før (endnu), kan jeg forestille mig, at de bakterier vi lever i en nyttig symbiose med - de må have en eller anden form for "markør" som gør, at de ikke ryger med - når vi spiser den bakteriedræbende mad. Ligeledes med det infrarøde lys (Markowitch har en infrarød lampe til sportsskader) - det kvæler infektion i en muskel eller et led... uden dermed at tage livet af det omgivende væv. Tværtimod - bliver det omgivende væv hurtigere regenereret, som følge af det infrarøde lysets påvirkning.

Derimod antibiotika - de gør kort proces med alle mikroorganismer.... Altså dem, der ikke har udviklet resistens og her kommer Yvettes info for alvor til ære! For denne "vivitex"-ting - den spørger ikke om en sygdomsfremkaldende bakterie er resistent eller ej. Den tager livet af den uanset hvad. Så mon ikke den slags har altså en stor og gloværdig fremtid - medmindre medicinalvirksomhederne bliver ved med at skabe nye og, hele tiden mere barske antibiotika - indtil den dag det løber fandme løbsk og vi alle sammen bliver udryddet, som følge af at de mere og mere dræbende antibiotika overskrider grænsen og begynder at tilintetgøre vores eget kropsvæv. Det er så noget overdrevet - fremtidsvision, men det skader ikke at være opmærksom på det inden det går helt galt. Og måske kunne det afholde nogle forældre fra at lade deres børn stoppes med antibiotika i tide og utide, som dovne læger efterhånden udskriver som bolcher.

Jeg må hellere snart udforske Yvettes Vivitex nærmere. Bare synd, at alting fra denne kant, i hvert fald i begyndelsen - altid koster en bondegård.
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Bookmarks

Regler for indlæg